Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шум от спирачките след по-дълъг престой


fr1nklyn

Recommended Posts

Здравейте,

 

Забелязвам доста неприятен шум, когато натискам спирачката първите 10-на минути след престой на колата една нощ или повече време.

След тези 10-на минути каране, звукът изчезва до следващия по-дълъг престой.
 

Огледах накладки, дискове - имат доста живот в тях, въпреки че май са оригиналните, които би трябвало да са на 100х.км/4 години.

 

Дали някой друг с МК3 наблюдава същия проблем? В Briskoda е писано доста за ниското качество на дисковете и накладките при VRS варианта, където се ползват 340мм дискове, но предполагам че и на Scout-a, който е с 312мм производителя на ОЕМските е един и същ.

 

На такива километри най-вероятно трябва да се замисля за смяна на дисковете и спирачките, но все пак ми е интересно има ли други с подобни оплаквания?

 

Поздрави!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би е от накладкте, но има вариант да са съсипали дисковете виждал съм дълбоко надрани, ако са лъскави без деруги от двете страни и нямат сериозен ръб може да смениш само накладки

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 100к км вече бях с трети комплект накладки. Дисковете ги смених чак на 110к, което беше грешка, трябваше да ги сменя още на 90к.

Но никога не съм имал шумове след само една нощ престой. След 2 седмици, при това на открито, имаше, но тогава и дисковете бяха забележимо ръждясали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неприятния шум идва от корозията по работната повърхност на дисковете , която след няколко натискания се изчиства .. имал съм случаи ако седи повече от седмица да има дори леко биене във волана , но след 3-4 спирания всичко изчезва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време карах Фабия, закупена чисто нова, като налична от Еуратек. Още на първата година се появи този дефект. Всичко е от ниското качество на дисковете или накладките! Автомобила ми стоеше в гараж и след неизползване два три дни се чуваше едно стържене, както в твоя случай! В продължение на 5-6 километра и използване на спирачки шума изчезваше. Много дразнеше при спускане по наклон по инерция, направо ми се набиваше в ушите. Ходих и до Еуратек, но до като стигна и шума почти изчезваше и не установиха нищо? При мен имаше много ръжда по дисковете, още от нова. При всяко изкарване на автомобила от гаража първите 10-на километра ми къртеше нервите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах и дисковете и накладките - имат доста живот в тях, предполагам защото колата е карана предимно извън града за тези 100х.км. Дисковете имат съвсем лек ръб, а накладките са на 50%, ако не и повече.  
Колата спира добре, въпреки че бих сложил нарязани дискове. :)

 

Имах леко притеснение, че проблема може да е в това, че винаги дърпам ръчната, като паркирам и включа на “P”. Един вид, за да не натоварвам кутията. И самата ръчна да задържа за известно време, но едва ли е това.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям мнението на колегите за накладките .И при мен го има този " феномен" , но след няколко внимателни натискания на спирачките шума изчезва .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали е само от накладките? Има ли някой, който е сменил само тях, но е останал с ОЕМ дисковете, защото е имало още живот в тях?

Редактирано от fr1nklyn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, fr1nklyn написа:

А дали е само от накладките? Има ли някой, който е сменил само тях, но е останал с ОЕМ дисковете, защото е имало още живот в тях?

Не сменяй нищо , щом има феродо .. инак можеш да сменяш колкото искаш накладки , докато не превишиш допуска на диска.

Проблема не е в накладките , а в самите дискове и това го има при всички ВАГ .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, The Best Forman написа:

Не сменяй нищо , щом има феродо .. инак можеш да сменяш колкото искаш накладки , докато не превишиш допуска на диска.

Проблема не е в накладките , а в самите дискове и това го има при всички ВАГ .

 
Мисля да те послушам. Но все пак ще сменя спирачната течност и ще раздвижа водачите със силиконова грес. Може би и малко медна по контактните части, така и така ще съм там... :)

Въпреки, че съм сигурен че звука е точно от самите повърхности - на диска или накладките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен ръждясват, след дъжд особено. И леко стържат, но не ми е направило чак такова впечатление. Две спирания и са ОК. 

Иначе, вчера смених първите накладки на октавията на 45 хил. ,предни и задни. Беше останало феродо, колкото е металната подложка и реших, че няма да си губя още половин ден от живота във висене в ЕТ и направо ги смених. Можеха да изкарат още 5000, да речем. И не мисля, че при Шкода дисковете ръждясват повече, от колкото при други марки автомобили. 
Исключвам тези с "порцеланови" дискове :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.