Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Данни за шофиране при MAXI DOT дисплей


Ifh

Recommended Posts

Здравейте,

 

Разкачах акумулатор за проверка.След закачане ми изтриха грешките и го регистрираха отново в компютъра, но забелязах, че температурата на маслото вече не се показва на дисплея. Бихте ли помогнали как да намеря този параметър отново, предполагам е скрит в менюто и не мога да го открия. 

Октавия 3, комби, 1,6, 110к.с., TDI, старт/стоп система, 2014

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В настройките на медията имаш Multifunctional display. Сложи си тикче на настройките, които искаш да виждаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря, намерих го.

Супер е човек като знае и иска да помага.

 

От личен опит, ако има някой със старт/стоп и сменя акумулатор AGM, да знае че трябва да се регистрира. Иначе няма да се зарежда оптимално от алтернатора и ще се съсипе. Специалист ми каза,че тези акумулатори изкарват по около 8 години, ако се използват правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, Ifh написа:

няма да се зарежда оптимално от алтернатора и ще се съсипе. Специалист ми каза,че тези акумулатори изкарват по около 8 години, ако се използват правилно.

Нищо подобно. Само ако е с пременени параметри. Кажи на специалиста да ползва старт-стопа на Октавия 3 и когато изкара 8 години има от мен бутилка уиски. Повече от 5 години с голям зор за AGM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Между другото това беше причината да питам за температурата на маслото.

Акумулаторът е гаранционен, но повече от 12,6 - 12,7 волта в покой не може да се зареди. Battery status не съм го виждал повече от 80%, независимо колко дълго съм карал извън града.  Смъкнах и тестваха акумулатора - няма проблем. Алтернаторът е добре, автомобилът няма утечки, клемата на минусовия полюс е добре също. Нормално ли е да се поддържа такова ниско напрежение и процент на зареждане при AGM със старт/стоп или има друг проблем. Старт/стоп системата я използвам рядко, обикновено я изключвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти не е лошо да прочетеш как работи алтернатора при MQB във VAG. 

Един друг колега така му изписало Change battery key и той сменил акумулатора и пита: "Е защо пак ми изписва да сменя акумулатора, като е нов" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място не зарежда. Адаптивен е. Зарежда най-много, когато натискаш спирачки или колата е по спускане по наклон. Затова на място показва 12-12.5. Сложи един волтметър в запалката и карай и ще видиш. Зарежда на 14.70 макс, когато има нужда само. Примерно сложи климатика на 6-та степен и карай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.