Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3 в гаранция


steligeri

Recommended Posts

Здравейте колеги,някой има ли информация на Октавия 3 по гаранция какви части могат да се сменят???

Редактирано от steligeri
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @steligeri - Гаранцията покрива целият Автомобил. За някои части, може срокът на Гаранцията да е различен. Кажи с каква част имаш Проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, tuningmania написа:

До @steligeri - Гаранцията покрива целият Автомобил. За някои части, може срокът на Гаранцията да е различен. Кажи с каква част имаш Проблем?

Лагер главина, тампон скоростна кутия например,и въпрос проблема трябва ли те да го открият или аз да и покажа, защото ходих в Шкода и не намериха проблем пък например между 80 -100 км. вие лагер отпред.

Редактирано от steligeri
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @steligeri - ТИ трябва да им кажеш какво мислиш, че е повредено и ТЕ трябва да проверят дали е така. В ТВОЯ случай искай да направите общ "Test Drive" с ТЕБ и Майстор от "Еура Тек".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хеййй и при мен вие при 80-85км и при 120-130км/ч. Това май е често срещан проблем на Голф 7 платформата - лагер главина.

 

Смених си и 4-годишното Пирели заради него с нов Гудиър, не че не беше на 100к :D

 

Не мога да определя кой е точно вие при мен. Случвало ми се е на друга кола, където се разбира лесно, защото джантата на колелото с проблемния лагер се загряваше доста след 30 мин и повече каране извънграда.

За съжаление на Шкодата нямам гореща джанта и реших да го оставя за следващата година - барем реши да се повреди повече :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Проблем с лагер на главината се "хваща" най лесно в завой. Виенето се усилва, когато колата "натисне" проблемния лягер в завоя. Но, така или иначе се сменят и двата, та не знам каква е нуждата да откриваш точно кой вие. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, Typi_taratajki написа:

Проблем с лагер на главината се "хваща" най лесно в завой. Виенето се усилва, когато колата "натисне" проблемния лягер в завоя. Но, така или иначе се сменят и двата, та не знам каква е нуждата да откриваш точно кой вие. 

Въпросът е, че трябва да знаеш отпред или отзад е :) Пбикновено на новите коли, като се прецака лагер, пада само част от покритието на самия лагер и съответно шума не е толкова силен и отчетлив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.