Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Škoda 120L - Проект "Биляна"


__smirnoff__

Recommended Posts

От вчера мисля какво да напиша...

 

 

Няма да се лъжем, аз и още няколко човека сме запознати с проекта, и ни информираш за всяка стъпка.

Казвал съм ти съветите лично, още по време на изработката.

Справил си се повече от прекрасно!!!

Свалям шапка на всички хора, които могат нещо, което аз не мога и направо не знам какво да кажа...

Предполагам колко много четене, труд и умения са нужни. Тва не е само техническа грамотност, не е само чертожни умения, не е само компютърна грамотност, но и много съобразителност, сръчност и точност...

Огромно ЕВАЛА!!!

 

Колкото до сигналните лампи, не мислиш ли, че ще е по-яко, ако символа е в издадено кръгло профилче, като заводското?

Също така една идея за подчертаването на символа, за през деня. Аз бих ползвал бяло, прозрачно, матово фолио вътре във фасунгата. По този начин хем ще се вижда през деня, хем ще напомня на заводското, хем през нощта ще свети, хем няма символа да е просто дупка. 

 

Лично аз при производството, в самия файл, бих заложил 6 нови сигнални лампи, както е заводски, а не две, както е при теб, но съм на ясно, че не са ти необходими повече и заради това е изработено така. Реално погледнато е още по-яко и индивидуално!!!

 

Сега идва проблема с уредите... грехота е, да са осветени странично, след като вече имаш символи на контролните лампи!!!

Умения имаш, веднага давам идея.

Сканираш заводските циферблати, изрязваш цифрите и символите, печаташ на черно матово фолио... на там ще ти разкажа ако имаш интерес, измислил съм го преди 10 години когато карах 120ка, но нямаше кой да ми помогне с изработката...

 

Супер много се кефа, че в твое лице, виждам човек който мисли една идея като мен!

Стига толкова псевдо реставратори, които боядисват върху ръждата, без да свалят дори уплътнения!!!

Стига толкова реплики на бегачки, дет нямат нищо общо с бегачките!!!

Стига толкова компромиси и лъжи, че тва е чара на старите коли... лъжи прикривайки липсата на умения, финанси, вкус и идеи!!!

Стига толко няма части, че си сложим ладово!!!

 

Да живее "Ресто мода", да живее "рат стайла", да живее всичко, което предава нашата индивидуалност на старите ни коли !!!

 

 

Сега за финал, ти казваш...

На 18.03.2021 г. at 20:54, __smirnoff__ написа:

Мислех много варианти, накрая се спрях на нещо много интересно, и все още не много често използвано в реставрациите, поне на Българска почва. А именно - 3Д принтиране.

 Кво значи не много често използвано... аз за сефте го виждам по наще земи!!!

Тесногръди сме мамка му, за тва е така!!!

Не мисля, че си единствения дето можеш да чертаеш и да работиш на такъв 3-д принтер, само че на никой не му стиска и не му се занимава явно...

А хората на вън... Те ли??? Ами те имат кинти, имат знания, имат идеи, имат машини и най-вече, имат топки!!!

Пример за това... да наистина е космос, но що да не откраднем някоя идея и да се помъчим да сме на 1% по-близо до такива проекти.

 

  • Одобрявам 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 197
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • __smirnoff__

    80

  • joro-120L

    33

  • The Best Forman

    18

  • roodnb

    13

На 19.03.2021 г. at 23:48, malkiq написа:

 

 

 

Много ти благодаря за хубавите думи!

 

Прав си, не беше много лесно да постигна текущите резултати. От идеята до реализацията мина сигурно повече от месец и половина в мислене, чудене, и най-вече много четене. Определено съм доволен, че се получи. 3д принтера е интересна машинка, и определено ще влезе отново в употреба по проекта.

 

Относно лампите - да, и аз смятам символите да са в издадено кръгче. То и оригинално си е така, по подобен начин го обмислям. Задължително вътре ще има матирана бленда, най-малкото за да свети по-приятно и равномерно. Ще пробвам как ще се вижда с нея на дневна светлина, и дали ще е достатъчно.

 

За подсветката на уредите - много интересна идея даваш. Минавало ми е през главата подобно нещо, но не съм се замислял сериозно. Ще го обсъдим по-подробно и ще го измислим. Ще разгледам отново устройството на уредите, със сигурност има как да се направи. Прав си, че си заслужава хубава подсветка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Ивчо за труда, упоритостта и не на последно място - за инвестицията в тази чудесна машина!

Този детайл, както е известно на всички ни, е подвластен на времето и с днешна дата - неоткриваем.

Аз имам голям късмет, моята "кора" на уредите да е здрава, но как съм треперил, когато тази есен сменях малко лампички на подсветките - аз си знам.

По точно, нищо не сменях, просто бяха загубили контакт две-три крушчици, но си бяха здрави до една.

Поздрави от мен и успех!

 

п.п. Към Коцето: Разбирам негодуванието ти относно "псевдо реставраторите" и напълно разбирам и харесвам

"къстъм-реставрациите" или както го наричаш още - "рестомода", но не бъркай "двата щата"! Това са различни светове, течения в това изкуство и нямат нужда от смесване и съпоставяне.

Редактирано от desislav stanev
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Придобиваме форма, франкенщайна вече прилича на кола, всички панели са заварени и напаснати. Праговете решихме от сега да ги напълним с консерванти, готови са, запечатани отвън и отвътре. Вътрешните прагове също са нови. Подовете са прегледани, изтъркани, запечатани. Оранжевите петна, които се виждат по дъната, държа да отбележа, че не са ръжда. Някаква лепкава мацаница от време оно са, с повече търкане падат. В движение се наложи да сменим и задната маска, и тя беше пострадала от удара в калника и стопа не пасваше добре. Остава предният калник да се монтира и напасне, но преди това е предният капак - свален е, и започва работа по пантите. И двете панти са изкъртени от основата, верятно вятъра го е духнал, и сега са на дневен ред. Ето и малко снимков материал на развитието дотук:

 

20210405_132755.thumb.jpg.8e3853550b185a07d27bce5722412482.jpg

 

20210405_132846.thumb.jpg.b3d645eddf5f5d4103c354b45bfd4aa5.jpg

 

20210405_132810.thumb.jpg.be9014a47888518d9fc620675c9c4bae.jpg

 

20210405_132815.thumb.jpg.fe19f6f6d38645c3051a5756365b3a37.jpg

 

20210405_132919.thumb.jpg.5c75212a2bb07601bde805bc344ccede.jpg

 

 

 

п.п. Деси, наистина, панела е много рядка част, особено ако е здрав. Спомням си колко трудно открих за червената здрав панел. Всъчщност, сега докато разглобявах таблата-донори, окрих, че разполагам с един панел, който е абсолютнo здрав. Приран е за дълбока резерва вече :D 

 

В момента работя по нова идея за контролните лампички, директно ги отпечатвам от прозрачен материал. Лицето им ще се боядисва, така или иначе, и очаквам резултатите да са добри. Като има развитие, ще споделя и там как се движат нещата :)

Редактирано от __smirnoff__
  • Одобрявам 9
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай му малко зор , че сестра ми  бал има тази година и да и правим кордон :D
Иначе евала , нещата стават , още по-важно е че изглежда да стават добре. А всички знаем , че ако е направена като хората , вероятно и за бала на внуците ще е в движение :D

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е мотивация! Отивам да мрънам след малко на майстора! :D 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се радвам, че подобни неща се случват и по нашите ширини, а не само по чуждите форуми. Идеята за таблото е уникална, както като идея, така и като изпълнение. Считай, че имаш една поръчка от мен за малко по-специална дъска, някой ден в бъдещето. ????

 

Поздрави и се стягай за баловете! ?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.04.2021 г. at 9:32, SKODA 105 RS написа:

Много се радвам, че подобни неща се случват и по нашите ширини, а не само по чуждите форуми. Идеята за таблото е уникална, както като идея, така и като изпълнение. Считай, че имаш една поръчка от мен за малко по-специална дъска, някой ден в бъдещето. ????

 

Поздрави и се стягай за баловете! ?

 

Ще направим табло, разбира се :)

Надувам балоните вече :D 

 

На 14.04.2021 г. at 23:11, malkiq написа:

А мен, защо не ме каните по балове, на сестри!?!?!? 

 

 

Нямаме достатъчно сестри, но ако трябва - ще намерим! :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Все си мислех, че съм приключил с панелите, ноооо пак сгреших :D Честно казано ми харесва как проекта става все по-мащабен, и че всичките ламарини вече са нови, и то от хубавите, дебели. Предната маска беше поусукана, можеше и да се направи, но прецених, че след като има чисто нова, по-добре да я сменим. Бях търсим маска още от декември, но нямаше. Вчера говорих с майстора, показа ми моята маска, може да стане, но ще е с кръпки и заварки, с подлагания на материал отдолу - абе иска си работа. Въпреки, че знам, че няма нови маски, реших ей така, за спорта да проверя. И воала - маската днес пристигна:

 

186020954_385364912679361_7405142007065585983_n.thumb.jpg.b0b35aefe1c218f0a35d8d940d0572df.jpg

185611788_519842959014676_2013093182301803073_n.thumb.jpg.6ca3e9c151522611fa2ac96b6245829e.jpg

 

От хубавите е, т дебелата ламарина, явно старо производство. Не е като тези новите черните, които се гънат с поглед. Ще сменяме и задна лява врата, но поне врати имам няколко, и то все хубави, няма да се налага да купувам. 

 

 

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Направих нов опит за сигналните лампи. Използвам прозрачен материал за печат, като лицето се боядисва. За опита е с темперни бои, и качеството на боята не е добро, но съм на прав път. Смятам, че се приближавам към истината малко по малко:

 

20210407_213314.thumb.jpg.d182039d045bbf573439970834d39289.jpg

 

20210407_213440.thumb.jpg.5ff1c7ddeb1f134b15840b1791d8a893.jpg

 

2087178506_20210407_213643(1).thumb.jpg.99a13fd888146f4df2febd7f22057dcc.jpg

  • Одобрявам 6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам с нетърпение да видя таблото в завършен вид. Изключително се възхищавам на уменията и идеите, които се влагат в този проект и го водят към реализация! ?

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Само да не си помислите, че проекта е забравен! :D 

 

20210921_091932.thumb.jpg.56a9505d8c54ded872b2e03494dd5858.jpg20210921_091937.thumb.jpg.91cdf5acff888a6b356527f9b51373a5.jpg

20210921_091952.thumb.jpg.01897f5fd786b024677f6d307571e60e.jpg

Редактирано от __smirnoff__
  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И флекс щом си нагласил, ще станат нещата! ??

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Съвсем неочаквано, днес се сдобих с някои много ценни части за проекта:

 

20211020_182602.thumb.jpg.1e23c4c59256da71b96aff2ed4449c7e.jpg

20211020_182605.thumb.jpg.313eec8408767b9250db16601a923465.jpg

20211020_182612.thumb.jpg.5109c03555d8c32c4dc7775c5ba2f12f.jpg

 

Сухо окачване с пет-степенна кутия, със сменен диференциал с предавателно число 4.2, както и табло и инструментален панел. 

В завидно добро състояние е всичко. Общо взето има един скъсан маншон, иначе е обслужено, нови лагери, нови амортесьори. Ще се освежи и ще ревизирам спирачките, разбира се. Таблото също е в много добро състояние, гумите са меки, не са напукани, иска миене и освежаване на металната част. Инструменталният панел е счупен, но все пак го има. Все пак си имам и направеният от мен панел, та не е страшно. 

  • Одобрявам 9
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесна находка, която да освежиш през зимните месеци и да мислиш монтаж за следващия сезон. 5 степенна кутия с 4.22 предаватвелно число хич не е лошо за ежедневка и особена из града ще е доста жива. Можеш ли по някакъв начин да свалиш размерите на ламарината покриваща централната конзола, че моята е рязана отдолу заради някаква стойка за радиото и искам да си я възстановя в оригинален вид ...

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, ще сваля размерите, няма проблем, като го разглобя за освежаване ги имаш :)

 

По принцип ми се искаше да пробвам с 4.44 предавателно, но някакси сухото окачване повече го искам :D А и просто изкарах късмет, че не е 3.9. Също така вече се радвам, че реших да раширявам задните калници, беше просто проекто-идея, че някой ден "може и да има" сухо окачване, и ето го и него

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.10.2021 г. at 8:26, __smirnoff__ написа:

По принцип ми се искаше да пробвам с 4.44

Няма да е лошо, ама тогава ще ти трябва доста сериозен вал и 6та предавка ?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
На 22.10.2021 г. at 8:40, SKODA 105 RS написа:

Няма да е лошо, ама тогава ще ти трябва доста сериозен вал и 6та предавка ?

 

120-ска с DSG правена ли е? Направо скачаме на 7ма предавка :D 

 

 

 

Пъзелът се нарежда, от няколко дни съм горд притежател на два комплекта стъкла за мигачи за предна броня - бели и опушени. Както съм споменавал, оранжевата оптика ми бърка в здравето на каквато и да е кола, затова и тук ще бъде премахната, пък и с бяло/черно седи много по-изчистено.

 

Преди да се намерят чисто новите стъкла, смятах, че няма откъде да се появят, и сътветно направих опити да си ги принтирам на 3д принтера. Направих модел, поиграх си със вътрешната структура, с процента на пълнеж, общо взето няколко нощи отидоха в заигравки :) След като се материализираха, като форма и размери станаха перфектни, но материалът не беше достатъчно прозрачен. Въпреки всичко, са годни за употреба, със силна светодиодна крушка ще светят не по-зле от оригиналните, да не кажем, че ще са и по-добре, заради дифузираната светлина от матираният материал. Ето все пак и на тях няколко снимки, да добиете представа какво творих:

 

20210525_214229.thumb.jpg.004a0a45912bdecdecadb6505ec94694.jpg

20210525_214246.thumb.jpg.d78a011f21e849522596d89b6b3864ec.jpg

220252739_10222166799851646_5096341888071344877_n.thumb.jpg.d4c7e8bf8765064c10c49e973e13544b.jpg

221972280_10222166800531663_6532721002740159202_n.thumb.jpg.d158b42ae1a7a71dc6f03dd3f76a6cbd.jpg

220587269_10222166799771644_7295658078021143954_n.thumb.jpg.e6680ec2d2cf40c4faee75a6cbef0072.jpg

 

При направата им нарочно снимах едно клипче от програмата, която отпечатва на 3Д принтера, за да добиете по-ясна представа как точно се случват нещата, и как се материализира 3Д моделът, тъй като не един или двама проявиха интерес и питаха как точно работи технологията. Ето как  - слой по слой, дюзата нанася разтопена пластмаса и катери нагоре "етаж по етаж":

 

 

 

Направих 6-7 опита, всеки следващ по-успешен, но въпреки всичко не ми допадаха на 100% и не смятах да ги използвам. Може би, ако намеря по-транспарентен материал, но засега няма, пробвах с 3 различни, разлика няма. 

 

Както и да е, да затворя скобата за сравнително неуспешният ми опит да си направя стъкла. Продължавам по същество.

 

Благодарение на г-н Патрик, също така познат като @SKODA 105 RS(дълбок поклон!), се отвори възможност за поръчка на нови стъкла. Без да се чудя и да се мая, веднага поръчах 2 комплекта - бели и опушени. На снимки изглеждаха прекрасно, на живо - още по-прекрасно:

 

20211101_080441.thumb.jpg.8141afcbd36e8179ee7f48ba20761a72.jpg

 

Кола готова може и да нямам още, както и читава, или поне измита предна броня, но сърце юнашко не трае, и веднага се наложиха проби:

 

20211101_080714.thumb.jpg.47fbc762e40ee4a060235e27486fe9ff.jpg

20211101_080745.thumb.jpg.8e874f5ed36fde6146c7252985cb2689.jpg

 

Резултатът е повече от прекрасен. Определено много ми харесва как стои, особено бялото стъкло. Смятам, че именно то по-добре ще пасне на цялостната визия на колата, когато всичко се сглоби, но тъй като още не съм решил как точно ще са направени фаровете, си оставям и опушените като алтернативен избор. Кой знае, на края може и те да паснат по-добре :)

Нещото, което се знае със сигурност е, че задължително ще бъдат запечатани самите стъкла. Дали с UV фолио, дали лакирани - още не съм решил, но със сигурност ще ги запечатам, да не пожълтяват с времето. 

 

 

  • Одобрявам 10
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Такааа, купе готово още нямаме, но една по една продължавам да отмятам от безбройните точки в плана за колата. Сега ще ви представя вече реализираната идея за електрически стъкла на Шкодата. Държа да отбележа, че видях доста зор, докато заработи цялото това нещо, оказа се много по-трудно от очакваното, още повече, че няма почти нищо написано по темата. Включиха се доста мои познати, мъчих ги и им досаждах в продължение на почти два месеца, но накрая всичко заработи. И точно, когато измислихме финалният вариант, се намери готов модул, който върши точно това, което искахме :D Но, поне се позабавлявахме доста в опити.

 

Накратко каква ми беше идеята - исках електрически стъкла, но не просто електрически, а такива, които се управляват дистанционно. И то не само да се управляват дистанционно, но и да може да движиш машинките нагоре-надолу когато и както си поискаш - тоест да се движат, докато е натиснат бутона на дистанционното. Общо казано - комфорт модул, който присъства в почти всеки модерен автомобил. Всъщност тази ми прищявка се оказа сложната, иначе ел. стъкла с копче в купето става за 2 часа работа. Но, аз съм си навил на пръста, че ще стане, и стана! Има много готови модули, но те не вършат това, което искам. Повечето вдигат и свалят стъклото с едно натискане - не искам това. Други отварят и затвярят стъклата последователно, едно след друго - не искам това. Ама който си има прищявки, да си ги изпълнява :D

 

Знам, че няма да успея да съм кратък в описанието си и този път, но ще се постарая да не досаждам много. 

 

Така, отначало - първо трябваше да измисля какви машинки да ползвам. Единствената информация, която намерих в интернета беше, че на Шкода 120 пасват машинки от фиат типо. Добре, но дойде сложното - през 2021 година да се намерят работещи машинки за Типо :D В крайна сметка, сдобих се с лява перфектна, и с 3 десни машинки, от които става една дясна перфектна. 

 

20211104_154835.thumb.jpg.b4643228b520447e5bfd6bc498e7edce.jpg

 

Трябваше и някакъв модул, който да я управлява дистанционно. Веднага поръчах уж подходящ модул, с който започнаха опити на сухо:

 

20211105_174800.thumb.jpg.d0de1267d5aa132efc1cf06bd4463985.jpg1161595564_20211108_112214(1).thumb.jpg.e2d6e95b2402fc18ae4c7f2b36b3949e.jpg

 

Първите опити бяха успешни, но само в една посока - тепърва започвах да мисля как да обърна поляритета на машинката, и започнах да осъзнавам в какъв филм съм се вкарал:

 

 

 

Последва механичната част от задачката - монтиране на машинката във вратата. Оказа се сравнително лесно, за по-малко от два часа машинката беше монтирана и работеше:

 

20211108_164827.thumb.jpg.3b0768c5b0647f8db33cc4899e9f8e96.jpg20211108_174415.thumb.jpg.43002d6fce06184a7d0d005d581bd89a.jpg

 

 

 

 

И тук започна голямата чуденка. Как да обръщаме поляритета на пустата машинка. Въвлякох в размислите близки мои приятели, които отделиха много време да ми помагат. Пробвахме много варианти, почти всички от тях неуспешни, имаше и гърмежи и фойерверки даже :D

 

20211124_123956.thumb.jpg.db44d39d5cd98035d737406b7fa52407.jpg

 

Няма да навлизам в подробности, ще прескоча до края, когато успяхме да създадем работеща схема. За опитите използвахме индустриални релета на 12 волта, за по-лесни опити направо монтирани на шина:

 

20211124_104328.thumb.jpg.069891ae09754485dc9c1b1da453cd8e.jpg20211124_123221.thumb.jpg.374a8ba16b961fbf46dcba6638493077.jpg20211125_152156.thumb.jpg.d9659f36f0cc5232657e3c50501cc6c8.jpg

 

 

И тъкмо, когато всичко заработи, моята гениалност успя да гръмне вече за последно, и непоправимо дистанционния модул :D  Даже не успях да снимам клип как работи.

 

Тръгнах да търся друг, и се оказа, че този е бил последният в търговската мрежа. Вложихме общи усилия с един приятел, и ВОАЛА! Успяхме да намерим готов модул, който върши точно това, което търсим. Ако го бяхме открили по-рано, щяхме да си спестим почти двата месеца мъки, но уви... поне се забавлявахме :D

 

Китаеца пристигна сравнително бързо, за около 7 дни:

 

20211209_164033.thumb.jpg.2d90f75dcded807781ec9e102494ada1.jpg

20211209_163502.thumb.jpg.04e6b02408b504eedfacf43e240c0909.jpg

 

 

И в крайна сметка, постигнахме успех. Имаме работещи ел. стъкла, управлявани с дистанционно. Редно е да споделя, че дистанционното управлява двете стъкла едновременно. Отделно вътре в купето има бутони за ел. стъкла, които управляват всяко стъкло поотделно. Бутоните също са налични и тествани, но ще бъдат монтирани в Биляна. За момента ползвам  Ръстьо за опити, да не дупча напразно вратите на Биляна. 

 

Ето и едно клипче в действие, да придобиете представа за какво точно иде реч:

 

 

 

 

Редактирано от __smirnoff__
  • Одобрявам 6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де , никой ли не се сети да вземе модул за гаражна врата/ролетна щора ?

Само питам ,?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетихме се, оттам тръгнах, ама те са на импулс, както и всички аларми с "комфорт" функция(в кавички го пиша, защото тази функция няма нищо общо с търсената комфорт функция), и първият модул, с който опитах, май точно за това се ползва. Тук въпроса беше "да си угодя на прищявката" и да е като на кодиака:

 

 

Oбщо взето драмата е в прищявката ми. Иначе за половин час приключваме въпроса и продължаваме напред :D Амаааа пък аз искам да стане, точно както го искам! :D 

Редактирано от __smirnoff__
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кефи ме , че не си се отказал при първите загорели писти !

А тези моторчета действат учудващо леко .. има ли уплътнения на джама?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма отказване, щом съм го решил, ще стане!

Ако не бях успял, следващата ми стъпка щеше да е цялостна интеграция на GLX пакет с комфорт модул, ел. огледала и още 30 тъпотии от Сеат Толедо първа генерация, което е абсолютно ненужно. Или от голф 3, то е същото :)

 

Да, доста добре се движат, наистина. Оказаха се подходящи от типото, отдавам го на това, че там стъклото е доста по-голямо, съответно и по-тежко.

На клипа е монтирано само външното уплътнение. При монтирано и вътрешно, движи по-стегнато, и го няма скърцането, което се чува сега. Не усещам иначе голяма разлика при монтирано уплътнение. 


Всъщност, стъклоповдигачът от Типо е с абсолютно същите ход, посока и ъгъл на движение като шкодовият - не се променя нищо, ако е монтирано както трябва. А на 120-ката стъклата по ппринцип си се движат много леко, може и с едно пръстче да си въртиш врътките

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добре се получават нещата лично за мен.
Евала за майсторлъка и познанията.
Като гледам нещата няма как да не станат и за напред :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.