Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

О2 2.0TDI BMM не пали


Bucket

Recommended Posts

Здравейте,

 

вчера карах около 200км през деня, никакви проблеми. Всичко работи нормално.

Тази сутрин, влизм в колата към 09:00, подгряване, опита да запали и изгасна.

При следващ опит, започна да върти все едно е без компресия, много високи обороти. Пробвах няколко пъти, все същото.

Погледнах, всички ремъци са на място, охладителната течност е с нормалният си цвят, маслото също. Температурата е положитена, нафта на 3/4 резервоар. Никакви светещи грешки, странни лампи по таблото. 

Просто гръм от ясно небе. Има допълнителен имобилайзер, но при него, едва завърта стартера, ако е повреден/блокиран/падналаа батерия. 

Маслото е на около 2000км, всички филтри сменени, отличен акумулатор. 

Някакви идеи? Нямам кабел за диагностика, а и е на улицата. 

Четих някакви неща за помпа в резервоара, но не виждам причина за въртенето без компресия?!

Имал съм случай на Фолксваген, въртеше стартера така, когато беше заседнало клапанчето за високо налягане в маслената помпа. Държеше високо налягане, от къдетоповдигачите отворени и нямаше как да запали.

 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Bucket написа:

 ...При следващ опит, започна да върти все едно е без компресия, много високи обороти. Пробвах няколко пъти, все същото...

 

Звучи на стартер - не може да изхвърли бендикса и стартера върти без съпротивление. При това въртене, какви обороти ти показва на таблото?
Закачали ли си я на софтуер, да видиш за грешки ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти мотора, но доста бързо, добре знам какво е да не избутва бендикса.

Закрах я в сервиз вече, чакам да видим. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене беше ретрограден Меркурий в Луна.

Диагностиката е показа липсва на захранване на дюзите/модул за контрол.

Преди това са гледали помпа в резервоара, тандем, акумулатор и т.н.

Започнали са преглеждат кабелните снопове в двигателният отсек и е липсвал +12V на кръглата букса която е в десният край на главата.

Обвини ли са комптюра, но все пак след почистване на бушониери, кабелни снопове и конектори е запалила без грижи и проблем.

Сега минах 150км без никакви проблеми, но явно като се стопли времето ще трябва да се прегледат всички кабели в двигателният отсек внимателно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са облечени с гофрирана пластмаса сноповете , задължително разплети всичко и увии мъхесто тиксо .. и естествено прегледай пораженията от гофрето.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.