Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

НЕРАБОТЕЩО 4Х4 ПРИ SUPERB III


efendiyski

Recommended Posts

Здравейте! Искам да споделя за проблем, който имах с 4х4 задвижването при SUPERB III. Тъй като докато автомобила беше гаранционен го обслужвах само в ЕТ Надежда, при споделяне за проблема с тях, те отговаряха, че всичко е наред. Скоро изтече гаранцията и започнах да обслужвам автомобила в сервиз на мои познати. Прикачам снимки на това какво намерихме като разглобихме Халдекса. При почистването на помпата и смяната на маслото всичко заработи перфектно.. Дано съм бил полезен на някой с подобен проблем 

A94D7838-7B3A-4DA4-8F8B-47D2F7C54319.jpeg

33648BAE-EB5B-4EAF-BB74-3ED19C464A8D.jpeg

9449B537-0E64-44CE-91AC-8B990753414B.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, немарливо отношение дееб@! Цедката се чисти, но незнайно защо не са ти казали. Или поне да бяха предложили срещу заплащане да се случи, но...уви, т'ва е положението на някои места. Хубаво е, че си се справил с проблема. Безпроблемно да служи и занапред кораба-майка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Значи, от Ден на Ден, това да кажеш, че Автомобила ТИ е обслужван само в Официалния Сервиз, започва да се превръща все повече в недостатък..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас!

Това отношение към клиентите и следпродажбеното обслужване ми звучи малко от сорта " Обещава ме всичко, до като ви вземем парите? После не сте важни за нас!" Всеки се досеща какво се случва след това? Клиента отива да бъде лъган на друго място, при друг бранд!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, tuningmania написа:

До "ВСИЧКИ" - Значи, от Ден на Ден, това да кажеш, че Автомобила ТИ е обслужван само в Официалния Сервиз, започва да се превръща все повече в недостатък..

 

Даже не се сещам кога е било "предимство" :D Някакво такова илюзорно предимство може и да носи на някого...

 

 

преди 49 минути, alvinivanov написа:

Ужас!

Това отношение към клиентите и следпродажбеното обслужване ми звучи малко от сорта " Обещава ме всичко, до като ви вземем парите? После не сте важни за нас!" Всеки се досеща какво се случва след това? Клиента отива да бъде лъган на друго място, при друг бранд!

 

Голям праз :) Нали са ти взели парите в двоен размер, какво повече :) След като ти писне от другия бранд пак ще се върнеш, вече ще ти е минало и т.н. :) Пак ще ти вземат парите в двоен размер.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

 

Мърлячи по сервизите има, имало е и винаги ще има - причините са много.

 

Най-лесно става да се оплачете - на място и лично, по телефона, по електронна поща - сигналът Ви се взима веднага под внимание, пиша на база собствен опит, действа се много бързо, ако се налага намеса на сервиза.

 

Ама да генерализирате - не съм съгласен.

 

Аз съм изкючително доволен, както от сегашния екип на сервиза на Еуратек София в кв. Надежда, така и от предишния, които сега са почти изцяло в сервиза на представителството на Шкода в новитя им комплекс в кв.Дружба.

 

Имали сме проблеми, последно 2013, с предишната Октавия, грозна работа, непрофесионализъм и немарливост - оревахме навсякъде, взеха си бележка хората, извиниха се, компенсации предложиха, културни.

 

В последно време, четири години вече, от общо 14, като клиент на Шкода и на Еуратек,  нямам никакви оплаквания от отношението, обслужването, кадърността и компетенцията на екипа им, дори напротив.

 

Всяко едно Ваше посещение на сервиз на Шкода в България е последвано от анкета по имейл, където можете да напишете с какви чувства и впечатления сте си тръгнали от там.

 

Лично мнение, без да за задължавам или да искам да обидя някой колега с него.

 

Поздрави.

 

 

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.