Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Екостикери, екокатегории


Stucata

Recommended Posts

Преди 2 часа, sauber написа:

 

И е така и не е така. Щото докато сме в EU, Брюксел може да удари по-силен шамар от електората. Ако кажат, че от утре всичко с под Евро 5 е с троен данък, няма "Ама то така, нали, защото, ако нещо такова...". Прави се и end of story. Така както в близко бъдеще ще ни нашият и по-високият корпоративен. Така както ни нашиха зелената сделка. Така както ебаха майката на транспортния бранш...

Ама тогава ще могат да кажат "лошите от ЕС ни накараха, ние не искахме".

А по-високия корпоративен ще ни се размине в България. Поради простата причина, че ще се прилага задължително само за компании с оборот над 750 милиона евро. Е, освен ако не ни яхнат някакви, дето искат да постигнат леви резултати с някакви мерки, тогава никой няма да натиска, ами ще си вдигат сами за да има какво да преразпределят и пак ще си припомняме хватките от преди години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Izolini написа:

Ама тогава ще могат да кажат "лошите от ЕС ни накараха, ние не искахме".

А по-високия корпоративен ще ни се размине в България. Поради простата причина, че ще се прилага задължително само за компании с оборот над 750 милиона евро. Е, освен ако не ни яхнат някакви, дето искат да постигнат леви резултати с някакви мерки, тогава никой няма да натиска, ами ще си вдигат сами за да има какво да преразпределят и пак ще си припомняме хватките от преди години.

 

Това няма нужда да го казват. В главата на българина е втълпено, че израза "В Европа е така" е равен на "Значи е правилно". Което естествено съвсем не е така. И за съжаление е все по-рядко вярно.

А за корпоративния, всичко е "проект", но... от тоя проект знаем в каква посока се върви. При свободно движение на капитали и сделки в EU, една държава от по-западните, как по-точно ще си задържи таксуването върху компании, когато много голяма част от тях могат да го изберат там, където ставката е само 10%? Ми трудно. И те съответно грам не са ок с това.

 

Между другото, по отношение на екологията... Най-добре всички да сме на ток. Ама:

1. От де ше дойде тоя ток, като само атомна енергетика може да отговори на търсенето? А пък както знаем, МАЦКВА са много лоши (и те са, ама не и по отношение на атомна енергетика).

2. Трябва да се отвърже сериозно държавно финансиране, за да може да се докара до някаква масовост, от което да следва сваляне на цените.

3. Трябва да се изгради сериозна инфраструктура със зареждачки.

 

Ама пусто му лицемерие, неще. Щото те и Норвегия са баси пичовете. Направо забраниха двигателите с вътрешно, щото нали са ЕКО, състейнъбъл и ше спасяват света. Това, което пропускат да споменат е, че вдигат добива на петрол всяка година...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.10.2021 г. at 9:04, PRR написа:

Решението ще е пълно, ако заедно с тия категории се активизират и проверките на пътя и най-вече по сигнали. Не еднократно са ме сърбели ръцете да звънна на 112 за някоя чадилка по улиците ... ама знам, че те не могат да направят нищо :( Това ни липсва.

Като тази ли?

А това беше резултата когато светофара светна зелено и момичето потегли. Аз не тръгнах, че не знаех какво има на предния ми капак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти нещо не си разбрал. Снимат следващия филм за Джеймс Бонд и тва е от гаджетите на колата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, sauber написа:

Ти нещо не си разбрал. Снимат следващия филм за Джеймс Бонд и тва е от гаджетите на колата ?

Сигурно си прав, понеже миришеше на чубрица ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ице, не си видял добре - бърнаут прави, а миризмата е от оувърлоуда на чиповете в гумите ?

Яд ме е че не го снимах сутринта - Туарег от първа генерация с 30м. димна опашка, кара на средата на Арсеналски с 20-25.... красота, особено в комбинация с ориенталските ритми гърмящи от свалените джамове...

Като цяло у нас тълкуването на думите Екология и Околна среда е малко българско - гледаме само какво излиза през ауспуха/комина, а подобни "глупости" като шумово замърсяване ги нямаме за нищо, а поне според мен това е не по-малко сериозен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Минах и аз. Колата дава газове като чисто нова, но заради годината и на мен ми се полага 3та категория. Не че на някой му дреме за тия категории...

С карта Силвър + на СБА се доплащат 4 лв. за иначе безплатният преглед.

20211022_173115.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 59 минути, sauber написа:

Минах и аз. Колата дава газове като чисто нова, но заради годината и на мен ми се полага 3та категория. Не че на някой му дреме за тия категории...

С карта Силвър + на СБА се доплащат 4 лв. за иначе безплатният преглед.

20211022_173115.jpg

Чудно! Запазвам си снимката, ако се стигне до спор за мястото на лепене на стикера. Там ме устройва, но да не ми кажат, че не може. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не може, ама им казах, че нямат друг избор, освен да ме оставят аз да си го залепя. Исках даже максимално високо да е, ама единият ми се примоли, че отивал много в тъмното на стъклото. Все едно някой ще ходи да ги търси да ги пита, щот аджеба баш там са го лепнали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен оригиналното стъкло нямаше затъмняваща лента, но имаше няколко шупли и множество драскотини, та го смених и сегашното има. Все пак мисля да е под лентата, само да не ми пречи на камерата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го при мен - на средата имам сензор за дъжд и за автоматичните фаровете, до него седи камерата, а отгоре стъклото е затъмнено та нямаше как да е съвсем високо. Просто не им разреших да е пред мен или под огледалото.

IMG_20211023_141446_684.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦЪК само 1902 коли от 600 000 .. много зелен автопарк имаме .. инак и меренето на газове на елктромобил е гениално ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, The Best Forman написа:

ЦЪК само 1902 коли от 600 000 .. много зелен автопарк имаме .. инак и меренето на газове на елктромобил е гениално ?

 

Амиии, щом по америките имбецилите ги зареждат на бензиностанцията - значи, трябва да имат и изгорели гЪзове. ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен друго ми е интересно - в повечето тестове на АМС хибридите дават разход между 4-8/100 , защо са в групата на електрокарите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

На мен друго ми е интересно - в повечето тестове на АМС хибридите дават разход между 4-8/100 , защо са в групата на електрокарите ?

Щото се предполага, че ползват ДВГ само като им свърши токО, или при изпреварване и натоварване, и то в смесен режим ;)

Демек, въпреки разхода, акат по-малко и по рЕдко :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТСутринта по талавизоро (или в някой сайт го четох) предадоха, че щяло да има 180 камери по периферията на центъра на София. Щели да четат НОМЕРАТА  на колите и първоначално да налагат глоби само на 1ва категория в забранените дни.

Сега последно тия плакати дет ги опъваме по стъклото за кво са?

Ич не трябваше да я лепя тая педерастия. Ама като знам, че ще ме спират на всеки пост, щото не го виждат на стъклото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Боре написа:

Щото се предполага, че ползват ДВГ само като им свърши токО, или при изпреварване и натоварване, и то в смесен режим ;)

Демек, въпреки разхода, акат по-малко и по рЕдко :D

Значи ако е в моите или твоите ръце ще ака редовно и по много ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, sauber написа:

ТСутринта по талавизоро (или в някой сайт го четох) предадоха, че щяло да има 180 камери по периферията на центъра на София. Щели да четат НОМЕРАТА  на колите и първоначално да налагат глоби само на 1ва категория в забранените дни.

Сега последно тия плакати дет ги опъваме по стъклото за кво са?

Ич не трябваше да я лепя тая педерастия. Ама като знам, че ще ме спират на всеки пост, щото не го виждат на стъклото...

 

Да и аз го чух това, че камерата щяла да гледа по номер, а не знаела кой е този мъж, "грозния чаршаф", и как да си приказва с него (а уж знаеше езици, ама нейсе). ? 

 

Миналата седмИца минах на преглед фОбията. От ГТП-то ми казаха, че трябвало да си нося и големия "ГТП-талон", който досега стоеше вкъщи, защото имаше малък такъв (вече няма), тъй като можело при проверка да го поискат!?!?! Божей... вересиите :D И тук отново се връщаме на това, че няма устройства, няма кой да проверява какво е закодирано в "стикера" и за чий се прави това нещо - дали пък не се прави за "наши ора" с мобилни играчки, които да си сканират по-лесно някакви неща за собственика според автомобила. :) Правил съм приложение за застрахователна компания, която според написване на номер на кола, апашът да си проверява, дали колата не е с каско в съответната компания и да не чупи "джама", да я пропусне. :) Всичко има на този свят.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, влачим и големият картон. Аз го сгънах на 6 и го бухнах в портфейла там, където седеше малкия. Дали става нещо от него като се разгъне...не ме е*е.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-голямата е със самия стикер. Защо беше нужен, щом камерите ще четат регистрационния номер? Защо се перфорира и трябва да се сменя всяка година, щом е с чип и се програмира? Може да се налага смяна евентуално при повреждането му или смяна на стъкло, иначе не виждам смисъл, освен за да се пълнят регулярно нечии джобове. Картона го бутни в жабката и да си седи там, няма смисъл да го разнасяш с теб.

Редактирано от ghost_rider
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата работа е страшно малоумна, просто това да махнат малкото картонче и да дадат този чаршаф, беше черешката на тортата. Това имах предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, ghost_rider написа:

Най-голямата е със самия стикер. Защо беше нужен, щом камерите ще четат регистрационния номер? Защо се перфорира и трябва да се сменя всяка година, щом е с чип и се програмира? Може да се налага смяна евентуално при повреждането му или смяна на стъкло, иначе не виждам смисъл, освен за да се пълнят регулярно нечии джобове. Картона го бутни в жабката и да си седи там, няма смисъл да го разнасяш с теб.

 

Аз не съм убеден, че в тия стикери има чип. Не съм експерт, но стикера ми се вижда тънък и равен. Може и да греша. RFIDтата, които съм виждал са микроскопични, но все пак не колкото толкова тънък стикер.

 

А иначе аз лично не държа никакви документи на колата в нея, освен зелената карта. Просто защото ако недай си боже я тупнат, не искам да имат нито един лост да "мажат ските" на евентуално и случайно спрелите ги полицаи. Ама това са си някакви мой разбирания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, sauber написа:

Аз не съм убеден, че в тия стикери има чип.

 

Снимай го отблизо, да видим, дали наистина ги има тези пътечки, или те са просто част от дизайна, нарисувани ? 

image.png.5baf93835de8e1ffa2359151699c90a5.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.