Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Екостикери, екокатегории


Stucata

Recommended Posts

Преди 13 часа, Izolini написа:

С пръст

Ей човек да спомене хемороиди , веднага в главата ти нахлуват еротични мисли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, The Best Forman написа:

Ей човек да спомене хемороиди , веднага в главата ти нахлуват еротични мисли ?

Това е еротика само по твоите мерки. По нормалните е извращение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Izolini написа:

Това е еротика само по твоите мерки. По нормалните е извращение.

Има и друг начин за диагностициране , но тогава се нарича порно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен отговор , инак няма корупция (ама никаква)

"Каква е целта на новите екостикери?

Освен за отразяване на екологична група, целта на новите стикери е и да се гарантира прегледът. Така ще се пресекат манипулациите с представяне на технически изправно превозно средство на преглед вместо това, което трябва да се проверява. Това ще се постигне, като прегледът ще започва след прочитане на данните от стикера. При опит да се свали стикерът той се поврежда и става нечетим. Ако автомобилът за първи път минава на преглед, няма нов стикер или същият поради някаква причина е повреден, в техническия пункт ще трябва да бъде заснет номерът на рамата на автомобила. Иначе прегледът не може да започне. В автомобилна администрация ще се получава информация за всички автомобили, които са преминали преглед, без да е разчетен номерът на стикера, и може да се извърши проверка дали заснетият номер на рама съответства на превозното средство, преминало на преглед."

Ето ЛИНК към статията.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.07.2021 г. at 18:00, The Best Forman написа:

Бариери и КПП -та ли ще има ?

Не, едни наши хора ще наслагат камери за по 10 000лв парчето после едни други хора ще направят софтуер за 15-20 милиона щото е много сложен.Накрая ще назначат 200-300 човека на по 10 000лв заплата. Абе нещо като тол системата дето освен от винетките взимат пари и от бюджета защото не може да се самоиздържа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Passi написа:

Не, едни наши хора ще наслагат камери за по 10 000лв парчето после едни други хора ще направят софтуер за 15-20 милиона щото е много сложен.Накрая ще назначат 200-300 човека на по 10 000лв заплата. Абе нещо като тол системата дето освен от винетките взимат пари и от бюджета защото не може да се самоиздържа.

 

Не пиши за това, че ме боли сърцето. Организацията на Тол системата е масивна свинщина. В общи линии е идеален пример какво да НЕ се прави. Подозирам, че за съжаление си прав. Генералният проблем обаче си остава - със стари курви, нов бардак не се прави. И докато на чело на ИААА е Бойко Рановски, който е закърмен в КАТ (демек е свикнал да паратизира и в редките случай, когато свърши някаква работа, то тя води до повече проблеми), какво се очаква да направи? Той човека толкоз си може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, Passi написа:

Накрая ще назначат 200-300 човека на по 10 000лв заплата. 

И още 5-600 на по 1000лв., едно защото само вождове не може, требва и индианци да има, а и когато (не "ако") системата се срине трябва някой от индианците да опере пешкира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска минах преглед по новата процедура.

Снимат таблото и рамата на автомобила с едни нови устройства с който в последствие сканира и стикера.После по време на прегледа на валовавете я закачи на буксата.

И вече няма хартиено малко талонче, а само оня големия лист от който отлепя стикера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, skodafen написа:

имаш ли катализатор ? коя категория влезе ? 

 

Имам DPF и категорията е 3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Speedster написа:

После по време на прегледа на валовавете я закачи на буксата.

И вече няма хартиено малко талонче, а само оня големия лист от който отлепя стикера.

 

Това предполагам е за да разчете рамата и теста на валовете да се обвърже с нея, може би?

Прасни някоя снимка на стикера на стъклото, да видим кво ни чака :)

 

п.с. - Големия лист надявам се не са ти казали, че трябва да го носиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, sauber написа:

... 

п.с. - Големия лист надявам се не са ти казали, че трябва да го носиш?

Представяш ли си? Аз и да го чуя това, няма да го повярвам. Бумащина трябва да има, иначе не е интересно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ghost_rider написа:

Представяш ли си? Аз и да го чуя това, няма да го повярвам. Бумащина трябва да има, иначе не е интересно...

 

Ми аз имам някакви спомени, че са ми казвали преди години "Трябва да е в колата" по пунктовете. Естествено никога не е бил и никога не съм го носил. Няма и да започна. Както и ше си сложи тъпия стикер където аз искам, а не където те. Жеста, че въобще го слагам е достатъчен и ги лишава от по нататъшни претенции  :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Speedster написа:

После по време на прегледа на валовавете я закачи на буксата.

Ихааа. Значи вече при преглед, четат и живи данни от екуто? Ако е така и затапени егр-и ще започнат да хващат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще хващат ако знаят какво да гледат, че повечето експерти не могат да се вържат с ЕКУ-то, толкова са им познанията......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуер обработва данните. Така е на тюв в Германия. От проверяващите се иска само да свържат буксата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, skodafen написа:

по-старите дизели сигурно ще са в първа 

Кои по стари визираш?

От това което чета като инфо из нета, може по талон да е евро 5 но да я смъкнат до евро 2 поради показания при ГТП. Интересното е че никъде и никой не споменава че от евро 3 може да стане и евро 4 по стикер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обратното е невъзможно. И не сменят евро категорията, както се разбира от журналистите. Просто са въвели групи на базата на евро категориите.

Дизел 2000 е евро 3 може би 2 еко група, не знам какво става ако не е записано в талона. Тогава трябва да е 1ва и не знам дали си струват нервите да се минава пак през кат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, sauber написа:

 

Това предполагам е за да разчете рамата и теста на валовете да се обвърже с нея, може би?

Прасни някоя снимка на стикера на стъклото, да видим кво ни чака :)

 

п.с. - Големия лист надявам се не са ти казали, че трябва да го носиш?

Големия лист си седи в жабката винаги. По скоро питах ако ме спрат полицайте трябва ли да го показвам и отговор нямаше.:)

 

Утре ще го снимам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, ID A написа:

Ихааа. Значи вече при преглед, четат и живи данни от екуто? Ако е така и затапени егр-и ще започнат да хващат.

Принципно да но човека от ГТП каза че с много коли има проблеми и закачи кабелите като едно време на акумулатора ако правилно си спомянм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масово колите са с пренаредени OBD букси и ще е "весело" ;) 

Да не говорим, че нямат какво да търсят от ЕКУ-то, а и по закон никъде не пише че имат право да ги четат ;) Отделно и колко коли нямат OBD букса. На 120ката къде ли ще я търсят ;) Та май това мерене няма много да го бъде. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова по-горе писах, че ще е трудно. Последният път като минавах преглед се засилиха да включват четец в буксата. Въпреки че им показах къде е, не успяха да се свържат, защото както всички знаем някой наш човек е уредил четеца, от който чеп за зеле не става. И така, пуфтяха, опитваха, и накрая айде крокодилите на акумулатора, все едно москвич ще преглеждат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.