Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Джанти 17 или 18 за Октавия?


Kograman

Recommended Posts

Съдейки по това, че май са еднаква платформа с Голф 7 мога да споделя моя случай. 225/45/17.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Супърба са 215/55/17. Но е добре да се знае какво J е джантата за да се сложи правилната ширина, а от там и височина. 

Между другото, на капачката на резервоара или на колонката на шофьорската врата трябва да пише размерите ... ако не греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според ТЕЗИ:
 

205/55R16 91V6Jx16 ET48 2.2

205/55R16 91H6.5Jx16 ET46 2.2

225/45ZR17 91Y7Jx17 ET49 2.2

205/50R17 93H6Jx17 ET48 2.2

205/50R17 93H6Jx17 ET45 2.2

225/40ZR18 92Y7.5Jx18 ET51 2.2

225/35ZR19 88Y7.5Jx19 ET51 2.4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, baijoro написа:

Размерите на ЕТ са невъзможни

Добра забележка. При копирането са се загубили шпациите между ЕТ-то и препоръчаното налягане. Добавих ги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

При джанти които са с със втулки, от 66 на 57.1 , трябва ла да се сменяват и болтовете на джантите?

Междуболтово е същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Penata написа:

Не е необходимо.

Зависи. Ако леглото е конично, а болтовете ти са сферични или обратното, ще трябват други. В противен случай рискуваш да ти се разбягат колелата в движение ако се саморазвият болтовете или пък да заклиниш болтовете при стягането и пак да изядеш дървото.

Знам, че на Мерцедес джантите са с такъв ЦО, но едва ли всички афтърмаркет джанти с тези параметри, са с еднакви легла за болтовете. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този централен отвор и междуболтово предположих, че са използвани на автомобил от Ваг групата. Иначе абсолютно правилно за леглото. Авторът е добре да каже модела.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е ако са от Ваг платформа, би трябвало да няма драми? 

Ако са от друга марка като Мерцедес, ще трябва да се провери.

Октавия 3 с какъв модел болтове са оригинално? Сферични или конусни?

Редактирано от Kograman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Сферични са. Има значение и радиуса на закръглението - R13 е при Шкода, ако не бъркам. Това закръгление е доста широко застъпено на нашия пазар, така че такива болтове, включително и секретни, се намират лесно. Резбата е M14x1.5, дължината по спомен е 27mm.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

В крайна сметка взех 225/45/17 гуми, качени на джанти 7J ET49 на 17-ки.

Ще ми е интересно как ще се държи с тях, защото с 205/55/16 по завоите ставаше опасно като се засили това тфси. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.04.2023 г. at 18:18, Kograman написа:

В крайна сметка взех 225/45/17 гуми, качени на джанти 7J ET49 на 17-ки.

Ще ми е интересно как ще се държи с тях, защото с 205/55/16 по завоите ставаше опасно като се засили това тфси. 

Ще си доволен. Разликата е голяма (моя опит е с 205/55/16 и 225/50/17 на о3 комби 4х4)! Освен в завои и при резки маневри, и при екстремно спиране намирам сериозна разлика. Вероятно заради скоростните индекси и офсета на джантите е тая разлика. Виж с 16ките е по-комфортно по павета ;) 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

 Днес ги сложих. Първи впечатления са, че кутията включва различно. 

Преди с 60 на 5-та, при натисната газ на половина, сваляше на 4-та. 

Сега не, ускорява си на 5-та. Двигателя има тяга и изтегля. Бих казал че сега се държи по-адекватно от преди.

Тези дни ще я покарам повече,и ще пиша. 

Комфорта и усещането е са към по-добро. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Kograman написа:

 Днес ги сложих. Първи впечатления са, че кутията включва различно. 

Преди с 60 на 5-та, при натисната газ на половина, сваляше на 4-та. 

Сега не, ускорява си на 5-та. Двигателя има тяга и изтегля. Бих казал че сега се държи по-адекватно от преди.

Тези дни ще я покарам повече,и ще пиша. 

Комфорта и усещането е са към по-добро. 

О3 няма ТФСИ, ТСИ са ;) ! 
Няма логика в това, което си написал с предавките! Ти си сложил по-тежки колела с по-голяма площ. Колата, макар и с малко, ще е по-бавна на ускорение. Респективно кутията ще е под по-голям товар и ще сваля, за да компенсира въртящия момент!
Доколкото знам електрониката на ДСГ се обучава заедно с моторната електроника по-стила на каране за някакви 100ци км назад. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Kograman написа:

 Днес ги сложих. Първи впечатления са, че кутията включва различно. 

Преди с 60 на 5-та, при натисната газ на половина, сваляше на 4-та. 

Сега не, ускорява си на 5-та. Двигателя има тяга и изтегля. Бих казал че сега се държи по-адекватно от преди.

Тези дни ще я покарам повече,и ще пиша. 

Комфорта и усещането е са към по-добро. 

Живко, прати барем една снимка да видим джантите как да застанали, а  защо пък не и колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качвам снимки.

Може и да няма логика, написах какво ми направи впечатление. 

На изкачване от КАТ София към метрото станция Жулио Кюри, беше на 5-та с 60 км/ч. Лепна се едно Ауди зад мен. Натиснах газта да изтегля и да се прибера в дясната лента, като очаквах да слезе на 4-та и да ускори, но не би. Ускори на 5-та. С 16-ките си набиваше една две скорости надолу. 

Ще я покарам повече тези дни за да добия повече впечатления. Може и аз да съм се объркал.

Колата е на предно, 2.0 тси 190 к.с автомат мокър 7 степенен.

IMG-4cf7e378053da320028d18ac84d6ac48-V.jpg

IMG-9dcacb32ddc4881049a0fe842ade7516-V.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, Kograman написа:

Качвам снимки.

Може и да няма логика, написах какво ми направи впечатление. 

На изкачване от КАТ София към метрото станция Жулио Кюри, беше на 5-та с 60 км/ч. Лепна се едно Ауди зад мен. Натиснах газта да изтегля и да се прибера в дясната лента, като очаквах да слезе на 4-та и да ускори, но не би. Ускори на 5-та. С 16-ките си набиваше една две скорости надолу. 

Ще я покарам повече тези дни за да добия повече впечатления. Може и аз да съм се объркал.

Колата е на предно, 2.0 тси 190 к.с автомат мокър 7 степенен.

IMG-4cf7e378053da320028d18ac84d6ac48-V.jpg

IMG-9dcacb32ddc4881049a0fe842ade7516-V.jpg

Хубави са 17ките, честито! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Сает Леон са, с капачки на Шкода. Испанците знаят как да правят красиви неща.

Лично на мен, на сива кола, спици най-подходящото се получава, затова и търсех такива. 

Благодаря.

За три години, имаше повече от очакваното ръжда по главините и джантата. Трябваше да я сритам за да да падне. Напомни ми са Опелите където съм карал. Зимата почти не я карам. Почистих ги, боядисване, слагане на медна грес на болтовете на полуоските, боядисване на джантите където лягат на главината и т.н 

На Маздата ми, на двойно повече километри и години, ръждата на тези места е в пъти по-малко от на Шкодилака. Японеца си го карам и в сняг, зимата и т.н Странна работа ...

Редактирано от Kograman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.