Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дойде време да се похваля - Škoda 120L


Rosen Raychev

Recommended Posts

И такааа, както може да се досетите по снимките,  които качвам, когато на някоя сбирка има задномоторка, тя винаги получава много специално внимание от моя страна. Баща ми преди фелата имаше 120ка и от няколко години насам и аз много искам. В интерес на истината от доста време следя обяви и си бях казал, че тази година ще купя една по повод, че скоро навършвам пълнолетие. Обаче така се завъртяха нещата, че донякъде тя ме намери. От миналото лято я гледам пред сервиза с идеята, че е поредният недовършен и изоставен проект:

254332961_408096080814778_3432788334613162329_n.thumb.jpg.c86f531e535719ec26277d2edf4a01dc.jpg

(снимка от миналата година, гледаме колата в дъното, а сглобената 105чка си има друг собственик, но и там е голяма лудница)

Та, един ден по време на обедната почивка, аз както винаги си мрънкам за цените по обявите, шефът ме чу, врътна набързо два телефона иии... - обещаха ми кола!

Шкодичката в 120l 1990г. на реални малко над 40к км, купувана е от Германия и е докарана тук 1994г. Собственикът почива и реално брат му се заема с колата. Докарана е до Люси, разглобена е изцяло с идеята за пълна реставрация, но това така и не се случва. Колата седи години наред така до началото на този септември. Уговорихме се с човека, че двигателят трябва да се качи, за да може да се мине през КАТ и колата да се оправи документално от негова страна. Това малко се проточи във времето, защото идната седмица имах доста ангажименти:

375756925_811625420660889_7655854212470011189_n.thumb.jpg.b5a761be8f1a7f033ca05324afda9f14.jpg

 

373042751_154242487724921_935224787731636127_n.thumb.jpg.a3dbc1a2575670e1955dc8ed79f3514f.jpg

 

В първият удобен момент успяхме да я отворим и да я изкараме от трънаците, понеже още нямаше ключ:

 

375758599_700008862171549_1783743675594013429_n.thumb.jpg.a3887c83fbe741a8eeeaa2d47e4775f2.jpg

 

375758096_671592385032731_1152911603129164215_n.thumb.jpg.7b9932e795850bf4b72852f47a4b9261.jpg

 

Първа баня:

 

375522189_6845393448858384_2620680752526385668_n.thumb.jpg.1b5361fea6abd87823eb139be6b1f446.jpg

 

Една добра идея да припомпим 30+ годишни напукани гуми за да бутаме по-лесно и ПАА, започваме с летящ старт и малко псувни:))

 

368778357_1600890734016505_2482528382988546906_n.thumb.jpg.b69d94a83c9cbb7a4478349e8ce94ad4.jpg

 

Както и да е, качихме мотора, но не ми беше достатъчно и реших, че така и така ще се качва, искам и да пали.

 

368620200_1385129705413707_916797550705321104_n.thumb.jpg.f0c574069b887d05e6d55ccf6d224820.jpg 

 

Оказа се, че стартерът е починал и докато си купя друг, Ивчо @__smirnoff__ беше така добър да ми даде назаем:

 

372410788_1075883527191427_8420346153792882868_n.thumb.jpg.e7626ee34e54d12ef234e5ce974d0528.jpg

 

Запалихме, поиграхме си малко с настройката на запалването и започна да звучи добре горе-долу. Добре, но запалил съм я, бива ли да не мога да врътна кръгче с нея... Последваха качване на елементите на охладителната система, наливане и обезвъздушаване с вода и отстраняване на няколко теча, които се появиха своевременно. Помпичката на съединителя , която е на кутията беше изцяло запекла - смених я с чисто нова, като с това смених и спирачната течност. Дойде време за първото каране, което от сегашната ми гледна точка беше много неприятно относно усещане на колата, но го имаше все пак. Няколко пъти така изкарване от сервиза и вкарване на ход и започнах да губя съединителя, а в краката се появи една локва - и горната помпичка беше заминала. Купих си ново бутало и за резерва два комплекта само гумички. Лека полека взе да става много приятна. Понеже започнах да усещам за липси по колата реших лека полека да започна да я сглобявам, за да разбера какво ми е нужно.
Започнах да си оставам редовно извън и работно време:

371342727_184719334693358_7430703544816054612_n.thumb.jpg.1d28e77c759b52cd82d9c62b1eb55292.jpg

 

377292807_370847468703067_511732742172021473_n.thumb.jpg.61b1e5866baa409526acb34af7bef6f1.jpg

 

375765067_303494372448704_6317270096531796813_n.thumb.jpg.61cd5aa59571d2c87eaea0a16755de41.jpg

 

Чат-пат бабата спеше на топло:

 

371143244_849602516616998_6243537694237904638_n.thumb.jpg.42767aca8578ad5a8da4c43a595a242e.jpg

 

Взе да добива вид, макар и всичко отвън да е хванато на половината болтове само, за да си го представя:

 

383548489_2646082162225347_3157813405841816263_n.thumb.jpg.20131aff9d6606f26474e86b51caa084.jpg

 

385520258_1564127327458309_6497035063479277546_n.thumb.jpg.7c5010143aca55f4fcc489874f741740.jpg

 

Поиграх си и вкарах фелициевите седалки вътре макар, че искат още малко занимавка за да ми харесат:

 

377113648_6276462545791048_1201771211383401998_n.thumb.jpg.2b031521447497b70e2bc245b951fe65.jpg

 

393355606_1086886225631574_7115285675933727254_n.thumb.jpg.6402aca427277e0f0d3d2b2ba6189f38.jpg

 

Дойде и момента, официално да купя колата, да получа ключ и вече да съм сигурен, че сериозно мога да се захващам с нея:

 

371302010_178401485337450_468689438579591371_n.thumb.jpg.fe72a23dd0ac02d85c76e268bda454f0.jpg

 

Вече си купих мой стартер и започвам да се оглеждам какво ще ми потрябва за да я направя комплектна.

 

371538887_192003097293957_3319908182106735988_n.thumb.jpg.bdc6029274492e0d795b5ab02c151e6e.jpg

 

Днес @joro-120L ми беше малко на гости, поиграхме си с настройка на карбуратора, изчистих дюзата, която впръсква гориво и сложихме филтърната кутия. Колата стана наистина много тиха и приятна за каране. За жалост не се сетих да снимам, както и доста други неща последните седмици, но за напред ще се поправя. Другото, което направихме беше да сложим корите на вратите и да мислим варианти за музика така, че да изглежда културно направено.
Имам много планове за колата, така или иначе октавията не ме привлича много много.

За сега основна цел е колата да се направи изцяло изрядна и годна за движение по пътищата, боя няма, както се вижда, но ще го мисля нататък.

Както винаги съм отворен за всякакви идеи и предложения, но идеята е някой ден да заприлича на нещо такова:

 

11554_2019-10-13_20-47-19_23.thumb.jpg.de34d561c94be689a2d283ddb40a3447.jpg

 

Изчистена визия, колкото се може по-малко да бяга от оригинала,но с някои изключение - окачване, джанти и евентуално седалки.

Редактирано от Rosen Raychev
  • Одобрявам 16
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромно ЧЕСТИТО, вече и официално! Със здраве да си я караш и правиш, знаеш, че винаги ще помагаме с каквото можем! :)

 

Бяла японка ми навява толкова много спомени, но твоята е много, много по-добра база, отколкото беше моята. 

Музиката има как да стане много приятна, и да се вижда само радиото, като и него може да го скрием ;)

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, Rosen Raychev написа:

Днес @joro-120L ми беше малко на гости, поиграхме си с настройка на карбуратора, изчистих дюзата, която впръсква гориво и сложихме филтърната кутия. Колата стана наистина много тиха и приятна за каране.

Другото, което направихме беше да сложим корите на вратите и да мислим варианти за музика така, че да изглежда културно направено.

Това е ама страшно много работа, дето я свършихме.:) Добре, че дойдох, та да те накарам най-после да си напишеш темичка. А и ми беше интересно да чуя и мотора и да видя какви ги вършиш там.

За музиката - Иво Смирноф ще помага. /Иво, те това е карб., не кат твоя. Послушен и подлежащ на регулиране/

 

Честито, Роска и добре дошъл в групата на задномоторните!

Съдбата си знае работата. Случайно реши да идеш да учиш занаят през ваканциите при Ицо в "Люси", а тя колата те чакала там. :) И не само това. Купи я за без пари, на цената за скрап, но колата е перфектна. Почти е невъзможно да намериш такава. Има си забележките, но те са по-скоро козметични. Тоест, никакви за годините на автомобила. Здраво купе, без ръжди и гнило. Единствено от панелите се търси преден десен калник. Явно е бил натиснат и част от него стои на вълни. Не, че не може да се поправи, но е по-добре да се смени с нов. Избягва се тенекеджийска работа и кит. Изключително запазена и като интериор, двигател на малък пробег, който работи чудесно, с пет степенна кутия, даже с оригиналните си заводски гуми Барум. Окомплектована с нови детайли, грижливо събрани в кашони, защото е чакала реставрация, която така и не се е състояла. Автомобила има потенциал да си върне вида с малко усилия и средства.

Има някои дребни липси, които ги знаеш и други, които евентуално могат да излезнат при сглобяването. Пиши и в темата какво ще търсиш, освен проверките по сайтовете.

За музиката - Росен ми сподели, че иска да монтира говорители на предните кори на вратите. Веднага предложих да му подаря моите перфектни кори, с монтирани говорители на тях и да не си разваля неговите, които също са изпънати. Свалил съм ги отдавна. Който ми следи темата знае. Роската почти се бе съгласил, но на неговите има допълнително монтирани някакви джобове, не ги знам да ли са оригинал, и много си ги харесва. А те стоят на мястото, където трябва да се монтира говорителя. Та, след размисъл, предпочете джобовете и предните говорители да се монтират под таблото. Задните ще са на кората, зад облегалките.

Говорим си за далечни неща, но все пак са бъдещи планове. Успех, Роска!

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еха, Честито! 

С мерак да си я караш и да я направиш така както си го замислил. Успех! 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала Роска ,

меко казано си ударил кьоравото , тя само кутията струва колкото колата :)

Късмет е,че е била вкарана а не купена от тук.

@joro-120L корите са си заводски оригиналдъ.

Оцелил си и с факта,че си в Пловдив близо до както Иво и Жорето , да не говорим за Анастас и Пецанов. Аз тук в София си имам само Коце :D

 

Но със здраве да си я караш, да не се вталясваш много много.Съдейки по мен нещата ще се задълбочат със всеки 1 изминал ден и ще искаш още и още.
Както си говорихме снощи , ще помагам и аз с каквото мога.
Надявам се вече и аз съм придобил познания и опит в сферата :D


Другата година като започнем с Първенец , имам чувството,че няма да ни стигне мястото на паркинга :D

 

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, roodnb написа:


@joro-120L корите са си заводски оригиналдъ.

Говорим за джобовете, но те разбрах.

Сигурен ли си? Джобовете на Росен виждал ли си ги? 120ка от завода с джобове виждал ли си? Да не ги бъркаш с на 130? Нищо общо, като форма. Роската може и да ги снима някой ден. А ти можеш да дадеш пример за такива.

Данчо, не ми изглеждат на заводски, а допълнително слагани. С болтове и гайки. Като, гайките от долната страна навдигат, кората не ляга и три копчета не могат да се закопчаят. Та, свалихме два болта с гайки от закрепването, за да закопчае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така поставен въпросът може би си прав, не съм ги виждал. Но по повод 120-ка с джобове от завода, при све че е европейка и от последните не бих се учудил да е имала заводски джобове. 
 

аз си представях пластмасовите като мойте, донора за Боре, също имаше кори , но беше глс и то правен за Европата. 
 

а за монтажа, оригиналните са с едни пластмасови нитове , който се чупят и аз мойте си ги хванах със болтове и гайки , боядисани в черно да не си личи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, joro-120L написа:

на неговите има допълнително монтирани някакви джобове, не ги знам да ли са оригинал

Данчо, днес съм в обяснителен режим, така че няма проблем. :) Също, съвсем нормално е да науча и нещо ново, стига някой да ме убеди в това. Тези не обхващат цялата ширина на вратата, а само предната половина.

А дали са оригинал, имах предвид, чешки за допълнително монтиране, продавани в магазините. Както се продаваха едно време барчета долу до скоростния лост и барче за монтиране на радио. Роската долното го има.

 

Преди 2 часа, roodnb написа:

Оцелил си и с факта,че си в Пловдив близо до както Иво и Жорето , да не говорим за Анастас и Пецанов. Аз тук в София си имам само Коце :D

Тя нова кола, няма нищо за ремонти. Важното е "пещерата на Аладин" къде се намира. :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, joro-120L написа:

 

 

Тя нова кола, няма нищо за ремонти. Важното е "пещерата на Аладин" къде се намира. :)

 

 


в Орландовци ???


 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря?

Тепърва започвам да се ровя по обяви пък и да разглеждам старите каталози за разни интересни неща. Примерно скоро разбрах че има оригинални пръскачки за фаровете на естел 2 и разни други неща.

Интересно ми е също и за разликите в оборудването за различните страни и години, понеже явно знам за някаква минимална част от тях.

Преди 4 часа, roodnb написа:

Късмет е, че е била вкарана а не купена от тук.

Та, по тази тема каква е разликата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, Rosen Raychev написа:

.... Примерно скоро разбрах че има оригинални пръскачки за фаровете на естел 2 и разни други неща.....

Интересно ми е също и за разликите в оборудването за различните страни и години, понеже явно знам за някаква минимална част от тях.

 Обаче, за пръскалки на фаровете знаеш, а аз не съм и чувал даже.

 

Заповядай:

 

https://imcdb.opencommunity.be/forum_topic-6115--Skoda_typ_742__742M___Skodopedia_.html

 

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен ?
Време беше да се появи нова пловдивска задномоторка, че софийската група ви налази много яко напоследък ?

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Роска!

 

 

От много време ти беше мерак, радвам се, че вече е твоя официално :)

 

Успех!

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен!

Поздравления за мерака и интусиазма. Ще следя развитието с интерес.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rosen Raychev

Роска ,

Честита придобивка!

Добре дошъл в сектата на задномоторките.

Аз лично чаках тази тема от известно време, но хубавото е ,че  вече е факт.

Пожелавам ти безпроблемно и интересно реализиране на проекта !

НО.... За да е истински проект за такава Шкода й липсва нещо ... ИМЕ !

Чакаме!

Успех и ще помагаме с каквото можем и с каквото дойде ... Черпене с бира и други нецензурни неща . Както се сещаш от задноморната среща ?

Аз лично чакам и официална информация за "жълтото нещо" ...

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, скоро ще пусна тема и за жълтото нещо, а пък за име си мисля от няколко седмици вече и не мога да си харесам. Сякаш би ѝ отивало просто Estelle? Ако имате предложения може и друго да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 1 час, Rosen Raychev написа:

Ако имате предложения може и друго да е?

Марженка

 

Погледай малко чешки филми и си избери. Може и детски.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още два следобеда прекарах в разправии?

Понеже беше станало на въпрос за джобовете на вратите:

IMG_1687.thumb.jpeg.bd7e594562724599e4543388af9c95eb.jpeg

 

С доста зор кое къде и как си докарах светлините:

IMG_1696.thumb.jpeg.4171d59160cde9dcc62150567f04339a.jpeg

 

IMG_1695.thumb.jpeg.fc23f2a513e02a8f37730322267bc2bb.jpeg

 

Светлини силно казано, защото мигачите ту светят, ту не, за стоповете трябва да си изровя стоп машинката някъде из кашоните ако въобще имам… А пък като врътнах две кръгчета да я разходя и късите ми изчезнаха след една дупка. Вече има само габарит и дълги. Другата седмица ще гледам пак какво мога да направя, че днес бая окъснях?

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свиквай , тоз модел е така .. за мигачите са важни две неща - масите навсякъде да изрядни и да изхвърлиш електромеханичното реле и да го замениш с електронно.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  IMG_20231114_183854.thumb.jpg.31b6b2f18fd4135fc2493b13bb8b60de.jpgIMG_20231114_183956.thumb.jpg.6cda4316f3470eb6a5d34ddf0f2f1524.jpg Белите са си така, с джобове.

Да знаят тези с бежавите...хаха?

Честито и от мен на колегата, много се радвам!

Реленцето в багажника само за дългите ли беше или и за късите? Знам, че преди 3-4 години го ръчках/зачиствах контактите, че и моята губеше нещо, но не помня вече точно какво..

Редактирано от desislav stanev
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, desislav stanev написа:

Белите са си така, с джобове.

Да знаят тези с бежавите...хаха

 Даже белите са и с два вида джобове. Някои бели са и с видии долу на кората. :)

 

Преди 1 час, desislav stanev написа:

Реленцето в багажника само за дългите ли беше или и за късите?

За късите.

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен Роска, 

Колата я разгледах на бързо когато разглобявахме Фелата и още тогава ти казах, ако не я вземеш ти, я взимам аз !

 

Въпреки, че не съм кой знае какъв капацитет, ще си позволя да дам няколко съвета. 

1. Не обръщай внимание на боята на този етап, ако е нужно обработи повърхностните ръждички, за да не се задълбочават.

2. Трябва да си на ясно, че няма как това да е ежедневната ти кола и в същото време да е проект, защото ще я караш нонстоп разглобена и ще се мъчиш, по този начин ще се разочароваш от нея и ще изгубиш кефа и удоволствието, остави я за съботнонеделна кола.

3. С тези коли правенето е важно, а не карането, прави я за кефа от това да създаваш нещо.

4. Започнал си в правилния ред, хубаво е да сглобиш колата напълно за да знаеш какво липсва и какво трябва да търсим (ще помагаме с частите), но монтирай всичко, все едно няма да го сваляш повече, защото така ще уточниш всички крепежи които са ти нужни (има специфични, които не стават "каквито имам"

5. Темата за 130ката на Данчо е един своеобразен учебник, как се реставрира задномоторка, но ти си много далече от това (на този етап). Моя съвет е да започнеш да обслужваш всеки един агрегат, постепенно а не едновеременно, и да и се кефиш като я разхождаш от време на време из града. Смени масло мотор, масло скорости, антифриз, спирачна течност и след това отстранявай проблемите които ще се появяват. със сигурност ще протече антифриз през някое съединение, ще почне да сълзи масло от някоя гарнитура, ще протече водна помпа, ще се спука някой спирачен маркуч. ще блокира апарат и тн и тн, колата е седяла прекаленомного време за да си мислиш, че ще е годна за каране без сериозно обслужване.

6. всеки детайл, който подменяш, реставрирвай като за последно, например монтираш броня, преди това прати на пясък и прах основата и куките на калника, подхрани пластмасата монтирай с нови неръждаеми крепежи, по този начин, когато дойде момента за реставрацията ще ти е много по лесно.

7. Прегледай купето за ръждички по пода роговете и тн, преди да сглобиш интериора,  боядисай всичко добре и знаеш, че там е готово. След това инвестирай малко повечко парички, като налепиш шумоизолация на всякъде (ефекта е брутален).

8. Интериор... моя съвет е да запазиш всичко оригинално но да е в безупречно състояние, написал си за музика, има прекрасно заводско барче, на което ще можеш да монтираш и подгрева на седалките и евентиално ел стъкла. Говорителите... мисля че Жорката си смени предните кори и махна колоните, ако си пази старите дубчени кори ги сложи там, а твойте с джобовете ги запази автентични, задните говорители, можеш да видиш в темата за Бореслава как съм ги монтирал без да се виждат. Задната кора се намира много трудно, ако нямаш ще се наложи да си изработиш нова, не е сложно, въпроса е какъв матерял ще избереш. Седалките... Патрик караше доста години с фелициеви, не са лош вариант но това сиво трябва да стане черно (така и така са за претапициране) Таблото с оборотомер е задължително и можеш да се огледаш  за някой хубав ретро "спортен" волан но не с малък радиус.

9. Екстериор... всичко заводско в безупречно състояние, забрави за дневни свтлини, халогенчета и тн тъпотии... Окачване, джанта и визията е готова!!!

10. Засилване... не мисли на този етап за двигатели, тунинги и тн... когато колата ти е готова и почне да не ти стига нещо, чак тогава.

 

Желая успех и знаеш, че можеш да разчиташ винаги на нас!!!

 

Нещо малко надъхващо...

 

367369332_1706828853164601_8947520795623166394_n.thumb.jpg.6dab0b0429cb3dd80791c72df9343178.jpg

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес влязохме в сервиза за да отстраним разни дребни течове на масло и да наложим нови гуменки, пък излязохме с наведена муцуна:)
1.thumb.jpg.843e5c9904d6a278bd0c4e7f2022ad67.jpg

 

Всички познавате джантите, дълго време се чудех какво искам да имам на колата, но за момента се спирам на тези. Преди да ги взема си поиграх на фотошопа с баба ви Марта и мисля, че не са никак зле.

 

IMG_2130.thumb.jpg.85a8ef505583375412e6ecff816b7482.jpg

 

Тук ги облегнах и наживо за да добия бегла представа преди фланците, ама много висока тази количка... Решението е бързо и съм приятно изненадан, че предницата ми отне 40-50мин
Преди:

IMG_2176-2.thumb.jpg.06657e9bf4ec774a15a139fc786c0b9e.jpg

 

В процес:

 

IMG_2180.thumb.jpg.ea8477cbce44ef1661d94a9d109f3db1.jpg     IMG_2181.thumb.jpg.fd07d2de031f9a20196ee3a8bba91e53.jpg

 

Ииии след:

 

IMG_2187.thumb.jpg.1767c0eed3773fddcb89dc57870f7963.jpg

 

IMG_2190-2.thumb.jpg.1cdd997044bc39a13863dd7cdefa48e3.jpg

 

На снимки не си личи толкова, но разликата е ОГРОМНА... Идеята беше да пробвам като до тук съм свалил предницата с 2 навивки, според мен иска още малко, но това заедно със задницата ще се случи като се преобуем.

 

П.П. Написах и по групите във фейса, но все пак и тук да го има... Търся си оборотомер, емблеми за отпред и отзад, дясно огледало от ръбестите (или ляво и дясно обли) и капака, който покрива конзолата на педалите в багажника.

 

 

 

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поглеждам първата снимка и си викам. Я па кога направихте фланци и чак после видях че тва е Марта ама бяла :D

 

Иначе както си говорихме с теб , в моята тема има написано по колко съм рязал отпред и отзад.

Моят съвет е , за сега да я оставиш така, направете фланците , сложете джантите ( да не забравиш че ти трабва конусна гайка/болт ) и тогава ще прецените колко още да падне отред и отзад.

Но за пореден път се обеждавам , а и както каза Иво - Японката просто трябва да е ниска. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.