Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дойде време да се похваля - Škoda 120L


Rosen Raychev

Recommended Posts

Малее като гледам имам да разправям за два месеца назад...

Жорката малко ми се скара преди време, и то с право, че още не съм казал за мигачите какво се случи - проблемът беше, че светеха кой както си иска, ту мига, ту седи светнал, мислех, че проблемът е в релето и се бях приготвил да го сменям с по-модерно универсално, но след като си поиграх малко с масите, мигачите заработиха както си трябва и си оставих оригиналното реле. Това го отметнах, по-добре късно, отколкото никога са казали хората😀

След това по-горе показах, че си намерих дясно огледало, точно каквото исках, и по чиста случайност баш в Пловдив. Видях се с Ивчо, за да може да ми направи скоростния лост като нов. Яд ме е, че не снимах състоянието му, но беше лешш, скоростите влизат с 300 зора и си блъскам лоста в краката за първа и втора. Сложих новия и все едно съвсем друга кола, имаше нужда да влезе в употреба за да легне всичко добре, но към момента вече всяка една скорост влиза стегнато и приятно без никакви проблеми, заради което съм много доволен!

След това така се случи, че имах възможност за няколко дена да ходя на работа, като използвах всеки удобен момент да отмятам по малко работа по колата - ново масло и филтри, нови маркучи където имаше нужда и разни подобни дреболии. Смених гумите за известно време, защото имаше забавяне с фланците.


Накратко приведох колата в готов вид за улиците, но все още нямах документи за да ходя до КАТ. Скука, скука, викам си, че като почна да я карам ще е скучно, още няма музика. Отзад монтирах колонките от фелицията и ги скрих под кората на задния багажник, а за отпред на една от месечните срещи получих много хубав подарък от Жорето:

 

IMG_3044.thumb.jpg.702e9621927cf245a457c628db9358ec.jpg

 

IMG_2836.thumb.jpg.19ba2ba461f59a90b4bf80173ad56e3a.jpg

 

Освен това Яската lent ми беше подарил още лятото оригинално барче за радиото. Преди исках всичко да е скрито, колонките да не се виждат, радиото под седалката, но след разговор с Иво се оказа, че трябва да избирам - или хубав звук, или прибран интериор. Е, донякъде мисля, че се получи нещо средно, защото барчето седи прилично на колата, корите на Жоро ги харесвам, макар и неоригинални са много културно и приятно направени, а пък звукът, който колата извади си е направо прекрасен! Вчера си монтирах и запалка, че имах останала от фелата, за да мога да ползвам и трансмитер, но пак нямам снимка.😁

Друго, което направих, беше смяна на гърнето, защото беше пробито, но няма много много разлика с другото, което сложих уж здраво:

 

IMG_3445.thumb.jpg.63b95feac94c83f03754679df0a73a2d.jpg

 

Първата "модификация" и по мотора - втора механина клапа от вартбург, купих си донор, моят го измих доколкото беше възможно и вече има усезаема разлика:

 

IMG_2938.thumb.jpg.9fce514dccd23705f847691d42cf123c.jpg

 

И вече готовият резултат:

 

IMG_3043.thumb.jpg.426f0ee7c1974259bb39d33f1e815669.jpg

 

Скоро след това ,към средата на първата седмица на февруари, аз вече бях готов с документите, веднага щом излязох от нотариуса първата работа беше да си организирам пътната помощ, разбрахме се с един приятел петък сутрин рано, аз още в 7 без 15 бях в сервиза благодарение на служебната "бегачка", за да си проверя пак всичко необходимо и да сипя 10литра бензин:

 

IMG_3111.thumb.jpg.35db25b9c7fab36e15cb4b21e89d9f73.jpg

 

Натоварихме се:

 

IMG_3112.thumb.jpg.cc2f26a5bd2f9114d63ecbea8fb8aa7d.jpg

 

Ииииии след един адски дълъг ден минахме опашките, каналите и тн. и към 16 часа следобед вече станах горд собственик!

 

IMG_3122.thumb.jpg.3655001443f614f33b97c0b59e1418e1.jpg

 

IMG_3123.thumb.jpg.46a5e1ccda04589cef5b3eec64723e17.jpg

 

И оттук нататък вече започна още по-яката част, още тази първата вечер навъртях 50км из града и вече съвсем случайно успях да направя нови запознанства:

 

IMG_3140.thumb.jpg.515ed1df57fdee9a39ecf8e50fdf1229.jpg 

 

IMG_3312.thumb.jpg.82efa6e7e43e48ec271151ed50a266fa.jpg

 

Просто не оставих горката количка да си почине, следващите две седмици изминатите километри вече надминаха 400, накефих се на усмивки и палчета по улиците...

 

IMG_3273.thumb.jpg.1aca78f7e167776e85b55e5f0ae755e8.jpg

 

Направихме първото присъствие на една от месечните сбирки...

 

IMG_3292.thumb.jpg.2ed08078b772a1f73f041b0fa86c53ca.jpg

 

Където пък след известна доза заплахи от страна на баща ми Ивчо май се стресна и задвижи нещата с фланците😀

 

IMG_3498.thumb.JPG.a6dc5ad19ae1fac43ed7f37a5f525fb3.JPG

 

IMG_3499.thumb.JPG.7070e842b63ec430072521c246cc9b58.JPG

 

Колата най-после си обу хубавите гуменки, но както виждате височината е като на камион, разбира се нямаше никакъв начин след два дена да се появя на Калояново така...

 

IMG_3512.thumb.JPG.9e693d996da76fd6baaf7ccbca3ddf7f.JPG

 

IMG_3518.thumb.jpg.0177a002e5d45553c06e6b9e56cc0be3.jpg

 

Влязохме така и след няколко часа излязохме леко клекнали:

 

IMG_3532.thumb.jpg.e7b235bad4de5839d4d3b7355285b9d8.jpg

 

На следващия ден си изкарахме много яко макар и на припек, нагледах се на коли, имаше още няколко добре познати шкодички, и се видях с доста хора:

 

IMG_3629.thumb.JPG.5f14ab63100df37d772759cb3bf951a5.JPG

 

След това направихме малка разходка

 

IMG_3587.thumb.JPG.a238ccde7d612cd1fedd9c16045eda1c.JPG

 

IMG_3589.thumb.JPG.662050834f8376b3294c35609fd44c43.JPG

 

Взе да изглежда много много добре, с изключение на това, че предницата ми седеше леко висока, а колата я правих точно както Данчо, за да стане това, което искам, след един бърз разговор се оказа, че никой не ми е казал(пък и на мен ми е толкова акъла да не се сетя), че заедно с пружините се режат и стоп тампоните, защото иначе опират. Само изчаках да свърши даскало и да се прибера и веднага поправих грешката:

 

IMG_3672.thumb.JPG.3d95667c10f0b8c7fcb9e353ca011a1c.JPG

 

IMG_3682.thumb.jpg.2eaab46d769038f8faef3c6cecb3bd70.jpg

 

IMG_3677.thumb.jpg.156c6cf9731783eefeffc83175b70e32.jpg

 

Надявам се да не съм изтървал нещо, но май е това за сега.

Стана просто брутална, точно както стоеше и Марта на тези джанти, много и се кефя и още повече, че и хората по улиците и обръщат много внимание... Всяка стотинка до тук си струваше за това чувство и ще се продължава още напред!😀

  • Благодаря 3
  • Одобрявам 8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре е застанала, особено на последните снимки е наистина сякаш гледам Марта преди! Пу пу карай със кеф 😎😎😎

 

казвал съм ти го и преди, но ще се повторя. Страшно много се радвам , че точно ти ги взе, оцени и съм спомогнал за желанието ти за визия. 
 

нямам търпение да я видя на Първенец.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата става много добре, много е приятна :)

 

Има ли ентусиазъм, се случват нещата. Радвай и се максимално, пък ние ще помагаме с каквото можем! :) 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
На 3.04.2024 г. at 21:37, Rosen Raychev написа:

Жорката малко ми се скара преди време, и то с право, че още не съм казал за мигачите какво се случи ....

Има още какво да се желае. Пропусна късите.

 

На 3.04.2024 г. at 21:37, Rosen Raychev написа:

а за отпред на една от месечните срещи получих много хубав подарък от Жорето:

и подаръкът е: лично моите перфектни кори, с които колата е излязла от завода, с монтирани от мен говорители.

Гонейки оригинална визия изхвърлих кастофона и ги смених с други. Не съм и допускал тогава, че ще се разделя с тях, ама знае ли човек... Заслужи си този жест. :)

п.п. на предстоящата среща ще ти донеса и лайстни за тавана.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

Пропусна късите.

Тя сагата продължава, онзи ден ми изчезна левият само, но не съм имал време да я погледна, само се оказа, че не е крушка.

А пък лайстните за момента съм сложил нейните си оригинални, обаче са адски криви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Rosen Raychev написа:

Тя сагата продължава, онзи ден ми изчезна левият само, но не съм имал време да я погледна, само се оказа, че не е крушка.

Пак отсвири това, което ти подавам. Сега си е за сега. Ако не се справиш тези дни, на срещата ще го мислим.

Ситуацията от преди три месеца - изгорели къси от презареждане на алтернатора. Или, подаване на високо напрежение. При измерване минаваше 16V. После Роската откри разкачен кабел от реле-регулатора. Странното е, че е с външен регулатор, а при мен е вграден в алтернатора. Тип Фаворитов 55А. Така е на последните задномоторни. Има и разлика в алтернаторите. При него е старото изпълнение, а колите са в една година на производство. Или някой е правил свободни съчинения, но си изглежда фабрично, а и колата е на малко км.

 

Преди 7 часа, Rosen Raychev написа:

А пък лайстните за момента съм сложил нейните си оригинални, обаче са адски криви.

Оригиналните от тези години са алуминиеви, боядисани в черно и много меки. Аз ще ти дам хром-никелови. Алпака брачед. От по-старата генерация. Свалял съм ги навремето, когато ги имаше по моргите.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Със светлините приключих - лош конткат поради ръжда на фасунгата на габарита и съответно липса на маса.
Последно време главно си се возя - 1300км от регистрацията до сега :)

Много се радвам на колата, хората покрай мен също, дори давам на приятелката ми чат-пат да я кара като няма много движение и вече не я е страх от нея, даже се забавлява. Стойката си е невероятна, хората ме забелязват и пращат снимки по пътищата😁
(2).jpg.999d8080e111649b916a9bd867a34067.jpg

 

(5).jpg.e63fa7b908205c19e223eed7ee230511.jpg

 

На една от срещите Иво и Жорката я врътнаха и установиха, че воланът е адски тежък. Все отлагах да сменя тия маншони на рейката и да я смажа, но сега по празниците от нямане какво да правя и до това стигнах. Гледал съм по клипове, че воланът в движение трябва да може да се върти с един пръст, но в момента пак не е така. Може би заради една идея по-ширкоите гуми или не знам. При всички положения е по-добре, защото вече мога да си паркирам с едната ръка. След смяната си направих и домашен стенд:

 

(1).thumb.jpg.9b5431fd607d097eb065d6d9ac0a2d92.jpg

 

Успоредно с това си сложих корите под мотора, както и си направих привод за скоростния лост без луфт в каренцата:

 

download.jpg.79b810a9bcaccb57db78d013213e5b7e.jpg

 

(3).jpg.1c33b2d732db8671f8c95a41f49df296.jpg

 

Всичко почистено и боядисано преди монтаж.

До тук добре, сега ми се ще да заформя нещо като дискусия, макар и да съм много далеч още от външен вид (чисто финансово), но последно време постоянно разглеждам skoda virt и се размечтах покрай многото идеи. Първото е, че ми хареса много как стои барчето от фелицията на 130ково табло. Моето барче за радиото сякаш стои по-високо от това на 130ката, но мисля да пробвам да ги нагодя:

 

1529275019_.jpg.acacc9c69cd01d1e7a49033e6d4e1e9f.jpg

 

051_2008-05-07_10-02-01_28.thumb.jpg.804d540cedb4a4df93bb8d705e19572c.jpg

 

Другото е външен вид - не харесвам бели коли, скучни са, но има начин да се направят и интересни:

 

1.png.f2b7bc1dfe32400d0a1e5fa564b16894.png

 

d898fcb4-bf27-40fd-a1d3-7e0f681491ae.jpg.364f0fee460bf82f6784077f62c724ce.jpg

 

Мисля си за нещо такова - рали реплика дори ако се докопам до раздувки или някакви добавки на броните:

 

10488_2019-01-16_06-44-24_14.jpg.36fc0a8ed5aa4df036621a3d821229b4.jpg

 

11921_2018-12-28_00-40-17_3.jpg.a9a0fa6a102f9780ab35416587c63410.jpg

 

11921_2018-12-29_11-19-42_81.jpg.a478a74f4ddde43833f69e7fcb406a27.jpg

 

Доста съм раздвоен, разтроен и тн, защото и изчистена, лъскава ми харесва:

 

881_101711_14910.thumb.jpg.b61dd32ac5a40c3481c328bdd3e2c280.jpg

 

11554_2019-09-17_22-43-14_6.thumb.jpg.d679b44b2d954e9969be6ea4f4627c1e.jpg

 

Въпреки това съм си фен на ratrod стила - ниска кола със занемарена боя и ръждички (все пак се казва Ръсти😁)

 

vw-beetle-patina-rat-rods-20.jpg.5c006d608cd69a88f7ad46f7cb083a35.jpg

 

Трабито на един приятел:

 

8025f73f09af70f9987587ec8bbbb080.thumb.jpg.f12f4bf6274b70511aef6d83ec75100e.jpg

 

Всички знаят баба Стоянка:

 

197489867_10221813729345104_9052372256726220214_n.jpg.76b82ea5a16413c31bf286ddb598d0d7.jpg

 

Имам още много примери, но стана ясна идеята. Доста извратени вкусове имам, дори малка частица от мен съжалява, че Данчо реши да си боядиса колата, за мен лично имаше страшен чар със златните джанти и боята с мече:

 

BE440581-29F5-4F87-848F-55BEDD51C057.thumb.jpeg.12affb5334d00d265a0cd539d6c6911b.jpg.eda0812b10535c4dc145a4fee02a7939.jpg

 

Та интересно ми е за повече мнения какво да я правя в бъдеще и към какво да се насоча. Още не ми се е разминала и идеята да стане Естел 1, ако изпадне донор. Така или иначе колата е съсипана вече отвън, за да я боядисам има нужда за изправяне/смяна на всеки един детайл без изключение. За джантите също изпадат доста идеи, но това вече ще се нагоди според външния вид.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Следвай си това, което най-много ти допада като визия на тебе конкретно. Написал си, че ти допада ratrod, kaто стил.

 Идеи и варианти иначе много! 

 За белите автомобили мнението ми съвпада едно към едно с твоето. :) Като начало може оттам да се заиграеш с някоя идея! 

 Това мога да ти кажа на бързо! Успех с проекта! 

 

 

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хладилници и аз не харесвам, никога не съм харесвал, но ето на - и аз правя една бяла :D

 

Така, сега ще си изкажа моето мнение по въпросите ти. Лично според мен каквито и да е добавки за броните на тая кола НЕ седят добре. Винаги е като присадено и грам не ме кефи мен, но все пак това си е мое мнение

Барчето от Фелицията ми харесва как седи. Много мъничък детайл, който не е невъзможно да се направи - текстурата на пластмасите е различна, не е нещо голямо, но ако се направи барчето на фелицията с подобна текстура като на 120ката, ще си пасне доста по-добре. Това начинание го подкрепям, а и е удобно, 120-ките страдат от липса на каквито и да е етажерчици, чекмедженца, рафтчета.

Както и на лично, така и тук да кажа - идеята с някакъв винил сет ми харесва. Определено може да раздвижи много визията, а и с подходящо избран цвят и текстура може много да изпъкне както и цялата кола, така и джантите. 

Ако случайно се добереш до раздувки, там филма вече става друг. Пожелавам ти някой ден да влезеш в него, и тогава ще има да го коментираме надълго и нашироко.

Ратрод и на мен ми харесва. Колата ти в момента е ТОП, случва се и аз да те засека по улиците, и определено си на правилния път. Стойката е убиец, и много добре седи, особено като я видиш да минава на светофара, или по някоя улица - супер е. Джантите са и заспали! 

 

п.п. сега се замислих, барчето от фелиция пасва на 130ково табло, ама ти имаш ли такова? На 120ковото налагал ли си го да видиш как седи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Скода вирт има и много извращения , който са вероятно са били супер преди 20 години и други псевдо тунинги , това не значи че са супер.

Качил си много различни снимки на много различни неща и стилове.

Хубаво да си избистриш за теб какво искаш точно , рат род ? рали ? със брозни , без брони ? визия като на градска оса ли ще се гони ?

от тези снимки , който си качил на мен най ми харесва : бялата със сино оранжевите ленти.  лачена изпъната , леко смъкната не претрупана с детайли.

ако искаш твоята да я правиш рат стайл , то предния ти капак спокойно може да го оставиш да си ръждяса.
 

 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, roodnb написа:

от тези снимки , който си качил на мен най ми харесва : бялата със сино оранжевите ленти.  лачена изпъната , леко смъкната не претрупана с детайли.

+1

 

11554_2019-09-17_22-43-14_6.jpg.7fdd823da621724470d2f303343cb217.thumb.jpg.58ec2d5d716035cc0938833a2575d122.jpg

 

Това ще стане трудно Роска. Искаш рат род, щото е по-лесен. ;) Имаш си го и в момента. За тази от снимката ще трябват повече парички. Може и след 10 години да я направиш такава. Голям проблем е, когато човек не знае какво иска. Или, каквото му се иска, дали може да го постигне? Време е да приключваме с мечтите и да слезем на земята. Аз вече съм пас, докато не се спреш на нещо конкретно. Показал съм какво ми харесва от предложенията.

п.п. приготвил съм ти един авторадиокасетофон Блаупункт. Маде ин Джърмани. В перфектен вид. До последно работеше в колата на баща ми. Може и да свири по-добре от това, което имаш. Ако ти хареше е твой.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, joro-120L написа:

п.п. приготвил съм ти един авторадиокасетофон Блаупункт. Маде ин Джърмани. В перфектен вид. До последно работеше в колата на баща ми. Може и да свири по-добре от това, което имаш. Ако ти хареше е твой.

A ако не му хареса може ли да е мой ? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се. Има голяма вероятност Росен да се откаже, защото държи на радиото му да пише Шкода.

Поне да го провери дали е изправен, че с години не е работил. От доста време е при мен, но бях забравил къде съм го заврял. Тези дни изскочи при едно разчистване на дрешника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от тези серии, за които се сещам, определено ще свири повече от това, с което е в момента, както и от 80% от всички останали "радиа" от последните 15 години. Единственият минус, според мен, е неналичието на модерен звуков вход. Но някои от блаупунктите имаха aux, или ги лъжехме с вход за cd changer, та може и този минус да отсъства

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам коя година е модела. Отпред има и някаква карта, с която работи ... или е защита при кражба да не могат да го пуснат. Не му разбирам. Не съм го ползвал изобщо. А Росен действа с трансмитер, поне на този етап, през честота на радиото.

Ето и снимки:

 

IMG_1053.thumb.jpg.531885d4be1b8df1cd1ee23487c5eeff.jpg

 

IMG_1056.thumb.jpg.a32f9fe6c6e9e39b764f036f4e1de371.jpg

 

IMG_1057.thumb.jpg.ac0c29205993b1f279e4e08dd1b21cca.jpg

 

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, __smirnoff__ написа:

сега се замислих, барчето от фелиция пасва на 130ково табло, ама ти имаш ли такова? На 120ковото налагал ли си го да видиш как седи?

Нямам все още нито табло нито барче, но мисля да се сдобия и да го пробвам, отново ще липсват къпхолдъри, но пък за сметка на това ще има по-завършен вид. Не знам дали ще ми пасне на таблото, защото сякаш 130ковото слиза доста по-надолу. Налагал съм от фейсовата фелиция барче и имаше много голяма фуга, имам разни идеи.

 

Преди 4 часа, roodnb написа:

Хубаво да си избистриш за теб какво искаш точно , рат род ? рали ? със брозни , без брони ? визия като на градска оса ли ще се гони ?

Затова питам, защото не мога да си избера или преценя кое е най-подходящото за колата към момента(не е казано, че ще е вечната визия)

Преди 4 часа, joro-120L написа:

приготвил съм ти един авторадиокасетофон Блаупункт. Маде ин Джърмани. В перфектен вид. До последно работеше в колата на баща ми. Може и да свири по-добре от това, което имаш. Ако ти хареше е твой.

Със сигурност ще го пробваме, исках такъв за фелата преди, но нямаше с емблемата на шкода😂

В случая тя не ме касае, а причината да разкарам пионера е, че много ме дразни светлината (предимно карам вечер)пък и с него октавията свири сравнително добре.

Грундига не е хубав, но за момента върши някаква работа.

 

Относно хладилниците за момента най-много ми харесва рали визията като ми се върти ратрод със състарени надписи “ветеран от войната”

Гледах клипове, че ако се пастира боя в състояние като моята, ще се заглади приятно колкото да не събира толкова мръсотия, само малко ме е шубе да не стане съвсем на грунд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Rosen Raychev написа:

Със сигурност ще го пробваме, исках такъв за фелата преди, но нямаше с емблемата на шкода😂

В случая тя не ме касае, а причината да разкарам пионера е, че много ме дразни светлината (предимно карам вечер)пък и с него октавията свири сравнително добре.

Грундига не е хубав, но за момента върши някаква работа.

Роска, сега се рових в нета да търся инфо за радиокастофона. Водят го олдтаймер. Това е добре. Трябва да е нещо по-ретро. Година не намерих, но предполагам, че е от 90те. Най ще ти приляга скала с корда и врътка. :) Ама онези не свирят.

За визията на колата - Ще се радвам, ако някой ден я видя, като на снимката по-горе.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така Жорка, радиото е баш от ерата на фелата:

IMG_4202.thumb.jpeg.a225c0e23515186e8ba8b457c7220f74.jpeg

 

IMG_4203.jpeg.a4d792085ae196a1c32828981a27d0b9.jpeg

 

А аз гоня нещо такова за интериор и ще седи идеално с барче от фелиция, ние преди да си намеря грундига на фелицията имахме 2-3 подобни блаупукта, може би малко по-нови, но всеки имаше някакъв проблем и не се ползваха. В момента ми харесва чисто визуално как изглежда, но Иво е прав, че не свири толкова добре моето.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тази серия имах предвид. Свирят много хубаво с подходящи колонки, определено трябва да го пробваш. На евробукса е, така че директно закачаш. А точно тази букса отгоре мисля, че е за СД чейнджър, От последната снимка разпознавам 2 модела, които съм монтирал, и свиреха превъзходно с колони Helix и Hertz, ама от високия клас. Това радио е средата на 90-те, а както при домашните усилватели 70-те до 90-те години са силни, така и при авто радиата според мен 90-те години са им най-силните, с най-качесвен звук. Специално блаупункт бяха много сериозна марка, след 2000та вече блаупункт лека-полека станаха нисък клас, с много гаден звук и ниско качество. Тогава пък много се засилиха Alpine, ама вече излизам от темата и спирам дотук. 

 

Относно фм трансмитера - по-лошо качество от ФМ трансмитер може да има само касетка с aux :D Ползвахме ги много навремето, при неналичие на други входове, закачаш си го към мп3 плеъра, и в по-късните години към телефона, беше УАУ :D 

Ej za takawa antika stawa duma:

SCA_534369_hi-res.jpg.fa2c3eabf4034a651dc53f51c0b9d491.jpg

 

ей тука намерих архивни снимки от 2007-8, монтирали сме подобен блаупункт, даже модела го има някъде в последната снимка т поста на Росен:

 

1934557_1182304790457_7891213_n.jpg.8bd1e2a07f1be398d7c4da8dd6b504bb.jpg

 

1934557_1182304910460_826104_n.jpg.3033d3b935551e7874f892de782f34bf.jpg

 

1934557_1182304990462_5061042_n.jpg.a9ad0039629e5637b183169b6ccd1f7e.jpg

 

Наскоро я изкарахме таи жигулка и все още си свири повече от прекрасно този блаупункт

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел ползваше такова за 124ката, за да не разваля заводския вид😁

Аз съм си доволен от трансмитера, но ще му преместя мястото, понеже в тъмното много неприятно свети, а и се случва да ритна барчето понякога и губи сигнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, __smirnoff__ написа:

Това радио е средата на 90-те, а както при домашните усилватели 70-те до 90-те години са силни, така и при авто радиата според мен 90-те години са им най-силните, с най-качествен звук.

Именно. Най-вече затова съм го запазил и го предлагам. Тогава техниката беше оригинална, здрава и качествена. Сега всичко е чайна майна. Дано да си работи Синята точка. Роска, на месечната среща го нося.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръсти Втори във сегашният му вид + брони и прагове като на тази с надписите "Камей" (без грозната "етажерка" на задното стъкло) - хем рат, хем малко рали, хем ще изглежда още по-нисък.
 

Относно Блаупункта - не съм убеден, че най-горната букса е за чейнджър - не случайно е наполовина празна - там освен чейнджър се свързва и джойстик. Подобен модел се залага и в някои Рена от онези години и голяма част от тях са с джойстик зад волана. До скоро имах един (малко по-нов модел), но го подарих заедно с джойстика - и при него беше с половин букса пълна и нямаше опция чейнджър, просто не помня коя половина за какво е.

М/у другото по същото време основният конкурент на Блау беше Филипс.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко беше срещата, още не съм се прибрал, но нямаше как да не го монтирам веднага😛

 

0F004550-00E7-4C2C-BEB2-F172A635CCE8.thumb.jpeg.d2768cd9e86cc795a1c5800e7e972a15.jpeg

 

Благодаря @joro-120L, свири чудесно и се връзва с вида на колата!😁

Доволен съм!

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.