Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia II - баницата


PIIIcoppermine

Recommended Posts

Аз за разход в живота не съм мрънкал и на газ не съм карал , 120 ката ми харчи 20/100 . Ще мрънкам за вървежа , другия месец се уговорих с Жорката 120 , че пак сме на фитнес Лаута , само да заредят количка. Искам да видя как са байрите на клима , а иначе това 9.8 смесено, само го отбелязах иначе не ме ... , стига да върви на смърт. ТDI то зимата харчеше 11 градско , па не съм умрял. Ся имам една теория , че не върви, защото не съм сменил бенз филтър , дето ми седи в жабката от зимата , ама пусто няма време с Косьо да се съберем в гаража.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 341
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    94

  • joro-120L

    50

  • PIIIcoppermine

    50

  • PRR

    31

Аз пък мисля, че бензина ти е стар. За тези 3000 км, аз ходя точно 3 пъти до бензиностанция (последно изминати за точно 1 месец), вярно за нафта, ама твоите посещения може би са 2 пъти повече демек 6 пъти за 8 месеца, освен ако не ходиш на бензиностанцията заради някоя засукана кака и да и казваш "СипИ за двайс ле'а", че да се виждате по-често. 😃

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Асенка , ти караш автомобил . Този автомобил с твоя мотор е много по - адекватен и бърз от моя , макар че моята лятото харчеше с моето каране 8,5/100 нафта . Когато бързаш за работа сутрин , ти от 1ва до 3та си педала на ламарина , за да успееш да вдигнеш 70, колкото е ограничението на България. Компютъра няма какво да направи в отговор на моето действие с педала, освен да я удави в бензин. После на всяко тръгване ти сменяш предавка на 4000 оборота , защото на тъпото BXW горе долу там са му максималните нютон метри... Затова винаги на всеки човек казвам - не си купувайте кола с малък обем, бавната кола ,може да ви убие на пътя! :) На ATD то , сменям на 2000 оборота , настъпвам го , казвам "тръгваме" и то казва "добре". При BXW , ти го настъпваш , то ти казва дръж ми ... , да се обуя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, maxrpm написа:

... бавната кола ,може да ви убие на пътя! :)

А бързата кола, в общия случай, за съжаление, убива някой друг на пътя, но не и говедото било зад волана и.

Айде стига сме бързали, че малко се отклонихме от темата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, ghost_rider написа:

А бързата кола, в общия случай, за съжаление, убива някой друг на пътя, но не и говедото било зад волана и.

Айде стига сме бързали, че малко се отклонихме от темата...

Не е вярно , бързата кола в общия случай е и с 4 дискови спирачки и ако се кара разумно няма да създаде никакви проблеми на пътя. С бавната кола пътите в който ти няма да успееш да се изнесеш навреме и би създал предпоставка за птп дори и в града , са в пъти повече. Разбирането че млад шофьор трябва да кара малка бавна кола е много грешно.

 

Това за което ти говориш , му се вика надценяване на възможностите на автомобила. Което сам всеки трябва да си усети кога настъпва.

 

Пример от днес - Карам по улица искър с баща ми към тях , изчаквам всички дясно стоящи , само че вали дъжд , аз си гледам пътя и забравям че сме с 80кг по - тежки заради бащата , тръгвам на 1ва с обичайната газ и колата гасне на средата на кръстовището, защото е боклук. Ами ако в тоя момент ме бяха ударили от дясно, защото не са ме видяли , заради дъжда?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна в темата за фабията , за да се знае - Ако колата вади грешка за датчик на високо налягане, то е най - вероятно че системата е празна или под вакуум. Не бързайте да го сменяте, защото аз си го бях отметнал в алиекспрес , пък то се оказа че проблема е че системата е суха като барут. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, ghost_rider написа:

 твоите посещения може би са 2 пъти повече демек 6 пъти за 8 месеца, освен ако не ходиш на бензиностанцията заради някоя засукана кака и да и казваш "СипИ за двайс ле'а", че да се виждате по-често. 😃

Ако бях в Пловдив , може би така щях да правя, жените там са топа ,брат, но обикновено на аванс сипвам за 40-50лв и за на заплата сипвам за още толкова , а ако има пари стигаме и до 90лв ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, разбрах от теб, че е нямала грам фреон. Проверихте ли за течове.

Да не стане така, до срещата в Пловдив да изфиряса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, joro-120L написа:

Саше, разбрах от теб, че е нямала грам фреон. Проверихте ли за течове.

Да не стане така, до срещата в Пловдив да изфиряса.

Човека ми каза в Петък на обяд , да отида , да я светне с UV то , a и да няма фреон, обещал съм вече , идвам. ;)

 

Иначе изкара 10 мин вакуум успешно , преди пълненето. То 100% някое уплътнениице изпуска , ама ако ще я пълня веднъж на 2 години , като старата , си е напълно ок, колата е на 14год.. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз подозирам че в Австрия/Германия някой си е казал - Абе така и така я продавам тая кола на цена за скрап за 500 евро , що да не и източа фреона , макар че е с маслото вътре , после ще го напълня на друга кола и ако искам ще и долея и 20г масло , ако човека ми е симпатичен. Не намирам друга причина да ти взмемат фреона, за мен си е цигания...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, maxrpm написа:

Не е вярно , бързата кола в общия случай е и с 4 дискови спирачки и ако се кара разумно няма да създаде никакви проблеми на пътя. С бавната кола пътите в който ти няма да успееш да се изнесеш навреме и би създал предпоставка за птп дори и в града , са в пъти повече. Разбирането че млад шофьор трябва да кара малка бавна кола е много грешно.

 

Това за което ти говориш , му се вика надценяване на възможностите на автомобила. Което сам всеки трябва да си усети кога настъпва.

 

Пример от днес - Карам по улица искър с баща ми към тях , изчаквам всички дясно стоящи , само че вали дъжд , аз си гледам пътя и забравям че сме с 80кг по - тежки заради бащата , тръгвам на 1ва с обичайната газ и колата гасне на средата на кръстовището, защото е боклук. Ами ако в тоя момент ме бяха ударили от дясно, защото не са ме видяли , заради дъжда?!?

Отново грешни разсъждения. Като караш бавна (както ти я наричаш) кола, не се пънеш да изпревариш всички. Просто знаеш, че не може и ставаш доста по-внимателен и добиваш реална представа как се случват или не нещата. Затова в днешно време научилите се на модерни и мощни коли не могат да карат по-слаби коли, защото не знаят как. Същата работа като с автоматика...

Много правилно ти каза Жоро в някоя от темите, нещо от рода, че майсторлъка е да можеш да се справяш с 52 коня, защото със 152 или 252 и нагоре е лесно, но не научаваш нищо полезно.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, ghost_rider написа:

Отново грешни разсъждения. Като караш бавна (както ти я наричаш) кола, не се пънеш да изпревариш всички. Просто знаеш, че не може и ставаш доста по-внимателен и добиваш реална представа как се случват или не нещата. Затова в днешно време научилите се на модерни и мощни коли не могат да карат по-слаби коли, защото не знаят как. Същата работа като с автоматика...

Много правилно ти каза Жоро в някоя от темите, нещонот рода, че майсторлъка е да можеш да се справяш с 52 коня, защото със 152, 252 и нагоре е лесно, но не научаваш нищо полезно.

карал съм фелиция 1.3 6 години , знам какво е да трябва да няма никой 1 км срещу теб , за да можеш да изпревариш , ама съм карал и 1.9тди и все още ми липсва като член от семейството, братле, защото знам и с него какво е да изпревариш. (3та и довиждане) Ако искаш след месец , като ходим до Лаута , ще ти дам да караш , за да си припомниш болката какво е да караш умреляк и колко е трудно да го лъжеш с педала... Само не се надценявай, знаи че колата си не може. ;)

Сигурен съм че ще слезнеш с думите "За..и , това утре го махам ... :D

 

Само да вметна че 120ката върви в пъти повече... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Много правилно ти каза Жоро в някоя от темите, нещо от рода, че майсторлъка е да можеш да се справяш с 52 коня, защото със 152 или 252 и нагоре е лесно, но не научаваш нищо полезно.

Лесно е за тези, които са се справяли с 52 к.с. Другите, като ги качиш директно на 252 искат и още и още. Да чувствали сигурност. Това с 52то коня няма да се върне, но си беше школа. Така че, гледаме напред. :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

Аз подозирам че в Австрия/Германия някой си е казал - Абе така и така я продавам тая кола на цена за скрап за 500 евро , що да не и източа фреона ....

Саше, тази теория много не издържа. Дано да е така и да нямаш проблеми.

Мисля, че изпуска отнякъде.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, joro-120L написа:

Саше, тази теория много не издържа. Дано да е така и да нямаш проблеми.

Мисля, че изпуска отнякъде.

Ами , жорка , аз си мислех че не работи заради датчик , отивам и се оказва че е риба на сухо, отделно си говорих с приятел който ми каза че не в Германия , а в България краднат фреона ... Аз просто за мен няма смисъл това ... Мисля че няма да имам яд , поне не са окраднали самата система, ама такива евтини преебавки с фреона, за мен и циганин не би го правил, еб..ти... :( 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те, Имам шкода фабия 2006 1.4 дизел ,3 цилиндъра, тя е много икономична но незнам дали този двигател е здрав, може ли един съвет, благодаря. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, ghost_rider написа:

.... Просто знаеш, че не може и ставаш доста по-внимателен и добиваш реална представа как се случват или не нещата. Затова в днешно време ...

Като цяло съм съгласен, НО ... С 52 коня нямаш шанс да изпревариш 150+ коня кола :( Идват завоите, ти си се движиш с 90, пред теб се влачи "баровец" с 40, идва правата и ... той е със 120, а ти си още с 90 :( Мица, 90 коня, никога не ми е била "слаба", освен в горната ситуация. Затова и сложих и бокса. Мицьо и той така. 150 коня са повече от достатъчни, но дойдат ли завоите и настигнеш едно леке с 200 коня каручка, което на правите кара със 120, но в завоя с 60 и си до там :(

От друга страна, скачаш на 200+ коня и ... идея си нямаш, как да ги управляваш! 30+ години съм зад волана, карал съм от 26 коня (май толкова беше трабанта) до 300+ коня и ... миналата година разбрах, че нищо не съм знаел.... А и продължавам да не знам ;) 

Преди 6 часа, Senji написа:

Здравей те, Имам шкода фабия 2006 1.4 дизел ,3 цилиндъра, тя е много икономична но незнам дали този двигател е здрав, може ли един съвет, благодаря. 

 

Всичко зависи как е гледан автомобила. Ако се сменят консумативите навреме и не се спестява при евентуални ремонти не мисля, че ще имаш проблеми. Между другото, този въпрос не е за тази тема. Ако имаш конкретни питания по-добре си отвори тема. Не струва пари :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, PRR написа:

Като цяло съм съгласен, НО ... С 52 коня нямаш шанс да изпревариш 150+ коня кола :( Идват завоите, ти си се движиш с 90, пред теб се влачи "баровец" с 40, идва правата и ... той е със 120, а ти си още с 90 :( Мица, 90 коня, никога не ми е била "слаба", освен в горната ситуация. Затова и сложих и бокса. Мицьо и той така. 150 коня са повече от достатъчни, но дойдат ли завоите и настигнеш едно леке с 200 коня каручка, което на правите кара със 120, но в завоя с 60 и си до там :(

От друга страна, скачаш на 200+ коня и ... идея си нямаш, как да ги управляваш! 30+ години съм зад волана, карал съм от 26 коня (май толкова беше трабанта) до 300+ коня и ... миналата година разбрах, че нищо не съм знаел.... А и продължавам да не знам ;) 

И аз като теб съм карал автомобили с най-различни мощности от 26 до над 650 коня и не отричам, че е приятно и полезно да имаш повече, но също така е и опасно. Тук отново сме на едно мнение за примера, който даде. Просто няма култура на шофиране и това, че имат много коне под капака, не им помага на пишман шофьорите. Започнали са летящ старт, ако мога така да се изразя и нямат техника на управление, която се придобива точно с по-маломощен автомобил, защото ползват само един крак и една ръка и на всеки завой почти спират и после газ колкото може, до следващия.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По същата схема веднъж гоних и изпреварих по завои в Родопите Range Rover, който на всяка права се изправяше на газта, а завоите вземаш с 20-30. А аз с константни 60 и на права и на завой, когато го изпревари искаше да си изяде шапката. А в моята кола всички спят. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, niki написа:

По същата схема веднъж гоних и изпреварих по завои в Родопите Range Rover, който на всяка права се изправяше на газта, а завоите вземаш с 20-30. А аз с константни 60 и на права и на завой, когато го изпревари искаше да си изяде шапката. А в моята кола всички спят. 

Тия винаги ми дъвчат нервите, когато си пътувам към Смолян. С Фабията 64 бяха страшна мъка за минаване. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Тия винаги ми дъвчат нервите, когато си пътувам към Смолян. С Фабията 64 бяха страшна мъка за минаване. 

Аз, нищо не мога да кажа, защото скоростта ми към рибарица беше между 25 и 60км макс... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, maxrpm написа:

Аз, нищо не мога да кажа, защото скоростта ми към рибарица беше между 25 и 60км макс... :)

Хората карат с толкова ... с колелото :D 

 

Извинявам се, ама нямаше как да се въздържа :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, PRR написа:

Хората карат с толкова ... с колелото :D 

 

Извинявам се, ама нямаше как да се въздържа :D 

Ти знаеш какви завой има там , ограничение 80 , как да карам с 80 там бе , бро? Нали ще ме бръснат от насрещното?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е дори доста по - гадно от това на изхода на АМ Тракия към Пловдив, да вземеш десен завой от лява лента с 14км/ч и да изпреварваш тир... А с 15км/ч ако се случи , вече започва да ме избива студена пот... Закони на физиката .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.