Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение относно двигател 2.0FSI 150 кн


vas4e

Recommended Posts

Колеги нов съм в форума, незнам дали е за тук темата ,но никъде не намерих отзиви за тоя мотор.2.0 FSI 150 коня  бензин.Интересуваме само  здрав ли е и дали е масларка.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    12

  • jaden

    10

  • vas4e

    10

  • Цецо75

    6

Най-много писали в темата

1.9 TDI.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ми мнение /с което не искам да ангажирам никой/ е, че не виждам смисъл да се взима FSI или TSI двигатели, при положение, че са почти също толкова сложни и скъпи за поддръжка като дизеловите/и при тях има помпи за високо налягане,дюзи,двумасови маховици и пр./ ,а в същото време харчат повече гориво от дизеловия агрегат! Освен това много /не казвам всички/ от купуващите бензинови двигатели в БГ го правят с идеята да го газифицират! Да, но при FSI или TSI това е по-сложно и доста по-скъпо/и като себестойност на газовата уредба и като разход,защото задължително харчи и бензин освен газ / 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих допълнил,-доста по-сложно направени от дизеловия.Което не е + естествено.И се скапват доста по-бързо от дизелите за съжаление.И главната причина е ,че работят на много висока температури и с много бедни смеси,както и това,че буталата им са много къси и с малки поли.Поради което много се кълчотят в цилиндъра и се износват и те и сегментите.А за дето работят на 110+градуса и бедна смес-спичат вложките за нула време и започват едни струпеи от коксувало масло по клапаните,и това износва и водачите,маслото пък допринася за нагаряне на леглата на клапаните и загуба и от там на компресия....и така все лоши неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още утре я продавам. Ама то кой ли ще я купи? По-добре да я подаря. Ама то при такива разходи за подръжка и толкова честа дефектация никой няма да я иска и подарена. Значи най-добре за скрап и да ми е мирна главата....... ама преди това да не забравя да си сваля газовото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама аз не си правих майтап. :)

Нищо,че и аз карам тси.

Говоря от опита си като мотьор от 15 год.

п.п.Мога и снимкови материали да прилагам за доказателства.

Последното тси преди 2 седмици го съживявахме.Гореше 1литър на 700-1000 км.,а беше на 150 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега fhman, никой не е искал да засегне теб или който и да е! Човекът поиска мнение и казахме това което мислим! Нали за това е форума,да обменяме информация, мисли и идеи! И не смятам, че излъгах нещо!Така виждам нещата,така ги казвам на човека, като изрично уточних, че това е лично мнение и не ангажирам никой с него,а дали той ще го вземе под внимание си е негова работа! Ако смяташ, че за нещо не сме прави или бъркаме, тук е мястото да го кажеш,за да помогнем на човека! Но едва ли някой ще отрече това което твърдя за тези двигатели, а и колегата bega4kata, от гледна точка на опита си, едва ли си измисля! :) 

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 тди за О2 няма равен наистина :) Но си е трактор и зимата си е тегаво сутрин, особено ако колата не е гаражна. Поне звукът и загряването остават някакъв плюс за бензина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз съм механик ,но се занимавам предимно с камиони.Имам 1.8Т АУДИ 96Г. и искам даго сменям ,че ми писна ,а имам и две деца трябвами комби.Харесал съм ОКТАВИЯ, ПАСАТ И АУДИ ,като всичките да почват от 2005г. Предимно искам ауди .След като се яви клиент за мойто почнах да търся и се отчаях всичко на пазара е 2.0тди. Тоя мотор също го плюят.Май накрая ще си взема ООКТАВИЯ 1.9- 105, щото на ПАСАТА ще е слаб.Имам и друг въпрос ,ще стане ли нещо ,ако взема 1.9-105 и сменя софта на130-  140коня? Би трябвало да стане.Благодаря  на всички и нека тея ,които имат FSI все пак да споделят за този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече чета, толкова повече се обърквам :( И все повече се разколебавам :((((

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да пишат хора ,които притежават такива автомобили.Ясно е че всяка си има кусури.Въпроса е да не я карам 2 дена 20 да е в сервиза.То ,ако ме питате мен какъв камион да си купите и аз ще ви изредя проблеми за всеки един.Няма как като се занимаваш с монтьорство да неси правил от всичките.1 000 000  броики е нормално да има 100 с дефекти или повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

105цата,не става да и смениш софта с на 130-140-няма да запали просто :D

Може да се ремапне.Става около 130-135 безопасно.

2.0 ако не уцелиш проблемна глава е много добър двигател също.Шансът да уцелиш пукната глава е малък.Така ,че не го мисли много.По проблемно е ако 2.0тди-то помпа дюза е със Сименс система и дюзи.

А ако имаш лев,скачай в 2.0 комън рейл 140-170.

Бензиновите двигатели ги развалиха ,точно от твоя модел Ауди.Първият такъв маслояд е 2.0-130к.с.-монтиран на а4 Б6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е примерно тая октавия спокойно може да я видиш http://www.mobile.bg/11411232350374776

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 jaden никой не се е засегнал. Поне аз не. Написал съм горното с усмивка. Няма смисъл да пишеш "лично мнение", щом си го написал значи е твоето мнение. Цитатите се слагат в кавички. Човека пита за 2.0 ФСИ 150к.с , а ти как му помогна? Като написа, че всички фси и тси са боклук и е безмислено да се купуват. То поне ти да караше бензинова кола, че да кажем да споделиш "лично мнение от опит". И за да не е пълен спам и моя отговор като твоите, и понеже ме подканяш ще кажа, че карам тси мотор който ми доставя наслада всеки път когато завъртя ключа. И него и скоростната кутия ще си ги "ремонтирам" с кеф защото ми предлагат безкрайно удоволствие от шофирането.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

105цата,не става да и смениш софта с на 130-140-няма да запали просто :D

Може да се ремапне.Става около 130-135 безопасно.

2.0 ако не уцелиш проблемна глава е много добър двигател също.Шансът да уцелиш пукната глава е малък.Така ,че не го мисли много.По проблемно е ако 2.0тди-то помпа дюза е със Сименс система и дюзи.

А ако имаш лев,скачай в 2.0 комън рейл 140-170.

Бензиновите двигатели ги развалиха ,точно от твоя модел Ауди.Първият такъв маслояд е 2.0-130к.с.-монтиран на а4 Б6.

:doubleup:

Да добавя, че в 2литровите тедеита на Шкода липсва проблемният балансшафт, за разлика от Пасат и А4/6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрав за тси тийм.

На 150 000,буталата свършили,влакали полите.Сегментите свършили.Водачите в главата свършили,леглата на клапаните черни,вложките свършили и опечени,веригата разтегната-обтегача до край разтегнат на последния зъб,забчатките на веригата изядени,плъзгачите също за смяна.

Боклук си е 1.8 тси.Както и да го погледнем.И това съвсем не е първия мотор ,който заварваме в такова състояние за сравнително малък пробег!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

post-1700-0-17000400-1412686955_thumb.jpg

post-1700-0-97311000-1412686973_thumb.jpg

post-1700-0-70374900-1412686993_thumb.jpg

post-1700-0-08954000-1412687011_thumb.jpg

post-1700-0-67593700-1412687026_thumb.jpg

post-1700-0-39083400-1412687051_thumb.jpg

post-1700-0-65582500-1412687064_thumb.jpg

post-1700-0-43934600-1412687100_thumb.jpg

post-1700-0-87370200-1412687116_thumb.jpg

post-1700-0-45619200-1412687135_thumb.jpg

post-1700-0-03032600-1412687149_thumb.jpg

post-1700-0-17819500-1412687170_thumb.jpg

post-1700-0-81677900-1412687182_thumb.jpg

post-1700-0-13118300-1412687197_thumb.jpg

post-1700-0-55020800-1412687208_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да пишат хора ,които притежават такива автомобили.Ясно е че всяка си има кусури.Въпроса е да не я карам 2 дена 20 да е в сервиза.То ,ако ме питате мен какъв камион да си купите и аз ще ви изредя проблеми за всеки един.Няма как като се занимаваш с монтьорство да неси правил от всичките.1 000 000  броики е нормално да има 100 с дефекти или повече.

 

Добре де, аз доколкото разбирам си човек дето не бере парите по дърветата. Т.е. цениш левовете дето ще поарчиш за кола. Кво те влече точно в тоя 2.0 FSI? Нищо хубаво не виждам в тоя мотор, не върви кой знае колко

, харчи доволно много и за газифициране е кофти. Реално сегашния ти мотор (1.8Т)  не е по-зле в никое отношение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По нагоре съм писал, искам комби и ми писна а4. Карам го 7 години и се спирам, защото оплюха 2.0 дизел 140 коня и бензиновия се оказа  боклук значи ще търсим коли до 2000г

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако търсиш Ауди А4 комби основно, според мен там добри мотори са 1.9/131 коня дизел (Б6 до 2004). Това е доказано яко магаре. След 2004(Б7) дизелите стават 1.9/115 и 2.0/140 коня. 115 никой не съм чул да реве, ама те са и редки птици. От 2.0/140 реват от балансиращ вал, ама до колко е масово не мога да преценя. Проблеми с главата там няма. До колкото знам няма А4 с пиезо дюзи (ама може и да бъркам!).

 

От бензините - 1.8T мисля се слага до доста късно на B6, че и на B7 мисля, че го има. Т.е. доста след 2000 година отиваш при А4 и без да се налага да взимаш FSI/TFSI.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрав за тси тийм.

На 150 000,буталата свършили,влакали полите.Сегментите свършили.Водачите в главата свършили,леглата на клапаните черни,вложките свършили и опечени,веригата разтегната-обтегача до край разтегнат на последния зъб,забчатките на веригата изядени,плъзгачите също за смяна.

Боклук си е 1.8 тси.Както и да го погледнем.И това съвсем не е първия мотор ,който заварваме в такова състояние за сравнително малък пробег!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Като обикновен потребител да попитам. Има ли значение как е карана и обслужвана колата или при всички случаи на 150000км и трябва основен ремонт на двигателя? За тси питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Балансиращите валове са оправени 2010 и той проблема е в един шестограм който движи маслената помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.