Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas
  • Добре дошли!

    Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.

     

  • Форумна статистика

    30.5k
    Общо теми
    431k
    Общо мнения
  • Потребителска статистика

    22284
    Общо потребители
    1119
    Най-много онлайн
    Tenko1
    Най-новият потребител
    Tenko1
    Регистрация
  • Днес за рожден ден и здраве да почерпят:

    • fabia_man9353
    • BullRing
    • chavdarl
    • EMCHO_SM
  • Да се запознаем

    Skoda Superb by Stucata Skoda Octavia vRS Evil Red Skoda Fabia Roodnb Skoda 120L Boreslava Skoda 120L Lenka Skoda 120L Skoda 110S Skoda 110R Beloslava Smirnoff Redone Smirnoff Biliana
  • Популярни теми

  • Последни публикации

    • C2H5OH
      От прототипите е интересно онова жълто-бежово комби със странната предница. Това е първият опит да сложат 4-тактовия VW двигател на мястото на 2-тактовия. Обаче нали е надлъжно на пътя, а е 4 цил., т.е. по-дълъг трябвало да удължат предницата с 12 см. И ся, калниците същите, капакът леко изтеглен, нова решетка и мигачи от 120L. 8 бройки са направени, но после са поставили двигателя както трябва, за да ползват и скоростната кутия от VW. И те така.
    • The Best Forman
      Дядо ти е купил от Кореком по-посен Вартбург от нашия .. така де той беше делукс предназначен за Кореком , но нейде по гарите "случайно" камък му счупил челното стъкло и айде за Мототехника До колкото помня , преди VW -то и баща ти го търкаляше (преди тебе). П.П. Делукса по онова време бяха брони , дръжки и рамена на чистачките оксидирани и мокет и гума .. мисля и задната чистачка беше екстра.
    • Logrus
      Комбито с допълнителните стъкла на тавана е версията "Къмпинг", имаше и стандартно комби, с нормален си таван - "Туринг". У нас Къмпинг на живо не бях виждал до преди няколко години, не са се внасяли никога официално. Също и купето. У нас са се предлагали седан и комби "Туринг" само. Това за 311. Колкото до 353 - седан във версии "Стандарт" и " Делукс", комбита "Туринг" и "Туринг Делукс" - това е имало в Мототехника (в Кореком също, ма не за всеки). Нашият 353 Туринг, старият фейс, със средният радиатор и горни скорости, дядо ми го е изкарал от Кореком през 1981г. - някъде имах и разписката за около 1600 долара. Аз го яхнах 1998г на реални 62000км. това Варбурджини и няколко години по-късно му видях сметката като го вкарах в багажника на една Вектра. Събрах го наново, бях решил да го възстановя, но така го и продадох - комплектен, но за боя. За мен по-интересни са РС-а, РС1000 Мелкус и разните прототипи.
    • joro-120L
      Тва е, Шкодаджиите стават Вартбургджии. Големи съвпадения тука. Моят кум имаше 353 седан.   Всеки град е различно. Зависи и номера на вноската. Гена, доста време мина от тогава, но помня някои неща. 1971 г. тате вади от Мототехника първата ни Шкода 100 и веднага прави вноска и записва пак Шкода. 1976та г. получава телеграма, че му е дошъл реда и взема втората Шкода. Веднага пак прави вноска. Номерът й беше 84 000. Не мога да кажа за каква кола, но 80та г. презаписа за Вартбург. Чака 2 години и взе 105 цата. Така си запази и номера/вноската да чака ред. После презаписа за Лада 2104 /комби/, не взе. После Волга 2410 и Волга не взе. Накрая пак за Шкода, но късно. И там не го огря. През това време си търкаля 105цата. Идва лятото на 90та година. Ще затварят Мототехника. Няма внос. Бяха останали само Москвич 21412, щото ги сглобяват в Ловеч. Все пак успя да вземе Москвич, да не е валат. Кара го две години, не можа да го изтърпи и го продаде. После си взе 120ка, като моята. Същия цвят даже. Та, с 15 годишна вноска взе Москвич. Ако не беше правил тези маневри с презаписванията съм сигурен, че щяха да го извикат за Шкода. Имаше и телефонен номер/услуга, където постоянно вървеше информация за марките коли до кой номер вноска са стигнали.
    • C2H5OH
      А на тате му излезе бордерото за 10 год. 76та го бил направил за Шкода, но на 10тата година му предложили Вартбург 353S, новата решетка и радиатор отпред. През 99та, колата беше на малко над 130к един ме размаза на паркинга пред един блок в Овча Купел. След като си плати за масрафа колата отиде на скрап 😢 Обичах я тая кола. Никога не ни е предавала - баща ми, брат ми и мен.
    • The Best Forman
      Странно .. баща ми се беше записал за Лада '79 , когато продаде 1000МВ -то. 1980 прехвърли вноската за Вартбург и 1981 лятото му се обадиха , че му е излязал номера.
    • joro-120L
      След втората ни Шкода 100, баща ми записа в Мототехника за 353 комби. 80-та година да е било. Голям мерак имаше за такъв, но така и не му дойде реда. Взе си пак Шкода. 105. Втора ръка, но на една година. Корекомска. Човека я продава, щото щял да заминава за Либия. Беше лекар.
    • The Best Forman
      Не се срещаха по нашите ширини , щот Мототехника късно започна да ги поръчва , и да седана беше по-масов .. комби започна да се среща повече с 353W. 
    • Logrus
      Това докато се случи моята вече ще е изтекла към Искъра с пролетното топене 😂
  • Последна репутация

    1. 1
      РусенскоВарено
      РусенскоВарено
      16
    2. 2
      Алекси Георгиев
      Алекси Георгиев
      13
    3. 3
      sando2
      sando2
      9
    4. 4
      Logrus
      Logrus
      7
    5. 5
      The Best Forman
      The Best Forman
      6
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.