-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Форумна статистика
30.7k
Общо теми437.1k
Общо мнения -
Потребителска статистика
22761
Общо потребители1119
Най-много онлайнНай-новият потребител
DALAVERA
Регистрация -
Днес за рожден ден и здраве да почерпят:
- kirilsu
- bobipeytschinov
- РусенскоВарено
- pow
- danishev
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
Последни публикации
-
От joro-120L · Публикувано
@РусенскоВарено Ице, Честит рожден ден! Не мога да бъда, като теб многословен и оригинален в пожеланията. Затова, най-важното, макар и клише - Да си жив и здрав! Останалото ще си го купиш. Радост, щастие и сбъднати мечти! 🍻 -
От joro-120L · Публикувано
Не я искам. С десен волан не ме кефи. 😅 https://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Garde/Rapid -
От joro-120L · Публикувано
Прав си! Не съм обърнал внимание на това. На горната снимка бежовия Москвич не е S и се вижда къде стои мигача. Няма и дясно огледало. Беше примерна снимка за цвета. -
От pepi · Публикувано
Доколкото знам, но не съм 100% сигурен, още една малка разлика освен калобраните и огледалото между 2141 и 2141S е, че малкият мигач на калника при 2141 е отпред близо до основния мигач, а при S е зад предната гума позициониран и по-долу. Приятел си купи на времето преоценен бежов 2141 ловешка сглобка, като причината за дискаунта беше, че двете десни врати бяха в по-тъмен бежов нюанс от основния цвят на колата -
От joro-120L · Публикувано
Не, Ице. Това се води тютюнев цвят. Или така му казват. Тъст ми е имал такъв, чисто нов го е купил. След известно време го е продал и си е купил на старо Шкода Октавия. Какво съвпадение. Бяла. Даже я заварих. Карах я от време на време. Беше запазена и в изправност. Чудесна база за връщане в заводски вид. Тогава нямах интерес и я продаде. Беше началото на 90те г. За този цвят говоря. Наш съсед имаше точно такъв. Един от първите с долни скорости и кръгли уреди на таблото. До тогава 408И е с горни, при волана. Другия комшия много приятен резедав цвят. Светлозелен. Калеко ми имаше също 408И светлосин, с горни скорости и старото табло. Наш семеен приятел имаше 412, тъмносин. Общо взето, бях заобиколен от Москвичи. Това е чист 408, без букви. Има и с 4 фара от тях. Четирифарките били експортен вариант. Това купе има и 412. Баща ми му викаше Копач. Много го беше намразил. Изцяло пластмасов интериор. Некачествени материали, лоша сглобка ... Петстепенна кутия, но на пета можеше да се кара и да поддържа скорост, когато е над 100км/ч. И бях приятно изненадан, когато взех 120ката, че на пета си поддържа 80 спокойно. Всичко е до смятане и предавателни числа. На Москвича е някаква директна петата. На вилата има едно не много стръмно пътче. Когато е студен мотора не можеше да го качи. Беше голям майтап. Баща ми тръгва, стига до половината и се връща назад, на равния участък да може да го засили по-добре. Иначе си имаше тяга, но като загрее. 120ката, палиш и фърка на втора нагоре. -
От ghost_rider · Публикувано
Тази е като розов еднорог. Рядко се среща Рапид, още по-рядко и кабрио. -
От РусенскоВарено · Публикувано
На 408и€ това ли му е жълтото? Имало е милиционерски 408 в подобен цвят: https://all-andorra.com/police-cars-of-the-ussr-moskvich-408-power-72-hp/ -
От ghost_rider · Публикувано
Много се колебаех дали да го напиша и аз, ама ето че ти ме изпревари. Това е начина. Колкото по-бързо, толкова по добре звучи. Изпада в резонанс и не се усеща толкова дразнещо както ако се клатушкаш под ограничението (не важи за непавирани улици!) -
От ghost_rider · Публикувано
Най хубавото в Алекото 2141 е отстранения тумор - москвичовия двигател. На мой приятел, баща му имаше 21412 и до ден днешен стои (вече и със сменено купе, че първото се продъни отвсякъде), та след като взе книжка имаше "удоволствието" да го кара няк9ко години, но след като, на около 100к км беше изтропал мотора, баща му направи животоспасяваща операция с Ладов мотор. Ей тогава тая кола не се удържаше. Спомням си не толкова далечната 2012г., пътуваме за София, Мохера стриже с ~ 150 км/ч по Хемус и някакви хора ни бият палци гори, друг път не видели Москвич да изпреварва съвременни западни автомобили.
-
-
Последна репутация
-
1joro-120L
15 -
2sando2
15 -
3РусенскоВарено
9 -
4PRR
3 -
5baijoro
2
-