Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas
  • Добре дошли!

    Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.

     

  • Форумна статистика

    30.7k
    Общо теми
    436.4k
    Общо мнения
  • Потребителска статистика

    22675
    Общо потребители
    1119
    Най-много онлайн
    Plamen_todorov_92
    Най-новият потребител
    Plamen_todorov_92
    Регистрация
  • Днес за рожден ден и здраве да почерпят:

    • milodada
    • stanley
    • irmsher
    • dedeff
    • mitaraf
    • dimitar75
    • n.nikoloff
  • Да се запознаем

    Skoda Superb by Stucata Skoda Octavia vRS Evil Red Skoda Fabia Roodnb Skoda 120L Boreslava Skoda 120L Lenka Skoda 120L Skoda 110S Skoda 110R Beloslava Smirnoff Redone Smirnoff Biliana
  • Популярни теми

  • Последни публикации

    • stoianovm
      Офтопик, ама да знете колко се кефя,че този форум още съществува и се споделя конкретна техническа информация,разделена по теми! А не всичко да е отищло във фейса и да четеш пълни глупости и нищо да не можеш да намериш! Поздрави за поддържащите го и за участниците!!!👍
    • joro-120L
      За никакви спорове не става въпрос. Мисля ти доброто и съм се загрижил да не се набутваш с излишни смени на масло. Всеки сам си решава и по-горе съм го написал. Според мен излиза, че е меродавно да се сменя на 60к и някои хора може да започнат да го изпълняват. Особено такива, на които в сервизното пише, че маслото в кутията не се сменя, или не знаят интервала.   👍
    • skodafen
      RAVENOL MTF-3 SAE 75W , според мен е добър аналог
    • stoianovm
      Сменям на толкова , защото маслото е минерално и си има живот,дори да не е помътняло...Но не искам да влизам в спорове.Държа да е оригинално, заради специфичните присадки,които всеки производител добавя за изделието си,когато поръчва маслото за него. Порових,попрочетох по други форуми и това,което дават като заместител от официалните сервизи на VW и Skoda(дори и в чужбина) е :G 052 527. До тук добре,но се натъкнах и на оплаквания за това масло,че веднага след смяната,при студено време 1ва и 2ра влизат трудно! Имах същия опит,когато именит майстор на Шкоди ми сложи заместител и при първия студ и аз трудно вкрвах 1ва и 2ра.....Последва незабавна смяна с оригиналното и всичко си дойде на мястото. От друга страна , няма оплаквания от Fuchs Titan Sintofluid FE 75W. Да,но него го дават да отговаря на толкова много VW стандарти,че не знам дали има правилните присадки... До тук изводите са-не сменям,поне още 70х.км. а от там нататък, ще проверя как се представя Fuchs в дългосрочен план.
    • zloQQ
      Чакайте, че се замислих...  На старата Октавия смених веднъж масло, някъде около 200К, а колата ще удари скоро 500К и е в перфектно здраве. На сегашната кола, вече 265+ не съм сменял и нямам никакви проблеми. Преди години и един бензинов Сеат имах и не помня да съм сменял масло на скоростна кутия. Баси, как съм неглижирал нещата...
    • BlackSpot
      Привет, ще разкажа моя опит с моята ОК3. А именно - комби, ръчка, 2.0 TDI, 150к.с , 2014г. CKFC двигател (тоест няма AdBlue, моята няма и Start/Stop, което считам за бонус откъм липсва на проблеми с тези системи).    За 32 000км (2 години и няколко месеца) до сега съм страшно доволен. Първоначално обслужена при Пепи (Pepino) и от тогава до сега само масло и филтри (през 10 000 км). Разход среден за този пробег - 5.5л / 100км (под 14лв на 100км). Събира страшно много, аз си я ползвам стабилно за всякакви габаритни товари (успях да вкарам метална врата за мазе 1.90см  и да затворя багажника, не много широки изделия до 3м дължина макс, влизат също ). Возията е супер, в момента съм с 16", но си взех 17" и живи и здрави ще видя как е с тях следващото лято. Съвет от мен - потърсете си автомобил с фаровете с лупи, не че няма решение и на обикновенните фарове (както направих аз, plug&play фарове с лупи + LED крушки). Ако има голямата медия - MIB 2.5 (мисля, че тръгва и Apple & Android директно) - бонус е. Задължитено преглед при доверен майстор, който знае болежките на VAG + качествена диагностика. При обслужването да се обърне внимание - на семеринга на коляновия вал - течове, да се смени ремъка в картера - при смяната на ангренажа. На скоро разбрах, че трябва и капака на клапани да се оглежда добре и дали има омасляване/локвички около дюзите (бил проблемен и консуматив, може би смяна на 60-80 000км) аз за момента не съм го сменял от както колата е при мен колата. Да няма силика гел и да е бистър антифриза в казанчето. Проверка на струята на парното/климатика според степените - имат проблем често срещани проблеми с клапите (забиват в дадена позиция). Сигурно има и друго, но не се сещам в момента. Успех в търсенето!
    • joro-120L
      Здравей Пламене, Задължително 2.0 150 к.с. Нямам наблюдения на тези мотори, но имам мнение на човек, който разбира и му имам доверие. Преди година, мой съсед си купи О3 фейслифт, 2.0 150 к.с. DSG, комби, нов внос. Може би това, че имам Супърб оказа влияние и се насочи към Шкода. Държеше да е дизел. Помоли ме да му препоръчам сервиз за диагностика на колата, преди да я купи. Обадих се на Ицо от сервиз Люси в Пловдив за час. Първият му въпрос беше - Какъв е мотора? Казах му 2.0 150 к.с. Отговорът беше - Може! Добър двигател. За предпочитане е пред 1.6 ... И ми изброи недостатъците на 1.6, но кой да помни, като не ме касае.
    • skodafen
      Първо кажи какъв е бюджет имаш моята препоръка е 2.0 но за да няма неприятни изненади да е около 100-150 к км но цените им са доста високи говорим за около 25-30к+ лв
    • Plamen_todorov_92
      Здравейте на всички. Предполагам темата е повдигана многократно, но търся актуална информация за шкода октавия 3 комби. Дилемата е между 1.6 tdi и 2.0 tdi 150 коня задължително с ръчна скоростна кутия. Кой от двата мотора е по-безпроблемен? За 1.6 tdi четох, че с дюзите създават проблеми, но ги дават една идея по-икономични. Върху 2.0 нямам наблюдение. Има ли слаби места като цяло модела, корозии по купето, проблемни датчици, агрегати т. е. като цяло надеждна ли е като октавия 2? Ще се ползва за семеен автомобил като търся екзмпляр с високо ниво на оборудване. 4х4 варианта не представлява интерес за мен. Ще се радвам да споделите своя опит за автомобила или да се насочвам към друг модел. 
  • Последна репутация

    1. 1
      joro-120L
      joro-120L
      40
    2. 2
      sando2
      sando2
      22
    3. 3
      ghost_rider
      ghost_rider
      19
    4. 4
      РусенскоВарено
      РусенскоВарено
      13
    5. 5
      chavdarlk
      chavdarlk
      12
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.