-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
Последни публикации
-
От stoianovm · Публикувано
Офтопик, ама да знете колко се кефя,че този форум още съществува и се споделя конкретна техническа информация,разделена по теми! А не всичко да е отищло във фейса и да четеш пълни глупости и нищо да не можеш да намериш! Поздрави за поддържащите го и за участниците!!!👍 -
От joro-120L · Публикувано
За никакви спорове не става въпрос. Мисля ти доброто и съм се загрижил да не се набутваш с излишни смени на масло. Всеки сам си решава и по-горе съм го написал. Според мен излиза, че е меродавно да се сменя на 60к и някои хора може да започнат да го изпълняват. Особено такива, на които в сервизното пише, че маслото в кутията не се сменя, или не знаят интервала. 👍 -
От skodafen · Публикувано
RAVENOL MTF-3 SAE 75W , според мен е добър аналог -
От stoianovm · Публикувано
Сменям на толкова , защото маслото е минерално и си има живот,дори да не е помътняло...Но не искам да влизам в спорове.Държа да е оригинално, заради специфичните присадки,които всеки производител добавя за изделието си,когато поръчва маслото за него. Порових,попрочетох по други форуми и това,което дават като заместител от официалните сервизи на VW и Skoda(дори и в чужбина) е :G 052 527. До тук добре,но се натъкнах и на оплаквания за това масло,че веднага след смяната,при студено време 1ва и 2ра влизат трудно! Имах същия опит,когато именит майстор на Шкоди ми сложи заместител и при първия студ и аз трудно вкрвах 1ва и 2ра.....Последва незабавна смяна с оригиналното и всичко си дойде на мястото. От друга страна , няма оплаквания от Fuchs Titan Sintofluid FE 75W. Да,но него го дават да отговаря на толкова много VW стандарти,че не знам дали има правилните присадки... До тук изводите са-не сменям,поне още 70х.км. а от там нататък, ще проверя как се представя Fuchs в дългосрочен план. -
От zloQQ · Публикувано
Чакайте, че се замислих... На старата Октавия смених веднъж масло, някъде около 200К, а колата ще удари скоро 500К и е в перфектно здраве. На сегашната кола, вече 265+ не съм сменял и нямам никакви проблеми. Преди години и един бензинов Сеат имах и не помня да съм сменял масло на скоростна кутия. Баси, как съм неглижирал нещата... -
От BlackSpot · Публикувано
Привет, ще разкажа моя опит с моята ОК3. А именно - комби, ръчка, 2.0 TDI, 150к.с , 2014г. CKFC двигател (тоест няма AdBlue, моята няма и Start/Stop, което считам за бонус откъм липсва на проблеми с тези системи). За 32 000км (2 години и няколко месеца) до сега съм страшно доволен. Първоначално обслужена при Пепи (Pepino) и от тогава до сега само масло и филтри (през 10 000 км). Разход среден за този пробег - 5.5л / 100км (под 14лв на 100км). Събира страшно много, аз си я ползвам стабилно за всякакви габаритни товари (успях да вкарам метална врата за мазе 1.90см и да затворя багажника, не много широки изделия до 3м дължина макс, влизат също ). Возията е супер, в момента съм с 16", но си взех 17" и живи и здрави ще видя как е с тях следващото лято. Съвет от мен - потърсете си автомобил с фаровете с лупи, не че няма решение и на обикновенните фарове (както направих аз, plug&play фарове с лупи + LED крушки). Ако има голямата медия - MIB 2.5 (мисля, че тръгва и Apple & Android директно) - бонус е. Задължитено преглед при доверен майстор, който знае болежките на VAG + качествена диагностика. При обслужването да се обърне внимание - на семеринга на коляновия вал - течове, да се смени ремъка в картера - при смяната на ангренажа. На скоро разбрах, че трябва и капака на клапани да се оглежда добре и дали има омасляване/локвички около дюзите (бил проблемен и консуматив, може би смяна на 60-80 000км) аз за момента не съм го сменял от както колата е при мен колата. Да няма силика гел и да е бистър антифриза в казанчето. Проверка на струята на парното/климатика според степените - имат проблем често срещани проблеми с клапите (забиват в дадена позиция). Сигурно има и друго, но не се сещам в момента. Успех в търсенето! -
От joro-120L · Публикувано
Здравей Пламене, Задължително 2.0 150 к.с. Нямам наблюдения на тези мотори, но имам мнение на човек, който разбира и му имам доверие. Преди година, мой съсед си купи О3 фейслифт, 2.0 150 к.с. DSG, комби, нов внос. Може би това, че имам Супърб оказа влияние и се насочи към Шкода. Държеше да е дизел. Помоли ме да му препоръчам сервиз за диагностика на колата, преди да я купи. Обадих се на Ицо от сервиз Люси в Пловдив за час. Първият му въпрос беше - Какъв е мотора? Казах му 2.0 150 к.с. Отговорът беше - Може! Добър двигател. За предпочитане е пред 1.6 ... И ми изброи недостатъците на 1.6, но кой да помни, като не ме касае. -
От skodafen · Публикувано
Първо кажи какъв е бюджет имаш моята препоръка е 2.0 но за да няма неприятни изненади да е около 100-150 к км но цените им са доста високи говорим за около 25-30к+ лв -
От Plamen_todorov_92 · Публикувано
Здравейте на всички. Предполагам темата е повдигана многократно, но търся актуална информация за шкода октавия 3 комби. Дилемата е между 1.6 tdi и 2.0 tdi 150 коня задължително с ръчна скоростна кутия. Кой от двата мотора е по-безпроблемен? За 1.6 tdi четох, че с дюзите създават проблеми, но ги дават една идея по-икономични. Върху 2.0 нямам наблюдение. Има ли слаби места като цяло модела, корозии по купето, проблемни датчици, агрегати т. е. като цяло надеждна ли е като октавия 2? Ще се ползва за семеен автомобил като търся екзмпляр с високо ниво на оборудване. 4х4 варианта не представлява интерес за мен. Ще се радвам да споделите своя опит за автомобила или да се насочвам към друг модел.
-
-
Последна репутация
-
1joro-120L
40 -
2sando2
22 -
3ghost_rider
19 -
4РусенскоВарено
13 -
5chavdarlk
12
-