Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas
  • Добре дошли!

    Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.

     

  • Форумна статистика

    30.5k
    Общо теми
    431k
    Общо мнения
  • Потребителска статистика

    22290
    Общо потребители
    1119
    Най-много онлайн
    kapi87
    Най-новият потребител
    kapi87
    Регистрация
  • Днес за рожден ден и здраве да почерпят:

    • Doktora1
    • Bugesto
    • barakov
    • mechanic71
  • Да се запознаем

    Skoda Superb by Stucata Skoda Octavia vRS Evil Red Skoda Fabia Roodnb Skoda 120L Boreslava Skoda 120L Lenka Skoda 120L Skoda 110S Skoda 110R Beloslava Smirnoff Redone Smirnoff Biliana
  • Популярни теми

  • Последни публикации

    • skodafen
      На какви разстояния караш в града ? Успява ли да загрее ? Синхронизацията  на четвърти канал на загрял двигател колко е ? Първата грешка е за мап сензора обикновено проблеми с него могат да водят кофти вървеж авариен режим и висок разход започни с оглед на кабелите му 
    • __smirnoff__
      Има и друга гледна точка - не само, че не противоречи, а и се допълва със сегашната глупост - бракуват ти автомобила служебно, и от КАТ ти изискват въпросния документ от пункт за разкомплектоване - тоест не си плащаш ГО, и след 12 месеца получаваш повиквателна да си изхвърлиш колата, и да представиш документ в КАТ, за да не си престъпник... което цялото ако не е престъпление и рекет от страна на държавата, здраве му кажи...    Избягвам да коментирам и да следя политика, но няма как да подмина факта, че определено вече си оказва влияние дългото отсъствие на каквото и да е правителство. Служебните идват, правят някоя зверска простотия, прибират някой друг милион, и си заминават. Никой не ги търси и държи отговорни, защото правителство няма. Както стана и с ГТП-тата - приели под масата някаква пожелателна директива на ЕС, прибрали парите от еврофонда, и дим да ги няма. (Което като се замисли човек, лесно може да свърже 2 и 2 и да се сети, че и сега вероятно са приели някаква пожелателна европейска директива, прибрали са парите, и оттам новата промяна във въпросната точка от закона.) А ние да го ду*аме. И нови, напълно изрядни ЗАВОДСКИ автомобили на по 10-20-30 к км не могат да минат преглед, заради завишените изисквания. Та така сега и с тези истории. Съжалявам за негативните си постове, не ги харесвам въобще, но за някои неща не мога да си затварям очите и да ги подминавам. 
    • ghost_rider
      Още едно нещо, което трябва да се уточни. Тези данни за разхода по показания на бордовия компютър ли са или реално измерено със зареждане на колонка или с туба, точно количество и на принципа пълен - пълен? Не разчитай на показанията на бордовия. Чел съм някъде, че може да се калибрира, но не знам как. Не знам какво трябва да и има на тази кола, за да гори почти двойно повече от нормалното. Термостата със сигурност оказва влияние. Дебитомера също е редно да работи. EGR-а поне според мен, ако се почисти не виждам причина да се изолира/затапва и просто да се чисти на 2-3 години.  За стойностите на дюзите или потърси някакви препоръчителни (допустими) стойности или иди при дизелджия, сервиз за проверка и ремонт на дюзи. Много са нещата, но с всеки един отстранен проблем, разхода трябва да се нормализира.
    • ghost_rider
      За съжаление и аз четох скоро за такава идея, което пък противоречи на сегашната информация за служебно снемане от отчет. Как така хем няма да имам право да си бракувам колата, като заявя, че е в гаража или в двора ми, хем ще ми я бракуват служебно и ще ме изкарат престъпник, че не съм я дал на сертифицирана фирма за разкомплектоване?
    • PRR
      Това не е клониране на картите, а на номера. Предлагахме го като услуга под името "Dual SIM". И да, и двете карти получават SMS-а, ако са конфигурирани за това. Същото важи и за разговорите и дейтата - въпрос на конфигурация от страна на оператора. А клонирането на картите е друга бира. Там идеята е да можеш да "откраднеш" номера без оператора и собственика да разберат. Доста трудно е това със съвременните SIM карти. Имат доста защити и се заключват далеч преди да се доближиш до момента на клонирането. Проблема е, че като клонираш картата реално изключваш другата. Т.е. мрежата позволява само едната да е активна. И, лично мнение, не виждам голяма полза от това да имаш клонинг на нечия карта. Далеч по-полезно би било да имаш достъп до GSM мрежата (2G и 3G). Това би ти позволило в реално време да проследяваш на практика всеки абонат. Да, до ниво клетка (може и по-точно, ама там вече става по-сложно), но това ти дава достатъчно информация. Ама почнахме доста да се отплесваме    
    • b3lq7a
      Позабавлява ли сте ги египтяните 😂. Вечерта се замислих, че сим карти се клонират, примерно баща ми има на Мтел 2 карти на един номер, от оператора са му, едната в колата, другата в телефона, по стара му е колата и фабрично има гсм система, за да може да я ползва за говорене го направи това. Дали и 2те карти получават смс-а? 
    • The Best Forman
      ей тъй кат станее🤣
    • kvnedelchev
      Здравейте, колеги! Имам странен проблем с парното. Както си работи нормално и духа топло, изведнъж започва да духа хладен въздух за примерно 3-4 минути и после пак се оправя и си духа топло. Закачена е за диагностика и не дава грешка, освен че имам проблем с клапата за циркулация на въздуха в купето, тя работи когато си иска. Автомобила от скоро е при мен и разбрах, че и лятото на климатик го има същия проблем, както си духа студено, започва от време на време за малко да духа топло. Колата е Шкода Фабия 1, 1.9 SDI. Благодаря, предварително! 
    • __smirnoff__
      Аз за съжаление до момента не съм получил от никъде достоверна информация какво точно се случва. Направих си застраховки, и сега чакам да мине законовият 20 дневен срок за служебно възстановяване на регистрацията, и след това смятам да търся някой по-отговорен в КАТ да каже какво точно се случва, и дали колите ми са бракувани и следва да минат технотест, или всичко е наред. За съжаление информацията, която получавам до момента, е много разнообразна - на някои коли няма проблеми с регистрацията, други подлежат на технотест, някои даже твърдят, че получили писма с известие, че са длъжни да отидат до КАТ да си върнат номерата. Последното ми звучи малко невероятно, но ако трябва да съм честен - не бих се учудил. По гишетата в КАТ също явно зависи дали ще попаднеш на някой незапознат, или на някой съвсем незапознат с темата. Общо взето положението е, че всеки в системата си го тълкува както му е кеф, и обща истина няма, поне за момента. Самата наредба, според тълкуванията на уж юристи из мрежата, е в пряк конфликт с не един или два други закона, но това явно не пречи да е влязла в сила. Тук коментар не мога да дам, защото изобщо не съм компетентен по темата. Застрахователната ми брокерка ме гледаше много учудено, като и разказвах за какво става въпрос, не знаеше нищо по темата. Но твърдеше, че мине ли през системата проверката, значи колата не е бракувана, и ГО може да се сключи. Малко изтръпнах, когато при опита да направим ГО на едната кола програмата и заби, и минаха 2-3 минути в чакане да мине въпросната проверка.  И тя се притесни с мен, защото не знаеше какво да очаква, но за щастие проверката мина. На другата кола мина за секунди. Предстои да видим какво ще се случи, живот и здраве догодина минавт 20-те дни, и тогава ще търся достоверна информация какво се случва.   Ако трябва да съм честен, съвсем не смятам за редно всичко да става тайно, на сянка под масата, както се случва напоследък не само в тази ситуация, и изведнъж човек да разбира, че колата му е бракувана, и да бъде принуден и притиснат до стената да минава технотест. Да не говорим за следващото безумие, за което чувам вече от няколко места - опитват се явно да прокарат закон, който няма да позволява вече автомобил да се съхранява в частен имот след бракуване, а самото бракуване да става единствено и само чрез сертификат от пункт за разкомплектоване. Дори се говори и за конкретен срок, когато въпросните промени влизат в сила - март 2025г. Което, ако е вярно, обрича хобито и автомобилите ни в проект на сигурна смърт. Разбира се, това е абсолютно непотвърдена информация, но като виждам какви небивали глупости се случват последните години в клетата ни държавица, усещам едно леко неприятно притеснение. Дано притесненията ми се окажат напразни.
  • Последна репутация

    1. 1
      The Best Forman
      The Best Forman
      15
    2. 2
      PSG
      PSG
      11
    3. 3
      joro-120L
      joro-120L
      9
    4. 4
      axel
      axel
      9
    5. 5
      sando2
      sando2
      8
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.