-
Добре дошли!
Регистрацията във форума на Шкода клуб България е бърза и лесна. Тя ви даде редица предимства, включително да пишете в нашия форум, да споделите за проблем, като и да следите активността в темите. Станете част от нашето приятелско Шкода общество.
- Вход
- или
- Регистрация
-
Да се запознаем
-
Популярни теми
-
-
Последни публикации
-
От Izolini · Публикувано
Стана ясно от първия път, няма страшно. Само как разбраха, преди да сменят ангренажния комплект, че не е пречукал някой клапан? -
От Деян · Публикувано
Бурзо го написах с доста грешки. Болтове на обтяжна ролка. -
От Деян · Публикувано
Обадиха се от Skoda. Разхлабени облове на обтегач а ангренажен ремък. Препоръката е за смяна на целия ангренажен възел. Последствия по двигателя няма. Ремъка не е прескачал. -
От Izolini · Публикувано
Пропуснах квалификацията за спринта, та не ми е ясно какво правят на опашката Саждю и двата Мерца. Страхотен старт за Льоклер, прекрасно изпреварване на Норис, доста по-трудно от това, което направи Макс спрямо Оскар. После превъзходството на Макларън го изяде, естествено. Разликата между Макларън и Льоклер (и останалите) явно беше огромна. Цунода не направи нищо с колата на РедБул. Как тогава Верстапен успя да задържи Пиастри зад себе си? Тук не опира само до свалените крила. -
От joro-120L · Публикувано
Понякога има производствени дефекти, които се проявяват и на малък пробег. Рядко се случва. И маховик не е нормално да замине на 60к Маховикът щеше да се влияе при натиснат съединител. Искрено желая да е нещо дребно. Мисля, че не е колянов вал. -
От zloQQ · Публикувано
Случва се и да влиза мизерия от гумите, но 98% е от горе. Живея срещу парк и като паркирам под дърветата става мазало. Всяка сутрин чистя листа. Прахоляк голям е тук и с листата е отвратително като се смеси и завали дъжд. Става си абсолютна кал и се трупа в посланика. При О1 беше трагедия. Двойката не се ми я гледал, но тече хубаво отдолу като чиста стъклото с чистачките, което не навява на мисълта, че няма много мизерия и водата директно изтича без да се забравя по кал и боклуци. -
От joro-120L · Публикувано
Снимката е примерна. Моята теория, която съм я споделял и друг път е, че основно тази кал се набива от предното колело през фугата на подкалника, която е към калника. Отгоре през чистачките влизат боклуци, но не и такава кал. -
От ghost_rider · Публикувано
При гаражни коли замърсяването е по-малко. Основния проблем е, че като се паркира под дървета, падат и влизат листа и голямо количество прахоляк под чистачките. От там по отводнителните канали падат зад подкалника и запушват малките фуги, по които по принцип изтича водата. Не веднъж сме чели за случаи при по силен дъжд или миене с обилно количество вода, някой да му протече в краката и да прелива вода от отсега при механизма на чистачките. Това е крайно притеснително състояние, особено за мен, защото щом се е стигнало до тук, си представям колко дълго се е трупала тази мръсотия там и е задържала влагата постоянно и няма начин да няма поражения по ламарините, дори и на първо време само отвътре. В тази връзка, моята препоръка е при продължителен престой особено есенно време, да не се оставя колата под дърво и да се чисти редовно доколкото е достъпно покрай чистачките. Предпочитам да е на слънце колата, но да не е задръстена с листа, отколкото на всяка цена да я бутам на сянка. -
От Деян · Публикувано
Дано да не му е дошло времето на 60 000 км. Поне не и на колянов вал. А да е маховик? Тази кола е с демпферен.
-
-
Последна репутация
-
1joro-120L
55 -
2__smirnoff__
32 -
3РусенскоВарено
26 -
4sando2
23 -
5Logrus
11
-