Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 01/21/21 във всички области
-
Новата версия изглежда яко и има интересни неща, супер @joro_kem Относно черната тема за десктоп - на firefox и chrome може да се добави Dark Reader и всеки сайт, който отваряш става с черна тема, не само Шкода форума. Може да се спира и пуска. Разбира се има и минуси - може да има леко забавяне или някои неща да не се визуализират напълно ОК, но рядко. Лично аз го ползвам постоянно, защото чета много текст на компютъра и белите/светлите сайтове ми вадят очите, особено вечер. Ето пример от Firefox:4 points
-
"За добро или лошо" визирах започването на унищожаването на незаконните постройки и/или завземане на общинска територия. Защото някога трябва да почнем да уважаваме закона! Личното ми мнение е, че 90% от проблемите на българина идват от това, че винаги търси извиненито в "ама то така си беше" или "ама те другите правят така". Ако изтрием това мислене и добавим мисленето, че ние трябва да сме активните и да изискваме от държавните институции да си вършат работата си мисля, че много бързо ще станем "нормална" държава.3 points
-
Тук разноските за да го хванат ще са по-големи от глобата, която ще приберат. А и има нещо друго. 2 пъти смятах себестойност за разбиване, извозване и депониране на една клетка и тези 1500 лева не ми излизат от никъде. Виж, на 500 с печалба (добра печалба) може и да си стиснем ръцете. Като голяма част от тази сума отива като такса за разтоварището във Враждебна - 10 кинта на кубик.2 points
-
2 points
-
Няма, самата система е направена така, че трябва да има инсталирани две отделни теми. Ако се инсталират две теми - светла и бяла, трябва да се позволи на потребителя да си избира сам темата в своя профил. Реално... ако се направи нещо такова, то тогава всичко трябва да се преработи навсякъде, да се направят различни цветове, да се направят два дизайна, да се пипа на две места и не е много окей...защото добавяме още утежнения по софтуера на форума. Принципно по-добре си е да има само една тема, за да не се затормозява работата на форума (сървърната мощ не е никак евтина) Имали сме опит с две теми - бави понякога и се получават различни бозички... На практика може да се работи безпроблемно само с една тема, всичко друго е свързано с ужасно много главоболия. Иначе, тенденцията с тъмните теми тръгна от мобилните устройства. Както знаем, там ни трябва повече/по-голяма "батерия", за по-дълго време. Белите пиксели/цветове по екрана харчат повече "ток" и затова производителите решиха, че ще си оправят живота, като ни направят тъмни теми (колкото по-"черна" е една тема, толкова по-малко ресурс изисква). Все пак... Няма черни книги с бял текст, всички са с "бели" листа с черен текст На мен лично ми харесват повече светлите теми, защото отварят яко. Да, признавам си, на мобилното съм си сложил черна тема, защото искам повече батерия... ? Няма грижи, брадъре, знаеш2 points
-
Форумът е много по приятен, актуален и приветлив! Изключително "замесен" е Юли. Моето мнение е, че е ТОП.1 point
-
До "ВСИЧКИ" - Аз продължавам да не разбирам, какво ще се постигне с премахването на тези бетонни гаражи? Или ще започват строежи на тяхно място или ще се събират Пари от платено паркиране. Под въпросните гаражи е кал - там няма да може да се паркира, защото е тревна площ. Автоматично Автомобилите отиват на улиците, които са тясно за всички. Никаква логика няма. Никаква преценка на плюсове - минуси. Просто поредната фирма на наш Човек ще прибере Милиони. Да - незаконно е. Но ако имаше логика, можеше ползвателите на такива гаражи да плащат в Годините назад или напред колкото се прецени и с тези Пари сега да се направят паркинги - 1, 2, 5 - пак е нещо. Сега е 100% създаване на Пеоблем, без решаване на нито един. Абсолютна дебилщина. Мотиви за решението - никакви. А - забравих - незаконно е. Народ, на който бетонните гаражи му пречат а 250-те Лева Пенсия на Възрастните Хора не го притесняват ни най-малко (което си личи ясно, защото нищичко не е направил по темата) - не може да бъде оправен по никакъв начин. Махаме ги, ей така. Освен евентуалната панорамна гледка, нищо друго няма да се подобри. Поредното действие без идея.1 point
-
Какво Чикако,каква Япония я се огледайте в каква свинщина живеем? За тези към 20-се години от както има зони някой може ли да ми посочи един паркинг направен в тях.1 point
-
Брат, това няма как да стане. Новото е все едно някой от България, София, кв. Орландовци с флекса го е дялкал1 point
-
Това с колчетата стана и в Бъкстон, поне в моя район и наистина калта бързо беше превзета от тревата. Вярно, че и местата за паркиране рязко намаляха. Иначе всички говорят за вдигане, сигнали, но никой не отваря тема, че парите изхарчени за премахването на една клетка, могат да бъдат използвани за инфраструктура в тези квартали. И защо не се търси отговорност от ползватели/собственици на подобни гаражи. Има си много ясни текстове по зут за незаконните постройки, премахването и т.н. Защо ние плащаме чуждите своеволия?1 point
-
1 point
-
Аз мога да направя сравнение само между това, което съм карал - A8L 4,2 от 2008 г. и S550 4matic 2012 г. Несравними като размер - Мерцедеса спрямо Аудито е като Фабия към Октавия. Мерцедеса върви повече, вози по-комфортно, седалките са по-удобни, по-тих е, изобщо целия вътре е по-благородно скроен. Въпреки много по-бързото ускорение вътре няма такъв "натиск" в гърба, просто комфорта е на първо място. Аудито, макар и дълга база, е създаден да удовлетвори магарето зад волана. Имам пълна информация от спирачки, колела и път. В момента в който седнех да карам и ендорфините започваха да бликат. В Мерцедеса се чувствам синтетично, волана няма никакво съпротивление каквото и да правиш, в завой не я усещам изобщо къде е, взима ли го или ще го изправя - все едно въртя волана на вдигната на крик кола. Върви си Зайо Байо през гората и изведнъж чува: - Помооощ! Помоощ! Поглежда и какво да види - коня паднал в една дупка… - Моля те, извади ме оттук, не мога да изляза! - казал коня. - Нямаш проблеми, брато. - казал Зайо и отишъл, запалил Мерцедеса, върнал се, хвърлил едно въже на коня и го изтеглил от дупката. На следващия ден, както си препускал през гората, коня чул: - Помоощ! Погледнал и в същата дупка бил паднал Зайо… - Моля те конче, извади ме… аз вчера как ти помогнах! - Нямаш ядове! - казал коня и си подал к*ра в дупката. - Хвани се за х*я ми! - речено сторено, хванал се Зайо за "оная работа" на коня и бил спасен! Каква е поуката? Ако ти е голям к*ра, не ти трябва Мерцедес1 point
-
1 point
-
Естествено - когато си с Мерцедес ти не бързаш за никъде, защото теб те чакат и не ти е нужно да караш агресивно1 point
-
Поста ми е актуален както за тази тема, така и за темата за Mercedes. Ама ще пиша тук. Имам познат, който до скоро караше последната S-класа на Mercedes. Напомпана до бруралност, AMG, дисковете му бяха по-големи от моите 18-ки джанти, едни златисти яки спирачни апарати, custom интериор... Абе топ на топа. Като седнах в нея и млъкнах. Защото такава красота и изпипаност на живо не бях виждал. Та пича дойде преди месец, видяхме се, оглеждам се за S-класа - няма. Но виждам едно разкошно Audi S8, отново с оптики, тунинги-мунинги. На въпроса ми защо смени уникалната S-класа с това Audi, човека ми каза - искам динамичен автомобил с по-добро пътно поведение. И започна да ми обяснява, че S-класата има малко повече лукс и е малко по-комфортна от Audi-то. Ускорение и динамика не й липсват, но големия минус идвал когато караш агресивно по завои, примерно планински път, или караш грубянската на шосе и магистрала. Каза, че там, където S-класата ще загуби сцепление и ще тръгне с вратите напред, S8-цата била като залепнала за пътя. Между другото сега се сещам за един друг пич, който заради сходни заключения смени своята S-класа със 7-ма серия на BMW - твърдеше, че има повече обратна информация от пътя към BMW-то, отколкото към Mecedes-а. То е ясно, че в белите страни мястото на собственик на такива коли е отзад. Ясно е, че България е една от малкото страни, в които човек си купува подбна кола, за да си я кара сам. Но като заключение излиза, че комфорта и спокойствието са на страната на Mercedes, динамичното управление - на страната на Audi. Който има парички за някоя от тези коли, да започва да мисли коя да си вземе1 point
-
Разбрахме се. Значи от 6 сутринта ще застана пред сервиза, да вардя портала и да те чакам за по пуричка1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Благодарение на помощта на Венци @shaft (ей гоУем си, приятелю) проблема е отстранен. Входа, регистрация и изход през мобилната версия вече работи1 point
-
Голяма си заспа. Импровизирай, интуативно е. Кликни на иконката (сърчицето) долу, в дясно, на поста, който искаш да оцениш. Ще ти се разгърнат четири иконки с ясно описание - кликаш на избраната и това е. Работи на десктоп и мобилна версия. Не можеш да оценяваш само свой пост по обективни причини1 point
-
Абе леж ти на това, че "никъде не загубих сцепление" ? Така съм се хързулкал на уж сухо и почистено, че ... Да не говорим, че 120 на тунелите си е много ... дори и с Waze на големия тИлИвизУр1 point
-
0 points
-
@Mishelle, 01.02 съм при Евгени @tuningmania, не, никакви ядове не съм имал и нищо, което да се отклонява от перфектна работа и усещане. ОЕМските ми са без забележка. Слагам EBC-то просто за идеята да ъпгрейдна, чок тонек да има , а не защото имам каквото и да било против оригиналните.0 points