Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      5

    • Мнения

      5467


  2. sauber

    sauber

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2899


  3. v13

    v13

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      150


  4. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      1

    • Мнения

      1221


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 01/22/21 във всички области

  1. Трагедия... Това може да го създаде само криейтив мозъка на тежко веганизиран и напушен либерал.
    2 points
  2. Днес ми е носталгично. Искам да разкажа една история, за едно приятелство, за няколко приятелства, за много случки, за много усмивки, за вярна служба, за услуги и за една Кола!!! Далечната 2007 ма година си купих едно Фаворитче. Купих го за да взема двигателя за една 120 ка ( в момента е собственност на @smirn0ff за новия проект) След като започнах да разглобявам колата, пуснах обява тук във форума. След няколко дни, човек кото не познавах дойде да си купи огледалата. Разказа ми, че има Форман и всички Фаворити им блокирали огледалата, той си имал перфектни огледала, но искал да има едни резервни... бях шокиран за какво са му, но за мент беше просто клиент, след няколко години осъзнах колко луд може да е чичи. Предполагам се сещате за кой говоря @The Best Forman Още помня щастливия му поглед, след като сам си свали огледалата, щот аз не съм знаел кво правя... не ми даде да си разглобя своята кола и така е и до днес. Помня също, че се пазарихме половин час, да ми даде повече пари, защото не съм знаел какво продавам и 20лв. било смешна цена... Няколко дни след срещата ни вече бях разфасовал до голяма степен Фаворитката Точно в този момент пак ми звънна оня ненормалния с Формана. Почна да ми обяснява, че си е купил един Фаворит за части, ама бил много хубав и май щял да го възтановява и искал да ми купи предните рогове. Казах му ела и ще се разберем. Той дойде и пак се почнаха едни пазарлъци за пари, защото му казах, че си реже всичко което му трябва, нарязва ми цялата кола, организира извозването на вторичните и не ми дължи нищо... е то не беше на тва мнение, но стигнахем до консенсус... След това, знаете изторията, аз не съм участвал в нея, но знам, че @Владо© е обещал да помага, ма историята помни, че е присъствал само два пъти. След това колата стана хубавка, лъскавка, перфектна ежедневка и Гената и се радваше много, водеше я по срещи, събори, глезеше я с най-качественни части, навременни ремонти и от време на време някое тунингче, например... След дълги години вярна служба, Формана взе да се предава, Евгени мина на Фабия1, но Франки продължаваше да си го слушка и след като мина на Фабия3, започна да се замисля да се раздели с Франко. Точно в този момент на @mRt му беше нужна кола, подходяща за ежедневна и първа кола на "млад шофьор" и както се казва в приказките, Речено сторено, Франко си смени адресната регистрация. Следваха още няколко прекрасни години за Марто, за Франко не чак толкова (Марто не си глези много колите) Но колата остана форумна емблема, продължаваше да присъства на всяко мероприятие, всяка среща, календар и какво ли още не... Като казвам присъства, колата никога не е била "кух манекен", само ще кажа, че на Калояново, разпука Макса, а той според @maxrpm, е най-бързата кола на магистралата, щот изпреварва всичко, дори на @Боре тъпия автомат... И след толкова много емоции, купенцето на уличника Франко, взе да се предава, а възтановяването му, беше непосилна задача за Марто. Един ден той ми сподели, че смята да си търси "нова" ежедневна кола, а след смърта на баща ми, неговата Джета, стоеше просто така. Обсъдихме ситуацията и веднага влезнахме на бартер... Аз също се порадвах на Франко няколко седмици, и след като му изтекоха платените такси, започнах да го разглобявам... Щастлив съм, че много от неговите части, все още живеят в други коли, повечето клубни!!! Но това беше края на жизнения му път... Не случано казах, че колата беше форумна емблема. През всички тези години Франко е помагал при нужда, на адски много хора, когато тяхната кола е била в сервиз, при ПТП или когато са имали нужда от кола. Част от хората които помня са @Pepino, Жена му Лили, Дъщеря му Криси, @gogata, @zloQQ, @Боби Доктора... със сигурност пропускам някой. Франко беше една непретенциозна, практична, вярна и НЕРАЗРУШИМА количка, около която се завързаха толкова много Приятелства и прекрасни емоции, че никога няма да я забравим!!! Сега сте вие!!! Можем да понапишем някой ред, за финал на тази приказка и да и слагаме ключа обзети от приятни спомени.
    1 point
  3. Добър вечер на всички не съм писал от известно време , че ме бяха нагъ**или на работа , и тотално не ми беше останало време да пипна по колата. И поже си бих отпуск вчера и днес , съвриш малко работа. Кат за начало разбрах каква загуба е липсата на Шмиргел в едно домакинство. Не знам нормалните хора как живеят без това чудо на инжинерната мисъл. Би искал да благодаря на учените измислили лагера, електромотора и месинговата телена четка. Е-В-А-Л-А пичоже Та вчера си взех това чудо на машинарията, свалих вала с кобилиците от главата, разглобих го и го изчистих до блясък : кобилици , подпори , пружинки , шайбички и болтовете. Сглобих го целия , щото ме досърбя , но утре пак ще мъ сваля едната зегерка , защото трябва да сложа една шайбичка , която Коце ще ми даде но утре След което , ще го натопя в масло и ще го опаковам и прибер да си чака реда. Та ето го и него: Надявам се да добиете представа. В общи линии същото ще се случи с всички касти от 130-ковия мотор. И като се заговорихме за мотора надявам се събудя една лека дискусийка. Всички знаете , че колата е червена и към момента много ми харесва с златните джанти. Искам да ви попитам вас , кои части от мотора бихте боядисали и в какъв цвят , като все пак се съобразите с цвета на колата> Аз си миля за : капак клапани, както и капачката за маслото , стойки мотор , колектори? Към момента гредата на мотора вече е боядисата черен мат. Блока , ми се иска да успея да го изчистя да му светне естесвения цвят. За изпускателния колектор си мислех вероятно керамично покритие ? Какво мислите вие ? Благодаря на всики , и лека ви вечер
    1 point
  4. Ако във формулата няма развитие, най-добре да си я играят онлайн. Ред бул да си преосмислят не само участието, а и цялото отношение. Отказаха се от Рено точно когато техния двигател тръгна напред. Вярно е, че Хонда (на пук на Алонсо) изкараха много добър агрегат. Но да замразиш задвижващите системи в един моторен спорт? What the fuck? Да им дадат по едни ролери и да тичат по пистата!
    1 point
  5. Всеки петък е така, живеещите в Драгалевци се прибират от седмичната командирова в София ?
    1 point
  6. Fake news... Не намирам никаква информация по въпроса...
    1 point
  7. Това с колчетата стана и в Бъкстон, поне в моя район и наистина калта бързо беше превзета от тревата. Вярно, че и местата за паркиране рязко намаляха. Иначе всички говорят за вдигане, сигнали, но никой не отваря тема, че парите изхарчени за премахването на една клетка, могат да бъдат използвани за инфраструктура в тези квартали. И защо не се търси отговорност от ползватели/собственици на подобни гаражи. Има си много ясни текстове по зут за незаконните постройки, премахването и т.н. Защо ние плащаме чуждите своеволия?
    1 point
  8. О, ще ги подръжнат те, с едни хубави колчета и нови зелени зони навсякъде, както направиха в квартала на Учтивия лос. Но поне има полза от колчетата - вече няма коли в градинките.
    1 point
  9. Наздраве, адаш! Честит рожден ден! Да си жив и здрав, радост и щастие ?
    1 point
  10. Аз мога да направя сравнение само между това, което съм карал - A8L 4,2 от 2008 г. и S550 4matic 2012 г. Несравними като размер - Мерцедеса спрямо Аудито е като Фабия към Октавия. Мерцедеса върви повече, вози по-комфортно, седалките са по-удобни, по-тих е, изобщо целия вътре е по-благородно скроен. Въпреки много по-бързото ускорение вътре няма такъв "натиск" в гърба, просто комфорта е на първо място. Аудито, макар и дълга база, е създаден да удовлетвори магарето зад волана. Имам пълна информация от спирачки, колела и път. В момента в който седнех да карам и ендорфините започваха да бликат. В Мерцедеса се чувствам синтетично, волана няма никакво съпротивление каквото и да правиш, в завой не я усещам изобщо къде е, взима ли го или ще го изправя - все едно въртя волана на вдигната на крик кола. Върви си Зайо Байо през гората и изведнъж чува: - Помооощ! Помоощ! Поглежда и какво да види - коня паднал в една дупка… - Моля те, извади ме оттук, не мога да изляза! - казал коня. - Нямаш проблеми, брато. - казал Зайо и отишъл, запалил Мерцедеса, върнал се, хвърлил едно въже на коня и го изтеглил от дупката. На следващия ден, както си препускал през гората, коня чул: - Помоощ! Погледнал и в същата дупка бил паднал Зайо… - Моля те конче, извади ме… аз вчера как ти помогнах! - Нямаш ядове! - казал коня и си подал к*ра в дупката. - Хвани се за х*я ми! - речено сторено, хванал се Зайо за "оная работа" на коня и бил спасен! Каква е поуката? Ако ти е голям к*ра, не ти трябва Мерцедес
    1 point
  11. Едно време, когато имаше зима
    1 point
  12. Днес когато видях тази информация, бях сериозно шокран и скептичен... Вашето мнене какво е?!?!?!?!
    0 points
  13. Дали не се е имунизирал за Кромид-19 първо?
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.