Вчера вечерта пак си спретнахме срещичка на OMV - Цариградско шосе с Тони @v13, дойде и Павката @PUF-PAF. Видяхме новата бИгачка на Тони, която наследи предишната му Octavia 2 vRS. Освен смяна на модела, има и смяна на горивото - от дизел на бензин. Естествено, колата е минала вече през Пепи и Pepino Racing Team за един консервативен, както го нарече Тони, ремап, малко под 300 коня. Тони обеща да пусне темичка за колата. Вече е направил много по нея, все с мерак и вкус. Не мисля, че ще спре до тук, ще има и още. Като за начало ниско окачване, доработки по задния дифузьор и накрайниците, много красота в салона, модерни мигачи, задна камера от Жоро @JORDITO и т.н. Снимал съм само малка част от нещата, той да си разкаже и покаже в темата. Купил е и по-големи джанти за лятото, сегашните са обути със зимни гуми.
Павката не е загърбил бензиновата Octavia 3, но вече се е електрифицирал за комфортно и евтино придвижване в градска и задръстена среда. Според информация от първа ръка, на база обикаляне по всички представителства на марки, предлагащи електрически автомобили, BMW i3 дава най-много и в момента е най-добрия избор за такъв автомобил. Независимо от малкия си размер (4 метра), колата предоставя достатъчно място както отпред, така и на втория ред седалки. Багажника е достатъчно голям, може би един от най-големите в своя клас. В случая е интересно да видим евентуалния отговор на Шкода, включително и ценовия диапазон. За съжаление електрически вариант на Ситигоу няма да има.
Беше си студеничко, пара се вдигаше:
По-добрия електромобил:
Друго си е да слезеш ниско долу:
Боядисан дифузьор и черни дискретни накрайници:
Custum коланите отпред и отзад са само една малка част от проямната в интериора: