Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. v13

    v13

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      150


  2. Моджо

    Моджо

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      498


  3. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      3

    • Мнения

      6917


  4. Алекси Георгиев

    Алекси Георгиев

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      1286


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/04/21 във всички области

  1. Приказката за брадата и гребенчето? Може би няма бензинови коли? Или такива без дпф?. Некой насила го е накарал да си зима нафтова кола. Същата работа като с гумите. Ша си бучна гоУеми джанти оти съм гъзар, ма пари за гуми немам. Никой насила не те кара да си купуваш ни кола, ни джанти. А щом го правиш ще си правиш и сметка. Моите 20 годишни как така са с изправни катализатори? А че са и по два броя на кола. А майстори предлага ма клиента решава. Той, майсторо, може да предложи и пръста да ти отреже ама нема се навиете, нали? Не че нещо е станало кой знае какво с махането на един дпф. Ма мисленето е грешно. Там е проблема.
    3 points
  2. След като развалих частично "елхата" още преди Декември (с монтирането на Bilstein-a), през втората седмица от Януари дойде ред и на останалите кутии ... без джантите . И тук няма нищо изненадващо … Neuspeed, Milltek, Bull-X, ECS Tuning, CTS Turbo, Maxton Design и последния да затвори вратата 200-Cell катализатор на MIlltek (76mm) ... и вече на колата BULL-X Standard(76mm) и една снимка от мазето
    3 points
  3. Бай Велко, я виж пак поста на човека. Що реши, че филтъра му е изправен? Да, възможно е и да е изправен, възможно е да е имало няколко неуспешни опита за регенерация. Но лампата е светнала след описаните симптоми за неравномерна работа на двигателя. Всъщност това, че един DPF влиза в регенрация и я изпълнява цялата, не го прави изправен. УмрЕл DPF, стига да не е минал през крематориума, описан по-горе, пак ще влезе в регенрация. И ще я изпълни. Нали се сещаш, ако ще и наполовина "само" да е запушен филтъра, ко се случва с моторЯ, турбинката и т.н. @Моджо приказката за брадата и гребенчето я знам. Ама тук не вАжи. Отиваш в магазина да си купуваш кола. Избираш дизел, защото много караш. Дилъра не те светва що е това DPF, как се поддържа, какво е добре и какво не е добре за него. Та купуваш си колата и се кефиш. След 10-20К пробег отиваш при търговеца и му викаш "баце, к'ъв е тоя чеп, дето трябва да му робувам". При което виждаш само едни високо вдигнати рамене. Караш си 160-180К и вече ти идва да утепаш търговчето. Ама е късно чадо. Та ако имаше кой да ме светне навремето що е това DPF (а тогава от тези филтри почти никой не разбираше), със сигурност щях да избера бензина. Между другото, дори в момента, почти никой търговец няма да ти каже, че е добре за DPF-а да излиза извън града. Няма да ти каже, че почне ли регенерацията, дори таман да си паркирал пред гаража и ти се пикае яко, трябва да я оставиш да приключи. Няма нищо да ти каже, ще те остави да си береш лайката сам...
    2 points
  4. Жоре, здравей! Тука днеска е петък. ?
    1 point
  5. Като си толкоз заклет еколог , прекара ли си природен газ до къщата или зареждаш дръвца и кюмур ?
    1 point
  6. Моджо, стига си плюл дизелите! От първото ти мнение все това чета под различна форма. Карай си прахосмукачката. Както се вижда от гаража, имам дизел. Нали, чувствам се леко засегнат. Фен съм на бензина. Обаче! Супърб 2 нямат читав бензинов двигател. Освен 3.6 до колкото знам от хорски приказки. Но, той ми идва в повече. За тез пари можеше да взема и Е класа и БМВ поне 5та серия бензин. Аз искам Шкода Супърб! Тва е. На всичкото отгоре и не карам много, та да ми трябва дизел. Като му дойде времето ще сменя ДПФ. На ден минавам по 300км. със служебна кола. Надишал съм се и на миризливи и пушещи дизели и бензини. Гледам как да ги изпреваря по-бързо. Да знаеш, че и аз съм карал ЗиЛ. Даже ЗиЛ 135, Урал, Краз 6х6, Камаз 6х6.
    1 point
  7. Ице, и ти Гена, скъсах се да се смея. Имате много готино чувство и начин, по който да казвате нещата - евала! А Юли направо ме изкефи с това - "баце, к'ъв е тоя чеп, дето трябва да му робувам". Доста по врачански прозвуча. ???
    1 point
  8. Нахранихте човека, пуснал темата. Но не обърнахте внимание, че той не е писал как се дразни от регенерацията или че колата работи странно от време на време, т.е. че усеща регенерация. Както го е написал излиза, че автомобила има постоянен проблем с DPF-а. Разбирам, някой сега ще напише, че е можело с или без демонтаж (зависи от препарата), филтъра да се промие. Ще ви кажа от личен опит, че промивката работи. Но е временно решение - дават се едни пари, за един препарат, еветнуално и за ползването на една машина или накрайници. Със сравнително краткосрочен ефект. В следващия момент ножката опира яко в кокала и се стига до ситуация, в която DPF-а е за подмяна. Сега следва въпрос към противниците на премахване (хардуерно и софтуерно) на въпросния филтър - вие, лично, бихте ли дали пари за нов DPF заради опазването на околната среда? Не заради евентуални проблеми на ГТП и евентуални рестрикции за влизане в центъра на даден град. А само заради природата. Преди да отговорите на този въпрос, направете справка колко дълбоко ще трябва да се бръкнете за нов филтър. Предвид това, че DPF-а обикновено е за подмяна при по-старите автомобили, цената за нов би била голяма част от актуалната пазарна цена на автомобила. Ще напиша, отново от личен опит, ситуацията в която бях аз. Стар, готин, лачен и вървящ прилично автомобил. На 150К промих DPF-а. Ефект имаше, не стана като нов, но спря да пречи на двигателя. На 180К отново имах проблем с него, опитах втори път да го промия, ефект нямаше. Обадих се във вносителя на марката с въпрос за цена за нов DPF. След седмица пуснах колата в мобиле...
    1 point
  9. Премахването на ДПФ-а няма да го направи Евро 0 - т'ва е грешно. Реално, моята е с ДПФ, а преди фейса са без. Еми...те са Евро 4, аз съм Евро 5. Ако махна ДПФ-а, по-скоро ще премина е Евро 4...
    1 point
  10. От големи финни прахови частици се превръщат в малки , които не ги лови датчика
    1 point
  11. Доизгарят Ице, доизгарят. Е, не стават маргаритки (тоя 2ри февруари не ви се отрази добре), но и не остават в атмосферата под формата на прах.
    1 point
  12. Чисто технически въпрос - въпросния филтър задържа твърдите частици до определен момент, след което влиза в регенерация за да ги изгори при висока температура. И какво става с тях при този процес, в маргаритки ли се превръщат?
    1 point
  13. Въздържах се от негативен коментар, но все пак ще си кажа. Не одобрявам извършената интервенция, а и да се хвалиш с това. И мен ще ми е неприятно ако трябва да дам пари за катализатор или dpf, но със сигурност ще потърся начин да реша проблема, без да тровя допълнително мен и всички покрай мен. Затова подкрепям идеи като тази да се замерват изгорелите газове в пунктовете за ГТП и там да се определя отговаря ли автомобила на заводската си еко норма или от евро 4, се е превърнал в евро 0 и това рсзбира се да си има своите последствия!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.