Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      2009


  2. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      2

    • Мнения

      6917


  3. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      5587


  4. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1047


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/06/21 във всички области

  1. Още няколко кадъра от последните благини: 1. Ходът на лоста при изреждане на предавките с шифъра от Audi: 2. Въпреки, че офсетът на OZ-ите е голям (48мм) и сами по себе си спиците леко надстърчат над борда на джантата, все пак остават скрити от гумата. Важно е, защото ако спиците надничат през гумата (Енкейките ми бяха така), за 1 сезон се сдобиват с точици от насрещни камъчета. Красота! ?
    3 points
  2. Ооо, благодаря ти, Жорка. Любима песен ми е. И аз не харесвам Селин Дион, много вика Съгласен съм с мнението ти, има и се правят красиви неща, но им липсва чара и излъчването. За анимационните филми все още някак горе-долу го докарват, има чувство, има изпълнение. Вярно, не е като преди, но все някак успяват да вкарат емоция. Макар и да е изкуствена. Конкретно на тема филми ще продължа другата седмица. А до тогава, поздравявам те с това:
    1 point
  3. Срам не срам, чак днес успях да залепя стикера на задното стъкло, който взех още Декември месец, но нямаше как да го лепна на мръсна кола ?. Благодаря на @Mishelle за рекламните материали и календара!
    1 point
  4. Не искам да заемам страна, но ако горивната система е наред (основно дюзите), то няма да има пушеци, сажди и т.н. Относно прегледа: в нашата страна дори и икарус минава успешно ако му измерят газовете. На дизеловите автомобили се мери само димност, на около 2000 об/мин. Когато започне мерене на азотни окизи и другите къде по-вредни газове ще стане интересното.....
    1 point
  5. Ами...май си е работещ ДПФ-а до колкото чета и аз. В смисъл - прави точно т'ва, заради което е поставен - регенерира. Аз също си карам колата 95% в града и филтъра си регенерира, демек си изпълнява ролята и туй то. Защо да го махам ако е работещ? Вярно е скъпа подмяната му, но...при работещ филтър - не се налага подмяна. А в сервиза са му казали, за да вземат някой лев, хем за махането и за самия ДПФ (чистят ги и ги препродават като рециклирани, а този си е работещ - демек, пари от нищо!). Дано поне са про оправили и софтуерно, че...ще посещава пак сервиз и пак ще плаща. А относно отпадъците, вносът им и горенето - не сме единствените. Ама викате, така и така замърсяването си е тук, още малко от странични причинители, допълващи картинката на белодробните заболявания, няма проблем да създадем ние самите
    1 point
  6. Така чаканата смяна на ... джанти ? За пореден, но ПОСЛЕДЕН седми път. Тук историята е следната: Скъпи ли са? Ами, да, скъпи са. Хубаво, ще пестим тогава, децата няма да ядат, но ще ги имаме. Спестихме. Купихме. Това бе лесната част, защото започва трудната, а именно чуденето къде да ги монтираме, защото НИКАК, АМА НИКАК НЕ Е БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ! Аз съм от хората, които искат след като джантите са чисто нови, такива и да си останат след монтажа. Т.е. да няма по тях следи от монтажа - надрани гнезда или бордове, свалена от щангата боя прочее мизерии, водещи такива като мен до масивен инфаркт Затова до момента се доверявах на VIP- на Диана, но ако трябва да бъда по-точен, доверявах се на конкретен човек там - Георги Георгиев. Жорката е стар кадър, опитен, работи в Диана от 2001г., а от създаването на ВИП-а през 2010г., той е там. И така до 2020г. Имах подозрения, че е напуснал, защото го нямаше 1-2 пъти когато съм пращал хора при него. Благодарение на Маджо, @masterOne, научих, че въпросният човек е оборудвал собствен сервиз - "Exclusive Reifen", при това на топ място за тази цел - Самоковско шосе 109, в един прекрасен комплекс, където има БлуПойнт, Вилнер, автокъщи, бургердцийница и т.н. благини (ще дам контакти в темата за читавите сервизи). Маджо ми даде телефона му и уредихме рал'тата Оборудването е най-висок клас Корги, в т.ч. безконтактния робот Corghi Artiglio Master Codе за вадене/монтаж на гуми, както и баланс машина Сервизът е много чист и подреден, като може да се похвали и с много приятни клиенти и возилата им. Нещата започват по стандартния начин - на подемника, за демонтаж на Борбета, от който останах изключително доволен. Здрави джанти, с прилична боя и лак. Следва важната част - подготовката и монтажът на OZ-ките. Отново роботът в действие: ...на баланс машината. Ето как захваща - не чрез онова металното, дето се навива на резба и надира централния отвор, след което боята на джантите там се надига и корозира. Тук пристигането е чрез гума, която не наранява боята по никакъв начин ...където излезе, че трябва да закупим съвсем малко противотежести - 25 грама Междувременно в сервиза цъфна още една шкода, ама 63 AMG. Това имах предвид по-горе - човекът работи толкова добре, че със себе си е взел и клиентите, които са посещавали по-рано ВИП-а. А тази Шкода АМГ дори не се доближава до екзотиките, по които Георги е свикнал да работи. И сега някои ще си кажат "боже, аз какво да правя там?!". Аз бих отговорил: "ще си сменяш гумите и ще бъдеш качествено обслужен". Не се плашете от цените, ние (все още) не караме с 20", 21", 22" джанти Айде, стига локуми! Ето ги красотите. Лично аз не очаквах да ми харесат толкова много на колата, но останах приятно изненадан и много доволен. Комбинацията с рязаните EBC-та е брутална
    1 point
  7. Мислих, че тази година напразно съм дал пари за нови зимни гуми
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.