Така чаканата смяна на ... джанти ? За пореден, но ПОСЛЕДЕН седми път.
Тук историята е следната: Скъпи ли са? Ами, да, скъпи са. Хубаво, ще пестим тогава, децата няма да ядат, но ще ги имаме. Спестихме. Купихме. Това бе лесната част, защото започва трудната, а именно чуденето къде да ги монтираме, защото НИКАК, АМА НИКАК НЕ Е БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ! Аз съм от хората, които искат след като джантите са чисто нови, такива и да си останат след монтажа. Т.е. да няма по тях следи от монтажа - надрани гнезда или бордове, свалена от щангата боя прочее мизерии, водещи такива като мен до масивен инфаркт Затова до момента се доверявах на VIP- на Диана, но ако трябва да бъда по-точен, доверявах се на конкретен човек там - Георги Георгиев. Жорката е стар кадър, опитен, работи в Диана от 2001г., а от създаването на ВИП-а през 2010г., той е там. И така до 2020г. Имах подозрения, че е напуснал, защото го нямаше 1-2 пъти когато съм пращал хора при него. Благодарение на Маджо, @masterOne, научих, че въпросният човек е оборудвал собствен сервиз - "Exclusive Reifen", при това на топ място за тази цел - Самоковско шосе 109, в един прекрасен комплекс, където има БлуПойнт, Вилнер, автокъщи, бургердцийница и т.н. благини (ще дам контакти в темата за читавите сервизи). Маджо ми даде телефона му и уредихме рал'тата Оборудването е най-висок клас Корги, в т.ч. безконтактния робот Corghi Artiglio Master Codе за вадене/монтаж на гуми, както и баланс машина Сервизът е много чист и подреден, като може да се похвали и с много приятни клиенти и возилата им.
Нещата започват по стандартния начин - на подемника, за демонтаж на Борбета, от който останах изключително доволен. Здрави джанти, с прилична боя и лак.
Следва важната част - подготовката и монтажът на OZ-ките.
Отново роботът в действие:
...на баланс машината. Ето как захваща - не чрез онова металното, дето се навива на резба и надира централния отвор, след което боята на джантите там се надига и корозира. Тук пристигането е чрез гума, която не наранява боята по никакъв начин
...където излезе, че трябва да закупим съвсем малко противотежести - 25 грама
Междувременно в сервиза цъфна още една шкода, ама 63 AMG. Това имах предвид по-горе - човекът работи толкова добре, че със себе си е взел и клиентите, които са посещавали по-рано ВИП-а. А тази Шкода АМГ дори не се доближава до екзотиките, по които Георги е свикнал да работи. И сега някои ще си кажат "боже, аз какво да правя там?!". Аз бих отговорил: "ще си сменяш гумите и ще бъдеш качествено обслужен". Не се плашете от цените, ние (все още) не караме с 20", 21", 22" джанти
Айде, стига локуми! Ето ги красотите. Лично аз не очаквах да ми харесат толкова много на колата, но останах приятно изненадан и много доволен. Комбинацията с рязаните EBC-та е брутална