Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      9723


  2. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      10759


  3. tuningmania

    tuningmania

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1802


  4. Passi

    Passi

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      315


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/11/21 във всички области

  1. Има и друга мантра - моо ям боб и зейе от бидоня , ама е по-важно да завиждат комшиите
    1 point
  2. За много хора е по-важно как ги възприемат околните от това какъв име двора и къщата.
    1 point
  3. Миро, как да ти кажа ... странно е. В смисъл, че аз не бих заробил един апартамент в/у четири колела. И бих си купил по-добро жилище, вместо да го метна на 4+ колела... Някак едното ми се струва по-важно. Ама кой пък съм аз
    1 point
  4. Възможно е външния канал на Ханкука да е там, за да раздели външния ламел на две с цел още по-добре сцепление в завои. Не мога да ти мнение за двете гуми, защото не съм ги карал. Но мога да те вкарам евентуално в още по-голям размисъл, като ти предложа да погледнеш и Dunlop SportMax RT2. @Izolini кара(ше) първата генерация на модела, която свършваше изключително бързо за сметка на отличното сцепление. Аз от миналата година съм точно с RT2 и съм супер доволен, но сравнението ми е с миналите ми летни гуми на Nokian, които на дъжд нямаха равни, но се скапаха заради лошо качество (пусни Nokian made in Russia в нета да видиш, как ги плюят заради напукването). Мисля, че @SKODA 105 RS в момента на бегачката е със същите RT2 на Dunlop, ако не бъркам. При RT2 от Dunlop са постигнали по-добър баланс между износване и сцепление спрямо първия RT модел. Има хора, които казват, че Dunlop били склонни към лесно кривене. Но нямам идея за кои модели иде реч това твърдение. За сега (чукнах на дърво) проблеми нЕмам.
    1 point
  5. До @request - Мисля, че няма как една гума да е най-добра във всякакви условия. Марката "Uniroyal" имат гума, модел "Rain Expert", която е проектирана първо за мокро, после за сухо. Въпроса е, какво точно се търси? Обикновенно, в България, Шофирането на сухо е доста повече от на мокро. Според мен, най-важното е Шофьора да има усета, къде е лимита. Аз, например, съм Фен на "Continental", но Шофирам бавно и дори среден клас гума не ме е подвеждала. Сложен е въпроса с гумите, най-малкото защото рядко могат да се постигнат еднакви условия на употреба, от които да се заключи нещо по-категорично. Отделно, почти никой не гледа "Treadwear"-Индекса..
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.