Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      7

    • Мнения

      2010


  2. legaltk

    legaltk

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2607


  3. sauber

    sauber

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2866


  4. cuca7

    cuca7

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      836


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/12/21 във всички области

  1. Продадена и монтирана. Честито на новия собственик! Много приятно осъвременява таблото на Октавия 2!
    3 points
  2. От днес - нова ера. Щастлив собственик съм на Revo Stage 2 !!! Както може би знаете, D-Bros Automotive - VAG Performance Center Sofia е официален представител на Revo за България. Преди седмица някъде се свързах с тях, като паралелно комуникирах и англичаните. Направиха -25% отстъпка като за клиент, който бие шута на софтуера на APR, за да сложи този на Revo. За целта на Revo трябваше да се изпрати фактурата за мапването, издадена от Овърдрайв. D-Bros се намират на Ботевградско шосе, като сервизът е много приятен и добре оборудван. Реално нямам впечатления от работата им като сервиз, защото за пръв път ги посещавам по този повод, но от близки мои приятели имам информацията, че момчетата много добре работят. Така изглежда част от сервиза отвън: А така изглежда отвътре, в т.ч. приятната наблюдателница, от където може да се хвърля по един поглед върху работата на механиците или човек просто да си чака, гледайки телевизия... Инсталацията на софтуера продължи 15-20мин. някъде: Както се вижда на една от снимките, избрахме "Mode A" на стейджа, който означава, че е това е най-слабата настройка, като с нея колата може да се кара и с бензин 95. Реално разполагам с всичките опции, защото те са си част от стейджа, т.е. мога да премина и на по-високооктанова карта, ако искам. След инсталацията излязахме и направихме 3 ръна, за да се проследят през VCDS стойностите. Никакви отклонения! Без детонации. Всички стойности са top. "Strong beton", де' има една приказка! А сега личните ми впечатления: - Колата върви все едно така е излязла от завода, т.е. нищо не загатва за софтуерна намеса тип тунинг. С APR не беше така! Груба сила се усещаше там, та страх да те 'фане Може да има значение, че на APR карах със 100-октановата карта...не знам; - Ускорението е плавно и линейно, без странни пикове, каквито съм изпитвал с APR при определени обстоятелства; -Няма никакви проблеми, които описах в горния си пост. Стейджът е в унисон с всички ъпгрейди - интейк, кулер и генерация; - При рънове, на които настъпвах на макс от около 2500 оборота, турбото наду едва до +1.15 бара. Супер сейф ми се вижда Човекът с лаптопа в ръка каза: "на база показателите на дебитомера, изчислявам, че колата е 225 к.с.". Попитах го как се правят сметките, а той каза, че си има формула... ОК, колкото толкова! Идеята на интервенцията не бе "силова", а да рафинираме вървежа.
    3 points
  3. Там отзад се чува и ФСБ.... (разбирай Румен Бояджиев).
    1 point
  4. Ходи по моргите,даже ще ти го подарят. Аз ставих 2 лва,да се почерпи човека.
    1 point
  5. Така, "продължаваме напред", както се казва! След като всичко е уговорено, започвам да се моля на Господ интервенцията да мине както трябва и резултатът да е задоволителен. В какво се състои проблемът, какво е решението и как решението може да доведе до нови главоболия. Няма да навлизам в детайли и разсъждения, а само ще опиша "нещата" отгоре-отгоре. Проблемът започна след монтажа на големия интеркулер. Във времето той следва отпушването на 100% на генерацията. Положителния ефект от кулера, може би, на всички е ясен - по-добро охлаждане на въздуха след нагнетяването/загряването му след като мине през турбото и преди да отиде към колектора, като по-осезаем (спрямо стоковия) е ефектът в летните жеги. Какво още усетих като промяна? Лаг. Лел лаг, дължащ се на увеличения обем на кулера, който малката турбина (k03) трябва да запълни с въздух, за да се случват нещата. Въпросният лаг отмести с известно количество обороти стоварването на нютоните в ниските, което малко облекчи работата на съединителя. Това го отчетох като плюс, защото мапът на APR още от самото начало ми се струваше доста агресивен в ниските. Принципно е редно да спомена, че ОЕМ кулерът на колата си вършеше прилично работата и реално за целите на Стейдж 1 не беше необходима смяната му! До тук всичко е ОК. Сега следва нежеланият страничен ефект - при ускорение, когато тръгна по-динамично от първа, но след това върна газта и ускорението продължи по-плавно на втора, в един диапазон от 100-200 оборота, преди 3000 оборота, започнах да усещам как колата сякаш се "затапва", но като стигне 3000 оборота затапването секва и всичко продължава нормално. Буустметърът на "Торка" отчиташе увеличаване на налягането докато траеше това състояние. Принципно бях спокоен, защото знаех, че това се дължи не на някакъв механичен проблем, а е поради ъпгрейда на кулера, а също така се проявяваше при определен начин на шофиране. Дори не тръгнах да търся точната причина за side effect-a. Както стана ясно, миналата седмица боцнахме интейка. Бях очуден, че изобщо успях да усетя какъвто и да било ефект, а именно, че колата се отпуши осезаемо. Това бе положителната част на нещата. Негативната - описаният проблем се задълбочи, в смисъл стана по-осезаем и вече не само на втора, а също на трета и на четвърта. В същия диапазон - 100-200 оборота преди 3000, при горе-долу същите условия. Сега вече бях убеден, че предвид всички ъпгрейди, които многократно променят въздушния поток на колата спрямо стоковото й състояние, неминуемо "си плачат" за някаква оптимизация, защото "нещата" не бачкат в синхрон. Затова започнах да чета по въпроса най-различни материали на най-различни теми, основно свързани с ъпгрейд на кулер, интейк и генерация и работата на турбото. Реално не намерих решение точно на моите симптоми, но от прочетеното стигнах и до извода, че най-вероятно софтуерът на колата не е разработен като да си кооперира с оптимизирания въздушен поток. Също така установих, че из форумите хората често използват погрешно термини като turbo spool, surge, lag, overboost за да диагностицират проблема на питащия ги съфорумник. Както и да е. Решението на проблема: колкото и да не ми се иска - смяна на софтуера. APR Stage 2 е discontinued (не зная по каква причина), поради което обърнах поглед към конкуренцията - Revo. И по-конкретно Stage II, който по информация от сайта им, потвърдена от Revo и по мейл, е адекватния спрямо ъпгрейдите на колата софтуер. Ето какви са ориентировъчните параметри, които стейджът дава от гл.т. мощност (изобщо не го правя за това!!!): Това са изискванията за Stage 2: Малко резюме какво може да се очаква от Stage 2 (ето заради тази част го правя - с надеждата да ми оправи вървежа, в смисъл начинът по който колата работи): Заради притесненията, които имам - да не се окаже слаб съединителят ми, макар и леко ъпгрейдван, аз ще заложа на най-слабия мап на стейджа - нискооктановата карта Ron 95, която позволява колата да се кара и с бензин 95. Не че аз ще карам с такъв. Иначе, има още 3 режима - "сток" (с параметри, близки до заводските), по-високооктанова карта (Ron 97/98), както и 100-октанова (Ron 100), подобна на тази на APR Stage 1, с която сега карам. От отговорите на Revo, които не трябва да се взимат за чиста монета, би следвало да нямам проблеми със стейджа... ...е, живот и здраве, утре по обяд ще видим каква е работата ?
    1 point
  6. Това, което пишеш важи за кажи речи всички тарги с ел. хидравлика. Нещо тотално безумно е и за мен. Но за съжаление на малко хора им пука за това и марките няма да си мръднат пръста да направят нещо по въпорса. Преди време едни пичове в М-кар ми бяха казали, че БМВ тръгват в посока обратно към хидравличните рейки, защото потребителите на тупалките се оплаквали точно от това. Ама дали са тръгнали, дали нещо е станало, не знам. За съжаление грешиш. Все още е народен автомобил. Защо преди Супърб тупалка беше около 45К. Сега е 90К. Но също преди Пасерати тупалка беше 65К, сега е 110К. То важи за всички марки. Един приятел си беше купил Инсигния ОПЦ около 2010г., беше 52-53К. Сега сигурно е 95К. По темата - Ауди А7 е най-якият автомобил за мен. Имах такъв (не последният естествено), разкарах го, защото беше финансова черна дупка за пари, а аз го карах около 10К на година. Последното още не мога да му възприема задника, но аз съм така със всички коли - Трябва ми около година за да ми хареса новата визия Иначе фаца, стойка, багажник и комфорт е топ. Не е Супърб, не е толкова мислено за хората отзад, ама при положение, че возиш само дете на задните (примерно) - who cares. Но истината е, че тримата големи - Ауди, Мерц, БМВ вече са само за хора с доходи 20К и отгоре. Когато говорим за извънгаранционни коли де... Щото за Ауди (и не само за Ауди) на 5г. да изкочи ремонт за 4000-5000 лв. не е проблем, даже по-скоро е в реда на нещата. А такива ремонти стават все по-чести, с периодичното пренакичване със системи, светлини и кво ли не. Познат си беше разпрал седалката на Sка 2017г. (не знам как), оправиха му я без проблем - 8500 лв. и 14 дни... p.s. - Все пак, ако нямам финансови задръжки и ми се кара бегачка, няма да е Ауди РС. Ще бъде някое Порше. Че да се видя У кола
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.