С уговорката, че Stage 2 на Revo не бе инсталиран с оглед подобряване на "перформанса" от гл.т. на мощност/ускорение, а по съображения за съвместимост с хардуерните промени по колата (кулер, интейк и генерация), но все пак от любопитство замерих ускорение от 100 до 200 (реално е от 80-200км.ч., но предвид някои разминавания в старта, поради трафика днес, меря времето от 100 до 200км.ч.).
APR Stage 1 (100-октанова карта, 100 октана бензин, с генерация и кулер, но още без интейк) - около 17,6-17,7 по хронометър:
Revo Stage 2 /Performance Mode A/ (95-октанова карта, 100 октана бензин, с генерация, кулер, интейк) - около 17-17.1 по хронометър:
Извод: разликата е 0,5-0,6 сек. При по-малко трафик, щях да натисна още от 70км.ч., което допълнително щеше да подобри малко времето, но както казах - в случая не това е важното. Стейджът има още 2 Performance нива - Performance mode B (RON 98) и С (RON100), като на последния би чукнала 245 к.с., но аз заложих на сигурността Безценното подобрение от преминаването към Рево е начинът, по който колата върви - изключително плавно, "ОЕМ like" ускорение.