Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Pepino

    Pepino

    Модератор


    • Points

      5

    • Мнения

      1576


  2. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      1419


  3. Andro73

    Andro73

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      451


  4. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      2010


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/23/21 във всички области

  1. Не мога да коментирам Шефовете и БАН-а, да не говорим за Шуробаджанащината. Можеш спокойно да пробваш на твоята маркова машинка, да я подкараш без да сипваш двутактово масло в бензина. И малко извън темата, да разведря атмосферата на колегите, четящи този прекрасен Форум: Хората говорят. Някои малко но с покритие, други повече с леко преувеличение, а има и една трета група (най-любимата ми), на която значението на фразата “мисли преди да говориш” е пълна мъгла. Тези дребни душици иначе с голяма уста имат много названия но най-популярните сред тях са натегачи и разбира се, моят абсолютен фаворит дървени философи (Дървеняк). Дървените философи, за кратко наречени ДЪРВЕНЯЦИ, са често срещани индивиди и съм абсолютно убеден, че си се сблъсквал с много от тях до момента. Тези хора изпъкват с едно единствено качество сред останалите и то е способността да те вбесят за по-малко от една минута. Като се замисля, ако плащаха за това, досега 100 пъти да е станала глобална икономическа криза или…абе направо да си го кажем катастрофа. С този мой “научен” материал базиран на множество тестове (спорове и анализи завършили с мили и нежни обръщения, които възнасят цялото родословно дърво и най-вече майките на умствено надарените опоненти), искам да те запозная с характерните черти на този профил с “високо обществено значение” дървен философ. Човек, който си мисли, че знае всичко но на практика няма понятие от нищо, би могло да бъде най-краткото и същевременно най-пълното определение за дървен философ. Тази “дарба” се среща у хора, които изобилстват от толкова много комплекси, че човек би се зачудил защо не е отредена позиция в Рекордите на Гинес за най-голям комплексар в света. “Висшите мъдреци” от тази лига на необикновените се характеризират с липса на цели в живота, псевдо-житейски опит (в повечето случаи изявявайки се като страдалци но иначе пълни с мъдрост) в резултат на правене на нищо, което води до колосален провал и не на последно място, дълбоко прикрит страх от това, че ще бъдат отритнати от обществото. Това така или иначе става факт след време поради способността да те изкарат извън кожата за отрицателно бързо време. Едно от най-любимите ми качества на дървеният философ е как успява да проектира в ума си своя висок статус и епичната глупост да се опитва да убеждава останалите с доводи, които биха те докарали до убийство. Какво трябва да направиш за да не се обърнеш до най-близкия оръжеен магазин и да свършиш с дебело досие? Първо, горещо те съветвам да се отнасяш болезнено директно с такива хора. Въобще не трябва да ти пука дали ще ги нараниш, защото те така или иначе се самонараняват всеки ден като се излагат пред всички със своето плиткоумие. Второ – не се задържай около тях! В името на спокойствието, здравето и баланса в живота ти, бягай колкото се може по-надалеч (като преди това си ги наковал здравата)! Трето – научи се да пресяваш и да допускаш само хора, с които ще се обогатявате взаимно. Дошъл си на тази планета за да бъдеш щастлив и всеки, който ти се прави на много умен и ти изтъква, че това е невъзможно или адски трудно щото “еди кой си това или онова”, можеш да му покажеш изразителността на най-дългия от петте ти пръсти на ръцете. Помни, че възможности винаги има. Просто трябва да разсъждаваш винаги в тази посока и хората около теб да споделят твоите виждания. Айде наздраве и да пием за истинската мъдрост! Защото има сериозна липса в наши дни…. Тези мисли не са мои, но се припокриват с моите.
    4 points
  2. Хахахаха, тъкмо щях да ти отговоря, че кадърният водач е ангажиран с “двукрак проект” и за съжаление отпада като вариант, и ти си редактира поста... Иначе си прав, много си прав - тези усмивки, поставиха началото на “Традиционното зимно гостуване на пловдивчани”, превърнало се в така желаното почти пролетно гостуване в “Малкият Явор”
    1 point
  3. Туй то - коли бол, шафьори - ич. И ша ми разправят после "шофьорите са като ято" ? Предполагам, че Сашко (ако има книжка се) ще се навие, ама тогава трудно ще се намерят идиотите за салона ?
    1 point
  4. Днес ще ги премеря точно, при мен става въпрос за 2- 3мм за да може перката да се върти свободно и да не опира в кабелите.
    1 point
  5. Колега, в алиекпрес има и качествени, просто са по-скъпи. По мое наблюдение важни са лумените, колкото повече толкова по-добре
    1 point
  6. LED почти никъде не влиза без преправяне. Свържи се с фарове лайв. Варненци, в час са със всичко около фарове, крушки. Бачкат със всички техологии, продават и крушки. Съвета ми е ако ще слагаш LED, вземи някакъв качествен, не АлиЕкспрес. Просто за да не го сменяш през два дни.
    1 point
  7. Е, те това обяснява много неща Аз пък ударих една бира (от литър де), че иначе как да заспя на вратата
    1 point
  8. 1. Поздрав! ? 2. Най-отговорно заявявам, че тунинговането на автомобила, от гл.т. "силов" тунинг и екстериор, приключи. 3. Живот и здраве, а и някой друг лев няма да е зле да се намери, Супърбът ще претърпи развитие по отношение неговия интериор. Началото ми се иска да поставя с изкорубването на мега пенсионерския бастун, пардон, скоростен лост и подмяната му с ... нещо не толкова дървено, но в същото време подхождащо на останалите елементи в купето. Принципно има варианти. А защо казвам, че ми се иска? Защото там нещата май не са точно развиваш, сваляш стария, слагаш новия, след което завиваш. Изгледал съм известно количество клипчета по въпроса и съм останал с нагласата, че не е съвсем елементарно. Следващото нещо, на което може да се каже, че съм му вдигнал мерника е воланът, макар да не съм убеден в това, че 3-лъчевият ми допада кой знае колко повече. Гледал съм 3-лъчеви на VRS-ките и откривам елементи по изработката им, които са ми малко противоречиви (на едно място има застъпване на кожа, което седи леко изпъкнало и там бързо се протрива). Най-екзотичната част в пъкления ми план е мисълта за смяна на предните седалки с нещо от типа на Audi S-Line. или Има и други варианти от типа на Recaro (конкретно серията Ergomed), но там нещата цифрово са плашещи, а трябва да се подменят и шините/водачите и цената на комплекта стъпва над 10 000лв. Случайно сега откривам една оферта на чифт седалки, които са им били изложени в шоурума, с описание на екстрите им, които реално не са малко, а ценичката е най-горе на скрийншота: Иначе така изглеждат въпросните Рекаро Ергомед, като тук идеята е, че са невероятно комфортни. Сядал съм на такава седалка и тя няма НИЩО общо с тези за оригинално вграждане от гл.т. на комфорт:
    1 point
  9. Човека пита за съвет и чака адекватен отговор, а ти пишеш глупости. Вземи си машинка от зрънчо и ако искаш пикай в нея.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.