Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 03/03/21 във всички области
-
Здравейте, Мина студеното време и се захванах на ново с колата. Около месец вложих в мислене, чертане и смятане, за да подредя багажника и всичко, което трябва да влезе в него. Първа стъпка бяха помпите на спирачките и съединителя. Причини за подмяната на заводските има много... 1. За заводските, ремонтните комплекти са на изчерпване, по-скоро съм изкупил всичко от магазините, а нова доставка не се очаква. 2. Дори да ремонтирам стари помпи, всички налични имат износване, сенки или направо язви в цилиндъра. (брах достатъчно ядове на Стоянка...повече не ща!!!) 3. Планувам извратено големи спирачни апарати и дискове, а заводските помпички са не сериозни. 4. Заводски колата няма серво усилвател, а смятам, че е необходим. 5. За да сложа серво. отново трябва да се преправя купето, така че по-добре е да е от съвременна кола за която има достъпни части. И така, от донора на двигателя Фабия МК1, взех стойката с педалите, сервото и помпите. След това отрязах купето където ми пречеше и изкъртих гайките, които държат педалите. После изрязах една 3мм ламарина, върху която да започна да изграждам захватите за серво и помпа за съединителя. Идеята беше да е максимално прибрано до купето, което усложни подредбата сериозно. Помпа за съединителя отново ползвах хонда, като на ръчната, освен късия и размер огромен плюс е и късия ход. Изработих нова ос за помпата на съединителя. Преправих оста на сервото от Фабия, за да отговори на захвата на педалите. След доста работа и обмисляне, кое и как да застане, за да може да е максимално ремонтопригодно и максимално компактно крайния резултат е доста добър с добре съобразен ход на педалите и ползване на цялата площ на помпите. С две думи, разказа ми се играта но съм доволен!!! video-1614798844.mp4 Днес в празничния ден, реших да започна монтажа на хидравличната рейка. Под ръка отново имах за донор фабиева рейка... Да ама не... Проблемите са адски много... 1. Рейката е по-широка от 120ковата с около 20см. 2. Захвата на рейката е коренно различен от 120ковия и почти не възможен за изпълнение на 120ков мост. 3. Вътрешните накрайници са с 4мм по-дебели от 120ковите. 4. Конуса на външните накрайници е с 4мм по-дебел от 120ковия. 5. Наклона на шлица за кормилната колона е невъзможен за изпълнение в това купе. 6. Мястото за рейката между купето и моста е доста ограничено, а тя е доста обемиста. Реших, че нямам сили да мисля след педалите и се заех с нещо елементарно, а именно малко възстановяване на детайли по предните подкалници, които станаха на гевгир след бластирането. Отстраних гнилоча... След това произведох новото парче... Грундирах всичко... Заварих, изпилих, грундирах... След, като приключих с заварчиците, отскочих до един приятел за да поговорим за проблема с рейката и убедеността ми, че няма да оставя колата без усилвател на волана, логично е да е електрически, първо заради задно разположения двигател, второ заради маломощността на двигателя. Излишно е да се въртят от ремъка и тормозят моторчето, излишни неща... Решението не закъсня, да видим как ще застане на колата. До тук... Пари: 6586 + 110 = 6696лв. Часове труд (който не е заплатен): 417ч + 35ч = 472ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 990лв.3 points
-
На 8j е. Не би трябвало да е прибрана.Но и да е прибрана имам подготвени 4 фланеца на по 10мм така,че ще решим и тоя проблем. Нека утре я досъберем и ще видя какво и що се случва1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point