Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      2515


  2. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      1419


  3. digitalundgrd

    digitalundgrd

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      419


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/04/21 във всички области

  1. Ееех, спомени, от една скромна клубна разходка до Копривщица по идея на Динка преди 11 години. Малко сме зацапани, но отдясно наляво и после отляво надясно сме @Green_Witch, @РусенскоВарено и @ID A Поздрави.
    3 points
  2. Здравейте, Мина студеното време и се захванах на ново с колата. Около месец вложих в мислене, чертане и смятане, за да подредя багажника и всичко, което трябва да влезе в него. Първа стъпка бяха помпите на спирачките и съединителя. Причини за подмяната на заводските има много... 1. За заводските, ремонтните комплекти са на изчерпване, по-скоро съм изкупил всичко от магазините, а нова доставка не се очаква. 2. Дори да ремонтирам стари помпи, всички налични имат износване, сенки или направо язви в цилиндъра. (брах достатъчно ядове на Стоянка...повече не ща!!!) 3. Планувам извратено големи спирачни апарати и дискове, а заводските помпички са не сериозни. 4. Заводски колата няма серво усилвател, а смятам, че е необходим. 5. За да сложа серво. отново трябва да се преправя купето, така че по-добре е да е от съвременна кола за която има достъпни части. И така, от донора на двигателя Фабия МК1, взех стойката с педалите, сервото и помпите. След това отрязах купето където ми пречеше и изкъртих гайките, които държат педалите. После изрязах една 3мм ламарина, върху която да започна да изграждам захватите за серво и помпа за съединителя. Идеята беше да е максимално прибрано до купето, което усложни подредбата сериозно. Помпа за съединителя отново ползвах хонда, като на ръчната, освен късия и размер огромен плюс е и късия ход. Изработих нова ос за помпата на съединителя. Преправих оста на сервото от Фабия, за да отговори на захвата на педалите. След доста работа и обмисляне, кое и как да застане, за да може да е максимално ремонтопригодно и максимално компактно крайния резултат е доста добър с добре съобразен ход на педалите и ползване на цялата площ на помпите. С две думи, разказа ми се играта но съм доволен!!! video-1614798844.mp4 Днес в празничния ден, реших да започна монтажа на хидравличната рейка. Под ръка отново имах за донор фабиева рейка... Да ама не... Проблемите са адски много... 1. Рейката е по-широка от 120ковата с около 20см. 2. Захвата на рейката е коренно различен от 120ковия и почти не възможен за изпълнение на 120ков мост. 3. Вътрешните накрайници са с 4мм по-дебели от 120ковите. 4. Конуса на външните накрайници е с 4мм по-дебел от 120ковия. 5. Наклона на шлица за кормилната колона е невъзможен за изпълнение в това купе. 6. Мястото за рейката между купето и моста е доста ограничено, а тя е доста обемиста. Реших, че нямам сили да мисля след педалите и се заех с нещо елементарно, а именно малко възстановяване на детайли по предните подкалници, които станаха на гевгир след бластирането. Отстраних гнилоча... След това произведох новото парче... Грундирах всичко... Заварих, изпилих, грундирах... След, като приключих с заварчиците, отскочих до един приятел за да поговорим за проблема с рейката и убедеността ми, че няма да оставя колата без усилвател на волана, логично е да е електрически, първо заради задно разположения двигател, второ заради маломощността на двигателя. Излишно е да се въртят от ремъка и тормозят моторчето, излишни неща... Решението не закъсня, да видим как ще застане на колата. До тук... Пари: 6586 + 110 = 6696лв. Часове труд (който не е заплатен): 417ч + 35ч = 472ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 990лв.
    3 points
  3. Преди време, вдъхновен от студиото на ТОП ГИЪР си бях правил офис стол от автомобилна седалка. Използвах близка като визия на тази. Беше от Алфа Ромео ГТВ като МОМО беше производител, а не Рекаро както е в случая...
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.