Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. delyandamyanov

    delyandamyanov

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      7


  2. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      5639


  3. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      10920


  4. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5337


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/07/21 във всички области

  1. Според мен могат да го направят така: Затягат ГТП и там/тогава ще се види, кой има катализатор, ДПФ, ГПФ и т.н. Не е нужно да се издава стикера, който е в съответствие с показанията на автомобила и да се лепи. Има регистрация за тази работа. И камери дето да гледат за стикери няма нужда! Има достатъчно камери вече, които гледат регистрацията Ето - не се харчат пари за стикери и камери, не се лепи нищо на джама! Не ми изглежда толкова трудно да затегнат ГТП...
    1 point
  2. Колега, не мога да остана само с "купичките" които ти дадох. Адмирации за описанието на решението и снимковия материал!!!
    1 point
  3. Fake news В Германия ИМА ЕКО стикери на предните стъкла И, понеже не трябва да оставяме Боре да се мъчи само с пуканки, а трябва и шоу да му създадем ;), да кажа, че аз лично подкрепям идеята да се замерват показателите, че не са една и две каручките, които по документи са Евро 17++, а реално и Евро -1 не покриват, че бай манго е изкъртил де що има да се кърти за да е баш вървящ (т.е. "докарал" е 5 коня отгоре) и най-б'ръз на светофара ... с гуменки трета употреба и дот около 2001ва-2002ра
    1 point
  4. Благодаря, колега! Сега вече може спокойно да се активира и функцията "Rain closing", която до момента щеше да причини само щети от широко отворения заден ляв прозорец...
    1 point
  5. Пропуснал съм да кача една от снимките. Тук кожухът е вече обърнат на 180 градуса.
    1 point
  6. Страхотно описание! Благодаря! Безпроблемно да е ползването занапред пожелавам!
    1 point
  7. Здравейте, След известно време отлагане на тази процедура с обръщането на моторчето, днес ѝ дойде ред. Процесът е следният: 1. Сваляне на кората на вратата (може да се види tutorial в youtube); 2. Откачаме буксата на целия модул, който управлява прозореца. На снимките по-долу е отбелязана с червена единица. 4. Отбелязваме си текущата посока на металния кожух на модула за по-лесно ориентиране после. 3. Развиваме трите болта на модула. Отбелязани са с 2,3 и 4. (По спомен са Т30) 4. Сваляме модула от вратата внимателно. Прозорецът няма да падне, механизмът, който държи прозореца, си остава на вратата. 5. Развиваме четирите болта на модула внимателно. Отбелязани са с 5,6,7 и 8. (отново по спомен - Т25) 6. Тази стъпка е много важна и прецизна, за да не си създавате излишна работа по-късно. Изваждаме металния кожух на модула като държим здраво черната пластмаса, на която се вижда само ръба след самия кожух. Има шанс силните магнити вътре, при изваждане на кожуха, да издърпат оста на моторчето (9) навън и да се измъкнат четките. При мен се случи точно това. Налага се да извадим оста, като внимаваме да не изскочат пружинките, които натискат четките, понеже са трудни за намиране :D. След като си поставим пружинките и четките на място, поставяме обратно оста. В този случай, ще сложим металния кожух първо върху оста с пластмасовата част, за да не се разместят четките отново при поставяне директно върху модула. Гледаме посоката на кожуха да е обратна на стандартната. Може да пробвате самия модул с няколко затегнати болта дали се движи. Ако само цъка (вероятно реле) в модула, значи четките не са на правилното място. 7. Връщаме си болтове 5,6,7 и 8. 8. Връщаме си модула на вратата и затягаме 2,3 и 4. 9. Поставяме си кората на вратата обратно. Имаме правилно работещ прозорец. Преди да започнете, уверете се, че имате: * пластмасови щипки, които държат кората на вратата (както знаете, много от тях се чупят при вадене) * Торкс камъчета (гедория) * Търпение, ако нещата се объркат с четките на моторчето.
    1 point
  8. Нищо против газта като екологично и икономично гориво, но винаги ми става забавно като видя BMW с газова уредба...
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.