Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      6793


  2. sauber

    sauber

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2859


  3. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      9721


  4. tuningmania

    tuningmania

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      1802


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/16/21 във всички области

  1. Ти па що търсиш мисъл у български политик ?
    2 points
  2. До @axel - А на Английски Език е: "Cover plate for brake disc"
    1 point
  3. Предпазна пластина спирачни дискове. Сред майсторските среди е известна като табла и тава.
    1 point
  4. Чаво, всеки ден шофирам по бул."Христо Ботев", поне по два пъти и все в час пик. Никога, не ми се е налагало да шофирам по трамвайните релси/линии, освен за да заобиколя поредния дебил паркирал на аварийки и на втора линия, и въпреки това винаги стигам на време. Отделно, че почти винаги, тарикатите които шофират по релсите/линиите, стоят заедно с мен на светофара и чакат точно толкова, колкото и аз. Разликата е, че не им се отваря парашута да им направя място за да завият заедно с мен и другите автомобили които чакат/чакаме в съответната лента, щото видиш ли сме балъци ! В резултат, след кръстовището, почти всички са зад мен, дори на следващия светофар. Мисълта ми беше /че се отплеснах/, защо и кой те принуждава да се правиш на трамвай, и защо мен никой не ме принуждава ?!?
    1 point
  5. До "ВСИЧКИ" - Сега гледам, 1.9 Дизел, Евро 3, около 2008 Година, отделя около 170г/км въглероден диоксид. 3.0 Дизел, Евро 6, около 2016 Година, отделя 180г/км въглероден диоксид. Защо единия Автомобил ще може да влиза в Центъра а другия не?
    1 point
  6. Ами толкова някъде, да. Но предвид, че петното беше под 20-30 коли, нито е лесно за виждане, нито за третиране, нито за чистене. Другото, което си написал е така. То никой никъде в света не се справя с урбанизацията. Няма как да се... Единственият вариант е мега силна индустрия с разпръснати производства из цялата страна. Така както е в Германия например. Но тук започваме с греда номер 1 - няма инфраструктура. Почти всяка година съм за няколко дни служебно в Обераудорф, на около 80 км. от Мюнхен. Голяма част от хората в селото работят именно в града. Ми от селото до Мюнхен се стига за 30-40 минути в час пик... Пътувам го десетина пъти в годината дет се вика. Няма сняг, няма дъжд. Ауди, Аутобан, Ахтунг и си там. А велоалеите са някаква пълна кретения, в която вярват само аутисти като Борис Бонев и сие. България не е страна с климат, който да позволява масово използване на велосипеди. Ама така са зелените либерали. Много вой, малко мисАл.
    1 point
  7. Конкретно за центъра - Раковска, идеята на стесняването и велоалеята е, да е лесно, бързо и достъпно придвижването с велосипеди, който не замърсява и да накара хората, които не им се чака в задръстване и се возят сами, да слязат от автомобилите. Логично е че, колкото повече се разширяват улици и платна, толкова повече трафик ще се насочи там, а идеята за центъра е точно обратната, да се намали трафика на замърсяващите превозни средства.
    1 point
  8. Т.е. "само" 3 седмици им е отнело, за да почистят? Същите тези се грижат и за разливи, в следствие на катастрофи, по улиците - там са сравнително бързи, ама им звънят полицаите. Само дето технологията им е малко...да кажем остаряла - пясък и двама души с метли, но хората се стараят. Що се отнася до управлението на София - ами улиците в центъра са проектирани за население от 300 000 души, а не за 1,5 млн. За броят автомобили въобще няма какво да се коментира. Съответно улиците са малко теснички за сегашния трафик. И ето тук се намесват разни "фактори" - прави се един приличен булевард (Ботев и Мария Луиза например) и веднага половината се разчертава за зона. Взима се една и без това тясна улица и половината става вело алея (виж Раковски). От общината говорят за намаляване на вредните емисии отделяни от автомобили, а правят така че да увеличат задръстванията, а на празен ход колите са по-мръсни, отколкото на високи обороти. Някак няма логика. Отделно, че по закон нямам право да се движа по трамвайните релси, а с подобни "подобрения" и с липсата на контрол ме принуждават да нарушавам правилникът (пак Ботев, Мария Луиза, Черни връх). Има много какво да се желае.
    1 point
  9. Благодаря ви на всички! Радвам се, че за толкова годинки , съм ви научил какво всъщност искам от живота. Честно казано бях забравил за тази тема, но от Вас , получих най - готините пожелания . Поклон. А Дианчето , естествено няма как да я забравим , тя все пак ни е едничка!
    1 point
  10. @shotik, Тоше, типично по управленски - нека да разринем мравуняка, да нажежим атмосферата, да дадем поле на всяка жълта медия да пише небивалици и откровенни неистини, за да се шашкат хората допълнително, после да успокоим страстите, че ние, НИЕ, видиш ли, ще се погрижим за хората, ще удължим пак срока...., че да привлечем избиратели след няма и три седмици. Ама зад това удължаване на срока, за времето. с което пак нещата ще се изпратят просто в едно необозримо за нашите активни политици бъдеще, казват ли отговорните представители на анагажираните с тази дейност институции какво ще свършат, че като дойде новият срок и пак се почне да се дъвче темата, с какво ще са подготвени, как ще информират потърпевшите, демек всики нас, ще има ли ясно опрделени правила и процедури, кое след кое следва и кое колко ще чини, ама с разбивка, както сега е в касовите бележки по бензиностанциите, какви действия изисква цялата процедура, ама в ясно установен ред, кой документ е пръв, кой е след него, кои институции ще са ангажирани в цялата тази процедура - дали това ще го видим, ако сегашните управляващи са на власт през 2024? Аз много се съмнявам, искрено се надявам да не съм прав. Поздрави.
    1 point
  11. Аз съм ползвал тази платформа и съм доволен. Преди няколко години, в един неделен ден, върху Октавията ми и съседната кола се строполи голям клон. Сухо дърво, виси така от години. Защо никой не беше подал сигнал до сега, не знам. Дали е трябвало общината да го види преди това сама, знам ли. Едва ли може да разгледа всяко дърво на територията си. Та в неделя подадох сигнал, понеделник сутринта бяха сложили ленти и надпис да не се паркира, а вторник отрязаха клоните, извозиха ги и боядисаха с нещо там, където беше отрязано дървото. Та моето наблюдение е съвсем друго.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.