Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 04/03/21 във всички области
-
Днес беше време да залепя новата ГО и да разходя малко старите кокали. Първоначалното слънчево време се превърна в леко дъждовно, та успях да и поизмокря кожичката на бабичката Обожавам чувството да карам и да се возя в този автомобил, несравнимо е! Кръщелникът също е луд по тази кола, само я видя и пощуря, много я харесва, та се повозихме и с него из Пловдив4 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
Днес реших да боядисам барабаните, с термоустойчив спрей черен мат.Свалих ги ,минах ги първо с телена четка,след това с ръждопреобразувател .След като исъхна преобразувателя ги изтрих с бензин да се махнат всички мърсотий и прахта.И накрая боята.Джантите ги почистих там където лягат на барабана понеже имаше полепнала ръжда. Ще кача снимки да кажете дали се е получило.Според мен стана добре.2 points
-
1.9 90 коня и 1.6 бензин са барабанлии. Наско, аз съм за черни барабани, така няма да изпъкват.2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
И по работа не съм ходил никъде. Или отсрещната страна не провежда физически срещи или аз съм въвел временна забрана. Други години имам и 4-5 пътуваноя в Европа. Сега нъц (но грам не ми липсват). Като се замисля, че в Януари 2020 бях на изложение в Мюнхен, на което имаше 20 000 китаеца ?1 point
-
Обмислях го, но тъй като използвах подемник под наем и времето ми беше ограничено, нямам никакъв снимков материал, а без катринки едва ли ще има интерес. Въпреки това някой ден ако имам достатъчно свободно време, ще напиша няколко изречения за заинтересованите.1 point
-
Ники, да не ме разбереш погрешно - снимката е супер, но ако беше избягал 10м в ляво от гледната точка, слънцето щеше да освети колите с прекрасна топлина без да заслепява камерата. Този момент шеше да е като картичка! ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Много красива приказка си разказал - четох с умиление! Снимката с двете баби няма равна! Лошото е, че само едната подлежи на реставриране (как блести само!)? Да сте здрави и все с такива топли емоции да ви свързва Зверчето! п.п. Доядоха ми се череши, като ти гледам Шкодата?1 point
-
Здравейте, Искам да изкажа моето голямо разочарование от Сервиз "Автоматик" - София. Води се специализиран в ремонт на автоматични скоростни кутии, в момента се намира на "Искърско шосе" (до преди няколко месеца на бул. "Черни Връх" над мол Парадайз). Там попаднах след като преди няколко месеца автомобилът ми Шкода Супърб, 2.0, ТДИ, автоматик, 2011 г., получи проблем в скоростна кутия - след като го запаля е в пълен блокаж, чува се тракане от скоростна кутия и не може да върви ни напред, ни назад. Не съм наясно със сервизите за ремонт на ДСГ в София и се обърнах към първия, който ми излезе като търсене в интернет, а именно - "Автоматик"! Та, репатрирах колата си в сервиза, а там я приеха и ми казаха, че могат да решат проблема (бил стандартен) до две седмици, ще отстранят повредата и ще ми я върнат. "Диагнозата" ми я дадоха на 10-ия ден - развален мехатроник (в което впоследствие при консултация със специалисти можех и да се съмнявам). Прогнозна цена на ремонта около 3 000 лв. За да не "набутвам" сервиза ми поискаха 1000 лв. авансово, които аз чинно им платих. По тяхна информация изпращали повреденият мехатроник до Холандия, от където им го връщат рециклиран - това се случва на ден 20. Но пак проблем, сега пък колата не искала дори и да запали. Явно било проблем в софтуера? Отново връщане на мехатроника в Холандия за препрограмиране и връщането му в България на ден 30. Монтира се и отново (или поне така ми казват) изненада - колата пали, но отново не върви. На 45-ия ден ми казаха, че не могат да оправят проблема и след което аз им съобщих, че ще си я взема и местя в друг сервиз. В същия ден ми се обади и собственика на сервиза, звучеше видимо изненадан и ми каза, че колата е наред и тръгнала сама докато я изкарвали от сервиза... без смислено обяснение за това. Пропуснах да кажа, че преди да блокира скоростна ми кутия, в период на около 2 години периодично ми се явяваше следни проблем - при движение на ниска скорост на информационния дисплей на таблото горе вдясно, където се изобразява режима на движение (например D или R) съответния символ започва да примигва и се появява и символ на гаечен ключ и няма възможност да се превключват скорости. Обикновено след като изключа двигателя и отново запаля автомобила проблема изчезва и шофирам нормално, докато отново не се повтори след около 200 км. (в последния случай). Последния път след като се появи я закарах на диагностика в автосервиз, където излезе следната грешка: 19143 - unexpected / implausible mechanical gear disengagement? Та, същата грешка ми се появи преди няколко дни и съвсем логично закарах колата във въпросния сервиз, тъй като монтирания мехатроник е с гаранция от 6 месеца. Разбира се не мога да съм сигурен дали има пряка връзка между двете, но поисках от сервиза да ми направят диагностика и да кажат какъв е проблема, тъй като той предшестваше проблема в скоростната ми кутия. Изобщо не ми обърнаха внимание и отказаха да направят диагностика! Логично им теглих няколко... и до там! Замислям се дали да не направя проверка (ако е технически възможно) дали мехатроника ми изобщо е сменян, в което вече започвам да се съмнявам, и ако не - да си търся правата по съдебен път. Та това са премеждията ми с тези некоректници от Автоматик. Никак не ги препоръчвам, някой ако се чуди дали да им се довери!1 point