Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      1419


  2. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      1

    • Мнения

      782


  3. Passi

    Passi

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      315


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/05/21 във всички области

  1. Днес в "междучасието", дойде момента за скоростите. Идеята за кутията е следната: -Сухо окачване - по-здраво е, по-измислено е и е по-модерно!!! -Диференциал 4,22 - защото смятам ,че заводския диференциал (3.9), ще дойде много "тежък" на моторчето, в съчетание с 9 инчовите, 15 цолови джанти. -Капак на 5та предавка от "мокра" кутия, както и фланеца, между капака и корпуса на кутията - защото искам да подменя начина на захват към купето, както и тампона, който така или иначе е дефицитен. Всичко това звучи прекрасно, но не е толкова лесно, нямате идея за колко много разлики става въпрос, дори пластмасовите зъбни колелца, за жилото на километража се различават в зависимост от предавателните числа на диференциала. В общи линии, деня днес премина в измиване на карантията на кутията... След това, дълго регулиране на луфтове на първичния вал, както и на диференциала, който МАСТЪРА - Тодор Пецанов, преди по-малко от година събра "касета" за сухи полуоски с корона и пиньон от мокра кутия - 4.22 След това купих още една 5 степенна кутия... заради този фланец... и този капак... и воала всичко е сглобено!!! Искам да благодаря за акъла и съветите на Тодор Пецанов както и на @The Best Forman за тва, че помни повече от мен и винаги ми е помагал за всичко, както и днес в студа!!! До тук... Пари: 6696 + 250 мократа кутия донор = 6946лв. Часове труд (който не е заплатен): 472ч + 10ч = 482ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 990 + 50 (зъбно колело на задна и реглажни пръстени за диференциал) = 1040лв. Следва окончателна сглобка, смяна на семеринги, гарнитури и опръстени и кутията е готова.
    3 points
  2. Днес беше време да залепя новата ГО и да разходя малко старите кокали. Първоначалното слънчево време се превърна в леко дъждовно, та успях да и поизмокря кожичката на бабичката Обожавам чувството да карам и да се возя в този автомобил, несравнимо е! Кръщелникът също е луд по тази кола, само я видя и пощуря, много я харесва, та се повозихме и с него из Пловдив
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.