Днес в "междучасието", дойде момента за скоростите.
Идеята за кутията е следната:
-Сухо окачване - по-здраво е, по-измислено е и е по-модерно!!!
-Диференциал 4,22 - защото смятам ,че заводския диференциал (3.9), ще дойде много "тежък" на моторчето, в съчетание с 9 инчовите, 15 цолови джанти.
-Капак на 5та предавка от "мокра" кутия, както и фланеца, между капака и корпуса на кутията - защото искам да подменя начина на захват към купето, както и тампона, който така или иначе е дефицитен.
Всичко това звучи прекрасно, но не е толкова лесно, нямате идея за колко много разлики става въпрос, дори пластмасовите зъбни колелца, за жилото на километража се различават в зависимост от предавателните числа на диференциала.
В общи линии, деня днес премина в измиване на карантията на кутията...
След това, дълго регулиране на луфтове на първичния вал, както и на диференциала, който МАСТЪРА - Тодор Пецанов, преди по-малко от година събра "касета" за сухи полуоски с корона и пиньон от мокра кутия - 4.22
След това купих още една 5 степенна кутия...
заради този фланец...
и този капак...
и воала всичко е сглобено!!!
Искам да благодаря за акъла и съветите на Тодор Пецанов както и на @The Best Forman за тва, че помни повече от мен и винаги ми е помагал за всичко, както и днес в студа!!!
До тук...
Пари:
6696 + 250 мократа кутия донор = 6946лв.
Часове труд (който не е заплатен):
472ч + 10ч = 482ч.
Спестени пари от налични части услуги и подаръци:
990 + 50 (зъбно колело на задна и реглажни пръстени за диференциал) = 1040лв.
Следва окончателна сглобка, смяна на семеринги, гарнитури и опръстени и кутията е готова.