Относно джантата - нямаше как, просто трябваше да притежавам OZ Alleggerita! Това ми е любимата джанта ? Не я заменям за нищо и много й се кефя Тя на никоя Шкода няма да застане добре. Впрочем, много малко са моделите и типът автомобили, на които би "залепнала". Реално е джанта за писта, ако до момента не съм имал възможност да го споделя. Вдъхновена е от и отдава почит на японския тип рейсинг джанти. Аз зная на Супърб 2 какво би застанало добре - 19ска (втвърдява возията), с повече спици (трудно за чистене) и с ЕТ 40. Може да е странно за мнозина, но отдавна се отказах да гоня визия, защото В МОИТЕ ОЧИ тя априори е окендзана от завода и само пикаеш срещу вятъра, ако се пънеш да я разкрасиш ? От един момент насетне преследвам единствено личен кеф (не търся чуждото одобрение!) както от всяко едно подобрение само по себе си, така и от съвкупната хармония между всички ъпгрейди, която успях да постигна цели 6 години след изкарването й от шоурума. И най-много се кефя, че за първи път си отдъхвам и за себе си зная, че аз повече не искам да променям нищо. Знам, че мога да пипна по интериора, но това не ми е страст и вероятно последните промени по тази кола ще си останат последни
По отношение чистенето - моето е далеч дори от най-слабата форма на манията за почистване на кола. Но е хубаво да се поддържа чиста една кола, независимо дали е стара, нова, евтина, скъпа, висок или най-нисък клас. Пълни ми душата когато видя излъскана до блясък Дачия, Шкода, Сеат, Рено. Като видя S-Class и сродните му излъскани на огледало, изобщо не го отчитам, защото те всичките са поддържани от различни автомивки.