Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/16/21 във всички области

  1. Минавам само за малко , да осравя това тук ?, че прости много ми харесва как изглежда !
    7 points
  2. 4 points
  3. Такааа ... бях решил да спирам със щуротиите за тази година, но "кат стане тъй, все така става" Дойде време да се погрижа за комфорта за най-важния човек за мен, а именно дъщеря ми , и затова вчера закарах колата за фолио на прозорците ... Преди 3 години ( без да ги познавам) отидох в Protint за същата процедура, но на старата ми Октавия. Тогава останах много приятно изненадан от качествената работа и затова сега отново отидох при тях. Оказах се прав - момчетата са свършили страхотна работа (по моите стандарти) И понеже сега имам и "панорама" им казах да затъмнят и нея - винаги карам колата с прибрана щора и забелязах, че вътре не е много приятно като напече слънцето (въпреки фабричното тониране на стъклата) Фолиото е Llumar 5% пропускливост за страничните (+задното) стъкла и 15% пропускливост за панорамата. Съответно има 7 годишна писмена гаранция. Моите стъкла бяха фабрично тонирани, така че реално пропускливостта вероятно е по-малка от процента на фолиото, но според мен, се вижда добре (навън ). За видимостта при паркиране назад, нямам проблем, защото @JORDITO ми е "боднал" камера и ми е сменил крушките ... и се вижда идеално на Колумбуса. ... и ето няколко външни ... това е за сега
    3 points
  4. Сивото е просто прекрасен избор!
    2 points
  5. Честно казано сивият ми допада повече.
    1 point
  6. октавия 2 1.6 tdi не e сред най-сполучливите двигатели горивната система е сименс и дава ядове по-добре търси 2.0 tdi иначе според мен за 11-12 к би трябвало да може да се намери читава
    1 point
  7. Видях я вчера в центъра. Изглежда страхотно на живо. Браво колега!
    1 point
  8. Здравейте на всички. От бая време не бях писал , не защото не се случват някакви неща , но просто се случваха много бавно , основно заради гадното време , защото не мога да чистя в мазето , а реално трябва да е на вън , инак ще се издуша. Та в общи линии имаме напредък по мотор , главата , както и спирачните апарати. Понеже блока трябва още малко лъскане , а пъкглавата я пратих на фризьор да и подрежат бретона , този пост ще бъде само за апаратите. Живот и здраве другата седмица ще дойде и поста за главата Та , след като се сдобих с 4- буталните апарати от 130-ката , идеята да е с вентилирани дискове доста ме грабна. (не че и трябват реално ). По-долната история се разиграва една идея по-дълго от индииска турбо сапунка Та , поръчах от Чехия едни планки , който се монтират между челюстите за да разширят реално апарата. Също така си бях закупил нови буталца , както и комплект гумички. Тук искам да поясня следното нещо , ако случайно някой реши да минава по този път. Закупувайте , целия ремонтетн комплект , а не както аз отделно буталца и отделно гумички. Оказва се, че марката Френкит , която ги произвежда , слага различен размер о-пръстени , които се намират между челюстите. Апаратите минаха на пясък , след което ги разглобих и монтирах въпросните разширители. Та след като ги разглобих видях ,че между челюстите има 2 о-пръстена , служещи а уплътнения. Както написах по-горе се оказах с такива, но с грешен размер. Започна се едно търсене , звънене на фирми в София , но видиш ли оказва се ,че повечето фирми , който се занимават с рециклиране , както и по магазините , никой не може да ти намери такива пръстени , нито пък могат да ти дадат съвет дали може да се използват такива за газова уредба например. В крайна сметка намерих 1 магазин във Варна , звъннах , човека много добре знаеше за какво иде реч , поръчах и получих правилния размер о-пръстени. И така , апаратите отидоха на цинк , като ги пратих сглобени , но без нито едно гумено уплътнение по тях и със старите бутала. Не трябва да попада цинк по леглото на буталцата , както и по каналите! И така , взех ги вчера , избих старите буталца с помоща на няколко майки , едно флаконче малко ВД и 1 компресор от Лидл ... доста бяха запекли. След което леглата бяха почистени от ръждицата през годините , измити и издухани. Купих си и спирачна грес , старателно се омазах целия барабар със всички гумини уплътнения и буталцата и всичко си дойде по местата Ето и няколко сними , преди/след Преди Цинк и вече след цинка разглобени и сглобени Като цяло , за пореден път се обеждавам , че всъщност, ако човек иска да се захване с подобно начинание трябва да се въоръжи с много търпение , нерви и да е готов нещата да не стават от първия път. Освен самото сглобяване на всяка друга крачка те чака по един подводен камък. Доволен съм от крайния резултат , отиват на стелажа да чакат останалата част от спирачната система Поздрави на всички
    1 point
  9. и мойта я водих до "морето"
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.