Придобиваме форма, франкенщайна вече прилича на кола, всички панели са заварени и напаснати. Праговете решихме от сега да ги напълним с консерванти, готови са, запечатани отвън и отвътре. Вътрешните прагове също са нови. Подовете са прегледани, изтъркани, запечатани. Оранжевите петна, които се виждат по дъната, държа да отбележа, че не са ръжда. Някаква лепкава мацаница от време оно са, с повече търкане падат. В движение се наложи да сменим и задната маска, и тя беше пострадала от удара в калника и стопа не пасваше добре. Остава предният калник да се монтира и напасне, но преди това е предният капак - свален е, и започва работа по пантите. И двете панти са изкъртени от основата, верятно вятъра го е духнал, и сега са на дневен ред. Ето и малко снимков материал на развитието дотук:
п.п. Деси, наистина, панела е много рядка част, особено ако е здрав. Спомням си колко трудно открих за червената здрав панел. Всъчщност, сега докато разглобявах таблата-донори, окрих, че разполагам с един панел, който е абсолютнo здрав. Приран е за дълбока резерва вече
В момента работя по нова идея за контролните лампички, директно ги отпечатвам от прозрачен материал. Лицето им ще се боядисва, така или иначе, и очаквам резултатите да са добри. Като има развитие, ще споделя и там как се движат нещата