Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      2019


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      7876


  3. Алекси Георгиев

    Алекси Георгиев

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      1326


  4. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      1

    • Мнения

      7195


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/19/21 във всички области

  1. В дозата е истината ? @Pijomir, сменяй! ? @Боре, последните 2 са този на Пижака (съгласен съм, ама той си знае и ще го сменя) и Брегето (и за него съм съгласен) ?
    1 point
  2. MPS-че, назобано при това Егати лимонката! ?
    1 point
  3. По принцип технологично правилно е нипела де е стегнат от едната страна на свръзката. Т.е. по - трудно разглобяема страна, или с по-голямо усилие, а не да тръгва да се развива от която страна си иска. Това създава проблем и при монтажа, защото не се знае коя страна на резбата ще стегне първо. В случая филтъра върви с нипел. Така е логично, защото резбата към филтъра е по-къса и по-ненадежна при чести манипулации. Момента на затягане или прибиране на филтъра при монтаж трябва да стане откъм широката страна на резбата. Там има и повече витки и стягането е по-стабилно. В този случай, завода производител трябва да подсигури нипела от развиване от към страната на филтъра, дори и да е неразглобяема връзка, но това не е направено. Ако филтъра върви без нипел, то нипела трябва да е стегнат на блока и да не тръгва от там да се развива при смяна на филтъра. Нещо не е измислено както трябва.
    1 point
  4. На следващата смяна, ако пак се развие, хванете нипела с клещи и го развийте. При Фабиите масления филтър е без нипел и нипела си стои навит на блока.
    1 point
  5. Няма да се обяснявам, просто ще пусна Джони Кеш
    1 point
  6. А мен, защо не ме каните по балове, на сестри!?!?!?
    1 point
  7. Придобиваме форма, франкенщайна вече прилича на кола, всички панели са заварени и напаснати. Праговете решихме от сега да ги напълним с консерванти, готови са, запечатани отвън и отвътре. Вътрешните прагове също са нови. Подовете са прегледани, изтъркани, запечатани. Оранжевите петна, които се виждат по дъната, държа да отбележа, че не са ръжда. Някаква лепкава мацаница от време оно са, с повече търкане падат. В движение се наложи да сменим и задната маска, и тя беше пострадала от удара в калника и стопа не пасваше добре. Остава предният калник да се монтира и напасне, но преди това е предният капак - свален е, и започва работа по пантите. И двете панти са изкъртени от основата, верятно вятъра го е духнал, и сега са на дневен ред. Ето и малко снимков материал на развитието дотук: п.п. Деси, наистина, панела е много рядка част, особено ако е здрав. Спомням си колко трудно открих за червената здрав панел. Всъчщност, сега докато разглобявах таблата-донори, окрих, че разполагам с един панел, който е абсолютнo здрав. Приран е за дълбока резерва вече В момента работя по нова идея за контролните лампички, директно ги отпечатвам от прозрачен материал. Лицето им ще се боядисва, така или иначе, и очаквам резултатите да са добри. Като има развитие, ще споделя и там как се движат нещата
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.