Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      1149


  2. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      5639


  3. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      5337


  4. ID A

    ID A

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      4632


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/28/21 във всички области

  1. Аз минавам само да кажа, че на 13.04 щракнах едни ями на улицата, където живея и пратих сигнал през приложението "Call Sofia". Миналата седмица, едни пичове гледаха и мериха, и записваха разни неща. А вчера, дойдоха, изрязаха където трябваше и...няма вече дупки! За сега... Просто споделям, че, за пореден път, по е аз, се убеждавам, че приложението работи, сигналите се обработват и се отстраняват проблемите. Бях писал за липсващи знаци, за вандалски изпълнения в парка, неправилно паркиране... Ами - действа се по сигналите. Мен лично ме удовлетворява т'ва!
    3 points
  2. Аз му харесах часовник!
    2 points
  3. Настроението ми определя каква музика слушам в момента и понеже днес ми е един такъв ден, та да взема да почерпя: Ма много я обичам тая мома ?
    2 points
  4. Всъщност формулировката е много точна! В не малко от "западните" държави колата се приема за екстра и се третира като такава. Съответно вероятността да видиш изоставена на улицата и да не е в движение е повече от рядкост, да не кажа, че никога не съм виждал!
    1 point
  5. 1 point
  6. Спокойно, фабричната аларма е така. Има таймер забавяне само за шоф. врата и ако я отвориш само нея и вкараш ключа и дадеш на контакт, имобилайзера гаси алармата. Даже ако се впишеш във времето, може и алармата да не се обади. Ако заключваш с ключа, активира алармата и без дистанционно. Едно време почти всички с фабрични аларми ги нулираха тези таймери през вагкома, така че ако дори сами си отворят с ключа, алармата да започва да пищи. Относно положението, на Фабия 1 е отзад, едно 90% съм сигурен, че и на Октавия 1 беше там. А самата аларма е надстройка на централното и от него взима информация дали да пищи или не. Дистанционното е едно и също и антената е една, но може да се сваля/сменя. А и щом приема едната команда, няма логика защо да не приема другата. Индикацията и плафона май бяха едно, а положението друго. Имаше две или четири микрета на брава. Едит: Чукчи-писатель, не читатель! Не съм видял, че е спряла и двете неща да прави - отключване и заключване. Фабия 1 е по-технологична в сравнение с Октавия 1, та не знам дали и там е точно така. Та има едно микроключе в патрона на волана, поне на Фабия 1. И като колата засече ключ в контакта, изключва антената на дистанционното. @The Best Forman го яде тоз навремето. Това микроключе пали цантралния плафон при изваждане на ключа, дори и да не отвориш врата. И за да е пълен купона, не е в менютата на централното заключване, а някъде из дебрите на централ електрик.
    1 point
  7. Благодарности на @ghost_rider за съдействието и новото огледало и на всички отзовали се по проблема
    1 point
  8. Малееее , добре , че не съм гинеколог Боре , само мога да ти благодаря , че ми отвори очите към руската часовникарска индустрия , която незнайно защо (поне от мен) е неразлиима от тежко машиностроене , но имат един голям плюс - мултифункционални са като швейцарско ножче .. трябва ти чук - сваляш часовника , трябва ти нещо да хвърлиш по някой - сваляш часовника .. с две думи - къща можеш да вдигнеш с един руски часовник .
    1 point
  9. браво за старанието и прецизността!
    1 point
  10. Дайте снимка на модела на джантата. Отвътре на някоя от спиците има код, по който по-лесно може да се намери, ако разбира се продавачите също са го записали в обявите си. Например 1U0 601 025 A, като буквата накрая показва различните модели на джанти за Шкода Октавия 1U. Размера който сте дали е на гумата, разбрах само, че джантата е 14".
    1 point
  11. Иво, сигурен ли си, че говориш за същата кола? Къде точно под тапицериите, че аз не съм виждал нищо такова при мен на лифтбек, а съм махал всички мокети отзад? За бушон поне според книгата няма в таблото, а и някой беше писал че няма отделен бушон за алармата. Колегата има проблем с микроключета, както ми сподели вчера, та и аз мисля, че от там идва главния проблем. Вида на батерията няма значение, щом на китайския ключ е CR2025 (по-тънката), значи трябва да е такава. Оригиналния си е с CR2032, но проблема не е в батериите. Аз обикновено си ги меря с мултицета, преди да сменям, независимо на какво е батерията.
    1 point
  12. Ако говориш за фабрична аларма, тя е отзад в багажника под тапицериите, но е само сирена с акумулатор. Предпазителя е при тези в таблото. Дистанционното е към конвиниенса. Но така както го описваш, май имаш проблем с микроключе на шоф. врата. Има блокировка при отворена шоф врата, да не заключва. Пробвай с вагком каква ти излиза при централното и виж по каналите какво отчита на шоф. врата.
    1 point
  13. МПС без рег номера също не му е мястото на улицата. Не съм сигурен дали и за временно спиране от движение с връщане на номерата, което предлагаш ти, не се изисква бележка/декларация, че автомобила се съхранява в частен имот, а не просто изоставен на улицата. Като искаш много коне, ще плащаш. Защо гърците карат малолитражки? Защото са им високи данъците, а на тях не им се плаща. Рално акцента е върху ИУМПС (излязло от употреба МПС). Но няма как да разграничиш кое наистина е изоставено и кое ще тръгне отново. По възраст не става, може да видиш 30 годишна кола, която и трябва само ток и пресен бензин да запали и да се задвижи. В същото време може да срещнеш автомобил на 5-6 години, който изглежда що-годе добре, но под капака всичко да е леш и да не си заслужава вложението отново да се приведе в движение. Това не им дава право да стоят на улицата. Независимо с каква регистрация е ок, докато всичко и е платено. В някакъв момент всичко изтича и е логично да има основание да се премахне, след като не се употребява. В големите градове, там където има зони автомобилите могат да стоят и при още едно условие, че си заплащаш абонамент за паркиране. Спреш ли да плащаш, колата изчезва (или поне така трябва да е). Не съм на мнение, че трябва навсякъде да е зона за да се заплаща абонамент и чак тогава, хората да се сетят, че наличието на тоя гнилоч на улицата води само до излишни разходи. Затова одобрявам намаления срок. Подал съм над 50 сигнала през последния 1 месец за ИУМПС, жалко че всъщност нещата не се случват така стриктно както е описано. Много по-добре е да прибереш някоя скъпа кола паркирана тип, "ама аз само за малко", защото човека отива веднага, плаща и всичко приключва, докато изоставените я ги потърси някой, я не. После разкомплектоване, а тя цялата струва 300лв, и е на 30 години, никой не търси такива части, общо взето много работа за нищо. Част от сигналите, които съм подал са за автомобили без номера, които са били стикирани, че ще се премахват, но така и не са ги пипнали, а са потънали до праговете в кал в градинката.
    1 point
  14. Затова казах, че винаги има отклонения от правилото, но в 80% от случаите, автомобилите са 20+ годишни и няма да се върнат повече в движение. Не съм съгласен обаче, че като си платил данък и може да си държиш скрапа на улицата. Казваш, че твоя приятел няма други коли. Добре, но той не е единствения, представи си сега 20 пенсионери в един блок и вход, които не искат да си махнат стария изгнил москвич или корсичка, но всичките са обрасли на паркинга, а хората, които си използват колите всеки ден паркират в градинки, защото местата за паркиране са перманентно заети от паметници на глупостта. Следователно разнасят кал по и без това мръсните квартални улички, от там увеличаване на ФПЧ и унищожаване на зелени площи, детски площадки в междублоковите пространства и т.н... То и за недвижимите имоти не е достатъчно да си плащаш само данъка. Ако падне мазилка от фасадата и някой пострада носиш наказателна отговорност, независимо колко висок данък плащаш. Знам примера не е много подходящ, но идеята е, че данъка е периодична такса за притежанието на конкретно нещо (движимо или недвижимо имущество), което обаче не ти дава право на безхаберно отношение към собствеността ти. В случая с автомобилите, ти заемаш общинска собственост, а данъка МПС не е такса за паркиране. Виж ако земята е твоя, била тя двор или гараж, никой няма да те закача, ако щеш след 50 години да я сметеш с метлата, защото е изгнила от старост, твоя си работа, но на улицата правилата са други, а и всеки има право да я използва. Не е редно аз да си зарязвам всяка стара кола и да имам претенции за неприкосновеност, защото мога да имам и 20 коли излезли от употреба или, които просто не мога да поддържам, но съм се заинатил и не искам да се освободя от тях и ангажирам всички с псисъствието им. Съгласен съм и с това, че щом колата не се движи е без значение дали е техничеки изправна и дали има ГО, но за сега няма друго валидно условие, един автомобил да се счита за МПС, а не отпадък, щом се намира на обсинска територия. Четох по назад в темата, че можело собственика да е в чужбина и т.н и не било редно срока да е толкова кратък. Ами щом си заминал в друга държава да работиш и живееш, за какъв *** ти е тая кола на улицата? Не съм запознат как е на запад, а и не смятам, че за всичко трябва да се сравняваме със запада, но едва ли се толерира някой да си остави колата да гние на улицата с години и да няма последствия за това. Смятам, че самосъзнанието на хората е съвсем различно и те сами не биха си позволили да правят това нещо.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.