Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      2009


  2. delyandamyanov

    delyandamyanov

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      7


  3. baijoro

    baijoro

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      281


  4. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      9721


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/04/21 във всички области

  1. Няма за какво Иво ! П.П. Не знам само какво ви привлича тоз оранжев шушляк , та само с него ме снимате
    1 point
  2. Руиз - слабичко! Ареола можеше да го бие,ако бе по-агресивен. Чисора пък издиша лошо след 6тия рунд. Иначе си е все така луд.
    1 point
  3. и аз ползвам BDC като винаги я слагам 20мл 10л (водят я зимна доза)
    1 point
  4. имам октавия 1 1.9 101 к.с. от 2008 и октавия 3 2.0 150 к.с. от 2019. и двете коли от нови се карат с добавка Bardahl BDC. зареждам на точно определена бензиностанция в Пловдив, а когато нямам възможност да отида там - на Еко, винаги обикновен дизел. повече инфо: https://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192
    1 point
  5. Здравейте, След известно време отлагане на тази процедура с обръщането на моторчето, днес ѝ дойде ред. Процесът е следният: 1. Сваляне на кората на вратата (може да се види tutorial в youtube); 2. Откачаме буксата на целия модул, който управлява прозореца. На снимките по-долу е отбелязана с червена единица. 4. Отбелязваме си текущата посока на металния кожух на модула за по-лесно ориентиране после. 3. Развиваме трите болта на модула. Отбелязани са с 2,3 и 4. (По спомен са Т30) 4. Сваляме модула от вратата внимателно. Прозорецът няма да падне, механизмът, който държи прозореца, си остава на вратата. 5. Развиваме четирите болта на модула внимателно. Отбелязани са с 5,6,7 и 8. (отново по спомен - Т25) 6. Тази стъпка е много важна и прецизна, за да не си създавате излишна работа по-късно. Изваждаме металния кожух на модула като държим здраво черната пластмаса, на която се вижда само ръба след самия кожух. Има шанс силните магнити вътре, при изваждане на кожуха, да издърпат оста на моторчето (9) навън и да се измъкнат четките. При мен се случи точно това. Налага се да извадим оста, като внимаваме да не изскочат пружинките, които натискат четките, понеже са трудни за намиране :D. След като си поставим пружинките и четките на място, поставяме обратно оста. В този случай, ще сложим металния кожух първо върху оста с пластмасовата част, за да не се разместят четките отново при поставяне директно върху модула. Гледаме посоката на кожуха да е обратна на стандартната. Може да пробвате самия модул с няколко затегнати болта дали се движи. Ако само цъка (вероятно реле) в модула, значи четките не са на правилното място. 7. Връщаме си болтове 5,6,7 и 8. 8. Връщаме си модула на вратата и затягаме 2,3 и 4. 9. Поставяме си кората на вратата обратно. Имаме правилно работещ прозорец. Преди да започнете, уверете се, че имате: * пластмасови щипки, които държат кората на вратата (както знаете, много от тях се чупят при вадене) * Торкс камъчета (гедория) * Търпение, ако нещата се объркат с четките на моторчето.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.