Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/24/21 във всички области

  1. За малко я изкарах от гаража, да подиша чист въздух
    2 points
  2. Малко лигавщини от днес. Ретрофит на пера за ДСГ-то
    1 point
  3. 500 веднага. ?
    1 point
  4. Аз съм с Pixel 3a, с малко дебнене го взех от немския ebay за 230 евро. Сега оглеждам за Pixel 4a, но цената още е твърде висока. Общо взето до 500лв не е голям избора а и изискванията са високи, ако филтрираш в gsmarena ще видиш че малки телефони вече почти не се предлагат. Успех, сподели ако успееш да намериш нещо читаво за тези пари.
    1 point
  5. Честито! п.п. Да започваме ли да залагаме след колко време ще бъде в продажба ?
    1 point
  6. Освен да я вадиш от гаража, трябва и да я обгрижваш и да я караш! П.С. Трябва и аз скоро да извадя Ярослава, че има сериозен недостиг на витамин "Д" ... ??
    1 point
  7. Демиджа е повече козметичен от колкото друг. Относно твърдението на Мишелин, къде го казват? В САЩ, където най-високата възможна скорост е 120кмч. и хората карат до конци? Да, там става. Ако го кажат в Германия, всички ще се напикаят от смях. Всичко от сезон 4 нататък е тежък компромис. За някои марки и сезон 4 е твърде много.
    1 point
  8. Вероятно първото, което биха ти казали част от колегите е, че са ти стари гумите и дори без дефекти трябва да ги смениш. Според това, което виждам аз, липсващите парчета са от защитния борд за джантата и по никакъв начин не компроментират здравината на гумата. Освен това въпреки карането по магистрала, едва ли си на предела на скоростния им индекс (вероятно са и високоскоростни).
    1 point
  9. Вчера направихме една семейна разходка с октавията, от около 400км. Изпитвам голямо удоволствие да я карам тази кола.Макар ,че имам и О2 1.9/105к.с Старата госпожа ми прави повече кеф.Прехода беше гр.Карлово,вр.Шипка ,Етъра в Габрово,и мини България в гр.Велико Търново.
    1 point
  10. Подкрепям колегата @joro_kem Колата е излязла от магазина с друг собственик, но сега и занапред, евентуално, вече Вие ще я карате тази кола, по-добре инвестирайте превантивно сега, отколкото да си имате грижи после. Проверете също дали са сменяни свещите , защото при мен, по предписание на производителя, тази смяна се прави на 60 000 км. Ако решите да правите облужвания и смени в сервиз на Еуратек, те предлагат сервизни пакети за коли на възраст над 4 години с отстъпка на труда и частите. Отстъпката варира в зависимост дали ще изберете Шкода Оригинални пакети или Шкода Икономични пакети. Шкода България се ангажират с двугодишна гаранция на вложените части. Повече информация има тук: ŠKODA Сервизна програма 4+ Поздрави.
    1 point
  11. В крайна сметка вчера резнах още 0.5 намотки и колата застана точно така както исках да застане. Към момента ще е с това окачване. В бъдеще планирам да събера изцяло чисто нов мост с нови амортесьори , нови ниски/твърди пружини , както и всички тампончета. Тогава ще дойдат и новите апрати с дискове и накладки И за финал , снимката , която вече качих в темата за календара , но след лек едит от страна на Патрик @SKODA 105 RS гледам я и страшно много ми харесва !
    1 point
  12. Минавам да ви оставя това тук пак... утре следобед ще ви разкажа
    1 point
  13. Здравейте на всички. От бая време не бях писал , не защото не се случват някакви неща , но просто се случваха много бавно , основно заради гадното време , защото не мога да чистя в мазето , а реално трябва да е на вън , инак ще се издуша. Та в общи линии имаме напредък по мотор , главата , както и спирачните апарати. Понеже блока трябва още малко лъскане , а пъкглавата я пратих на фризьор да и подрежат бретона , този пост ще бъде само за апаратите. Живот и здраве другата седмица ще дойде и поста за главата Та , след като се сдобих с 4- буталните апарати от 130-ката , идеята да е с вентилирани дискове доста ме грабна. (не че и трябват реално ). По-долната история се разиграва една идея по-дълго от индииска турбо сапунка Та , поръчах от Чехия едни планки , който се монтират между челюстите за да разширят реално апарата. Също така си бях закупил нови буталца , както и комплект гумички. Тук искам да поясня следното нещо , ако случайно някой реши да минава по този път. Закупувайте , целия ремонтетн комплект , а не както аз отделно буталца и отделно гумички. Оказва се, че марката Френкит , която ги произвежда , слага различен размер о-пръстени , които се намират между челюстите. Апаратите минаха на пясък , след което ги разглобих и монтирах въпросните разширители. Та след като ги разглобих видях ,че между челюстите има 2 о-пръстена , служещи а уплътнения. Както написах по-горе се оказах с такива, но с грешен размер. Започна се едно търсене , звънене на фирми в София , но видиш ли оказва се ,че повечето фирми , който се занимават с рециклиране , както и по магазините , никой не може да ти намери такива пръстени , нито пък могат да ти дадат съвет дали може да се използват такива за газова уредба например. В крайна сметка намерих 1 магазин във Варна , звъннах , човека много добре знаеше за какво иде реч , поръчах и получих правилния размер о-пръстени. И така , апаратите отидоха на цинк , като ги пратих сглобени , но без нито едно гумено уплътнение по тях и със старите бутала. Не трябва да попада цинк по леглото на буталцата , както и по каналите! И така , взех ги вчера , избих старите буталца с помоща на няколко майки , едно флаконче малко ВД и 1 компресор от Лидл ... доста бяха запекли. След което леглата бяха почистени от ръждицата през годините , измити и издухани. Купих си и спирачна грес , старателно се омазах целия барабар със всички гумини уплътнения и буталцата и всичко си дойде по местата Ето и няколко сними , преди/след Преди Цинк и вече след цинка разглобени и сглобени Като цяло , за пореден път се обеждавам , че всъщност, ако човек иска да се захване с подобно начинание трябва да се въоръжи с много търпение , нерви и да е готов нещата да не стават от първия път. Освен самото сглобяване на всяка друга крачка те чака по един подводен камък. Доволен съм от крайния резултат , отиват на стелажа да чакат останалата част от спирачната система Поздрави на всички
    1 point
  14. Здравейте, имам проблем с перката за климатика.Колата Шкода Фабиа 1,4 tdi 2005г. Проверих под акумолатора има едно реле което вътре има две релета но не му знам точно какво му е прредназначението, но при запалване на двигателя и двете релете включват, но перката не вклюва. Има ли някъде другаде някой датчик, реле или предпазител което управлява перката. Иначе компресора на кллиматика включва и охлажда но в града не охлажда добре защото преката не работи. Благодаря!!!
    1 point
  15. Без да се заяждам само питам. Според теб, ако 5,5 годишни среден/висок клас гуми са стари - какъв ще им бъде интервалът на смяна. Аз съм чел, че Мишелин казват смяната е на 10 години. (Повтарям,че питам и не искам да се размие темата)
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.