Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/27/21 във всички области

  1. Вчера се получи доста яка реща , имаше бая коли , но истината е че тройката задномоторки дето сформирахме беше може би една от атракциите В крайна сметка бяхме 5-6 шкоди , пихме по бира , разгледахме наоколо , Коцето ми свири на рояла , а аз пък виках до 12 през новия отвор на Стоянка Ето и малко снимки от вчера. Не са всички , но всички ще са прекалено много Вероятно най-запазения 200SX в София Нещо доста рядко , макар и невзрачно. Мотора и би трябвало да е легендарния 2JZ А това , гледаш го нищо и никакъв Ярис , а реално 2 двуместна дискотека щ И за финал , нашият виртуоз , маестрото , майстора на 3-та симфония , откривател и инжинер !!! Надявам се да ви харесат Лека вечер на всички
    4 points
  2. Ми...Касио, брат, как да звучи Като "на дядо ми Сейкото", пък ти иди обяснявай, че това е ГРАНД Сейко и че е скъпо ?
    2 points
  3. Привет на всички, темата е за кола, която не е Шкода или друг ВАГ, та ако не е ок, моля да бъде изтрита и да бъда извинен Най-накрая успях да сбъдна частично детската ми мечта - турбинирана импреза, за съжаление не е сти, а врх, но до там ми се простират за сега възможностите Няма да казвам колко време търсих, но накрая успях да се спазаря с продавача на една от набелязаните цели. Колата поне на пръв поглед е доста запазена, предвид че скоро става пълнолетна Няма ръжди, което е основното при Субару от тези години, Субару сервизът във Варна каза, че и технически колата е добре. На първо време трябва да и рециклирам фарците, че жълтеят и да изпера салона. До сега успях да я покарам доста, като вече ѝ посвикнах, да си призная - очарован съм от колата Доста по-тегава е за каране из града, защото воланът е доста тежък (на мен това ми харесва) и не е особено маневрена (трябва да се посменят някои неща по окачването, за да се промени това), но в завой поради доста ниското тегло, ниският център на тежестта и задвижването на всички колела е като залепена, при даване на газ до дупка няма нито недозавиване, нито презавиване. Има доста голяма турбо дупка, като до 3300-3400об/мин не се случва нещо кой знае какво, но над 3800об/мин получаваш сериозен шут в гърба (на мен това също ми харесва). Като недостатък за сега отбелязвам, че седалката е с къса опора за краката, но аз съм висок над 195см, та няма какво да се оплаквам . Може би ще търся седалка от сти, но шанса да намеря клони към 0
    1 point
  4. Реглажа на осветлението
    1 point
  5. Аз просто да кажа приятна вечер, наздраве и да питам какво става с Жорката. Дано всичко е наред, че доста време го няма тук.
    1 point
  6. 1 point
  7. Така вече е доста по-добре кадъра А калника ... Дано скоро му дойде времето . И аз доста време карах баш с преден ляв сгънат, че чак и в Чехия ,ама там го маскирах .хахахаа. П.С. Чакаме те на 5ти в Първенец .
    1 point
  8. @PIIIcoppermine Калник си имам от 1 година и си чака боята, че е червен... Иначе ето ти една снимка и с халогени:)
    1 point
  9. На ръката ми, всъщност, седи много добре. Вече оразмерен:
    1 point
  10. Значи все пак е зле. Продавай и новият да си го оразмерява!!! ?
    1 point
  11. Честито! Ама...още от този момент е ясна рал'тата - продавай и да идва следващият! ?
    1 point
  12. Честито, дано свикнеш с размера и да си го носиш с кеф !!! Сега разбираш ли, защо се отказах ?!? Представи си Т150 и китка грубо 20 сантиметра ...
    1 point
  13. Такива щуротии ми бяха дали с едни калъфи за седалки - ако не съм ги изхвърлил ще ти ги подаря. Така и не ги сложих - едно, че се плъзгат по колана, а и на мен ми запарват и ме дразнят.
    1 point
  14. Слабо ще ми бъде, за съжаление! Пак ще съм в тунинг филма, а аз вече съм се наиграл и следващата кола ще е стоковак. Ако ще е Кодиак, трябва да е ВРС245, което пак няма да е стрела, но би ми задоволило нуждите. Но точно тук опираме до цената., която е точно 30 палки над същата моторизация, но в Октавия 4 VRS, която ще ми даде (почти) същото място за семейните нужди + огромен багажник. Не съм такъв балък, че да платя на Шкода цената на Една Октавия VRS245 + парите за една Скала, за да взема Кодиак с двигателя на Октавията... Да, О4 ВРС няма 4х4, но е и 30 000лв по-евтина. п.п. в коментара не съм взел предвид наличието на отстъпки
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.