Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. audirulzz

    audirulzz

    Потребител


    • Points

      7

    • Мнения

      223


  2. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      5

    • Мнения

      1209


  3. Pijomir

    Pijomir

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      909


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/30/21 във всички области

  1. Тая кола нали не сме я забравили ? Ето ви кратка история от мен , а останалото от Коце. . Миналата година сестра ми ме помоли да ги закарам с разни нейни приятелки да си поркат на една вила в село Гълъбово до Сливница. Та тръгваме натам , сичко точно , багажника пълен с мръвки и пиене и след кратко пътуване по едни страхотни пътища се оказвам по средата на нищото. Слизам аз от колата и блеейки нещо в небитието , сестра ми вика : ейй гледай какво има там. Обръщам се и виждам в съседния двор под едно дърво тъне , ама тя си беше много потънала в калта една дърта Шкода. И си викам е тва е , аз като разправях на Теодора ,че по малките села винаги някъде трябва да има един гараж с някоя стара Шкода и хоп стара Шкода дето седи и чака някой да я вземе. Естествено веднага почнах да гледам през оградата и изведнъж нещо ми привлече вниманието. Това беше надписа GLS. Викам си , опааа тука има игра , поразходих се около къщата и една приветлива дама ме покани след като и обясних защо нахалствам. Реално всичко това се случи след като аз вече си бях набавил всички глезотии , които исках като : 1. Добавките по вратите 2. Инструменталното табло с оборотомер 3. 5-степенната скоростна кутия 4. цялото арматурно табло Естесвено звъня веднага на Коце и викам , братле тука имаме победител. Да я пазаря ли да го играе донор на Бореслава , която потенциялно може да стане ГЛС. Коце вика , говори там и да я дигаме. Та мина известно време , може би около година , и миналата седмица Коце вика , отиваме. Еми отидохме. Натоварихме . Докарахме и започнахме да разкостваме , каквото ни трябва. Няма да се лъжем , колата е пълен скрап , но това , от което Бореслава има нужда е налице и спасено Та и тази събота не бе погубена , и поредната Шкода бе оглозгана , за да стане донор . И си разглобяваме с Коце , и по едно време се чува в дълечината тежки стенания... Спира пред гаража едно поло с от пасажерския прозорец се подава 1 плик с 4 бирички и 1 чипс. Айде и Марто @mRt пристигна. Според мен беше дошъл на кибик и биричка , но не това стана Ето и малко снимки от деня. Двете задни врати не искаха да се отворят Марто и Коце дълго време ги увещаваха и в крайна сметка те се съгласиха и двечките А така ми трябваше заден десен панел и врата И за последно Марто получи урок по ръкопашен бой и рязане с флекс Разбира се под зоркото око на Коце Скоро нещата ще започнат да се случват и за Бореслава , аз лично чакам Коце да каже , ае да я сглобиме и таз , че да стане една истинска 120 ГЛС Поздрави на всички
    5 points
  2. Чакам си Axios-а ноември. Засега не съм набелязал нищо. Може би един Crepas Plongeur на старо ще взема, ако не му търсят твърде много и е в много добро състояние.
    1 point
  3. Трябва и време определено.Минал съм 700км.Предполагам че още едни 300-500 добре ще и дойдат. На стоповете съм им замислил разни интересни неща.Чакам момчето дето ми прави фаровете да се освободи и ги действам
    1 point
  4. За по лесно и прегледно 100-200 е добре.Даже доста.Имайки в предвид,колата е 1600кг Аз съм 130 Пълен резервоар Две детски столчета 50кг инвертар в багажника. И най важното,преди да съм я замерил на дино да знаем с точност данните. Ако приемем че колата има 260 коня на мотор с 20% загуби заради 4х4 и ДСГ то на колела имаме 210-220 коня. Или иначе казано за тия коне колата върви много Нямам много избор за предавки. Тръгвам на 3-та от 80 с цялата газ,и свършвам на 4-та на 6100-6200 оборота. Времената според мен ще се подобрят след като пристигне и сложа интейка. След 5500оборота колата почва да умалява. След 6000 тъпче.Или не и стига въздух или и малее турбината. Първия проблем ще го решим до седмица. Към мен пътуват Racingline Performance R600 Silicone Intake Pipe EA888 Gen31 Racingline Performance R600 Intake System1 Racingline Performance R600 Silicone Coolant Re-Route Hose
    1 point
  5. Толко за днес.Колата удари 400+ нютона,коне 260-270. Като уточнявам,че това са данни от VCdS и най вероятно ще има разминаване с данните от Дино-то. Не съм мерил,просто щото навън е 30+ градуса и съм със стоковия кулер.Просто няма смисъл. Утре вечерта най вероятно като разхлади ще премеря и ще пусна данни. Най общо казано колата се мести доволно.В сравнение със стоковица си върви много. Усеща се с едни 200-300 кила по лека,и върви с двойно по малко натиснат педал. Кутията сменя брутално бързо след софта. Общо взето много добре похарчени пари
    1 point
  6. Контрола над кутията в сряда ? Пристигнаха някви неща APR Turbo muffler delete CTS Turbo high flow inlet pipe CTS Turbo Throttle pipe. Очакваме още неща но все още пътуват
    1 point
  7. Малко лигавщини от днес. Ретрофит на пера за ДСГ-то
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.