Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      11

    • Мнения

      7038


  2. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      4

    • Мнения

      1419


  3. Alexandar

    Alexandar

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      945


  4. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      2

    • Мнения

      1209


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/08/21 във всички области

  1. На 30 май 2021г., неделя, на писта Дракон, с. Калояново, се проведе за втора поредна година American muscle cars fest. Събитието отново е отганизирано от Ford Mustang Bulgaria. Очаквах на пистата да има много хора и много коли. Но това, което заварихме с големия син, който пожела да го заведа, надмина всякакви мои очаквания. Толкова много гости на автомобилно мероприятие в България не бях виждал и едва ли има клуб или организация, която да е успяла да постигне подобен успех. Който познава писта Дракон и околността ще разбере какво имам предвид - от с. Труд до пистата имаше задръстване и се движехме едва-едва. Защото тези няколко километра опашка бяха за феста. Всички тревни площи в радиус около километър около пистата, бяха обособени като паркинги. Имаше полиция, която помагаше и регулираше движението. На мероприятието всички фенове на амеркинаските muscle и не-muscle коли можеха да се порадват на най-различни екземпляри. Някои бяха стокови, други стоково красиви, а трети - здраво напомпани. Всъщност всичко под 5.0 кубика звучеше като електрическа косачка в сравнение с големите кубатури, които доставяха наслада за ухото. Когато си тръгвахме от феста видях една Е-класа AMG да се форсира на входа на пистата - ами не ста'а, звучеше нелепо точно там... След това кратко въведение е време да почвам със снимките. Доста са, но пък който има желание и интерес, ще има какво да види. Догодина, ако отново бъде организирано това събитие, със сигурност ще го посетя отново. Всичко започна още от София. Че колата беше ожадняла и детето реши да я почерпи: Част от обособените около пистата паркинги. Имах късмет да си намеря място малко преди входа: Още с влизането на Дракон ни посрещна това: Малка част от цялата мащабност на феста: Следват разнообразни снимки, надявам се да ви допадне видяното и заснетото: Разбира се, не мога да пропусна и тази амриканска кичозна Жига. По мое мнение, когато човек не знае какво иска, в комбинация с лош вкус и подръчни материали, резултата е....: На тръгване видях на единия от паркингите клубна Octavia. После разбрах, че и Ивчо @smirn0ff е бил там. Ама от толкова много хора шанса да се засечем сред тълпата беше нищожен. И понеже бяхме на American muscle car фест, с детето се бяхме подготвили тематично. Всяка една от тези две "играчки" с лекота развива над 110км/ч. На звук не може да го докара, но поне като визия е ОК: За съжаление или не, тръгвайки си от това готино мероприятие, трябваше да се качим в нашия Euro muscle car. Да раздаваме газ не беше нито тематично, нито подходящо. Но пък си я харесвам, при това много:
    7 points
  2. Саше, вече многократно сме го дискутирали този въпрос. Ние сме българи, клуба е български и форума е български. Съответно всичко в него следва да е на български. Избор на английски език не се предвижда на този етап. Ако искаш ползвай Chrome и го накарай да ти преведе всичко.
    3 points
  3. Да, Вики-то явно има всеобщ проблем с паленето, знам за една изхвърлена такава. Аз ползвам едно бюджетно Daewoo и съм доволен, няма досадни проблеми с паленето. Октавията междувременно миналата седмица удари пореден юбилей:
    3 points
  4. Безсмисления пост продължава!!! След коланите се заех с таблото... Разглобих го напълно... И започнах да премахвам ръжди... След това възтанових грапавата, видима част, против отблясъци в челното стъкло... Хареса ми как става и реших, така и така имаше ръждички около отвора на жабката , както и по металния гръб на вратичката, а винаги ме е дразнела гладката ламарина, когато отвориш жабката и ги направих грапави ... След това изчистих ръждичките на централната конзола... Както и на декоративната лайстна... След това почистих всички гумени детайли... Бях забравил металната част под радиото... След това събрах Таблото... А ето как изглежда вече жабката, когато се отвори... Забравих да отбележа, че подмених духалките с такива със здраво уплатнение. След като таблото беше готово на 80%, почистих барчето... Както и етажерката под жабката...
    2 points
  5. Кат гледам, няма кой знае къв интерес към проекта и няма кой знае къв смисъл да пиша, но поне да информирам Боре за случващото се по колата. Следва дълъг, без интересен пост с много снимки и нищо съществено!!! Няма смисъл да го четете!!! Донора е закупен само и единствено за прехвърляне на всичко ГЛС на нашата кола. Веднага след разтоварването от пътната помощ, започнахме разглобяването на целия интериор и вечерта всички части бяха в гаража. На следващия ден започнах да възтановявам детайлите. Започнах първо с инерционните колани. Състоянието им беше плачевно... Късаха се болтове... Разплитаха се пружини... Другата, беше счупена, наложи се да я разкаля сгъна и закаля на ново... Металните части бяха в плачевно състояние, направо се разграждаха... След правилната обработка, се получиха добре... След това изпрах плата... Почистих шините на закопчалките... Самите закопчалки... Подмених болтовете... И единия беше готов... След това повторение... И двата са готови!
    2 points
  6. Тая кола нали не сме я забравили ? Ето ви кратка история от мен , а останалото от Коце. . Миналата година сестра ми ме помоли да ги закарам с разни нейни приятелки да си поркат на една вила в село Гълъбово до Сливница. Та тръгваме натам , сичко точно , багажника пълен с мръвки и пиене и след кратко пътуване по едни страхотни пътища се оказвам по средата на нищото. Слизам аз от колата и блеейки нещо в небитието , сестра ми вика : ейй гледай какво има там. Обръщам се и виждам в съседния двор под едно дърво тъне , ама тя си беше много потънала в калта една дърта Шкода. И си викам е тва е , аз като разправях на Теодора ,че по малките села винаги някъде трябва да има един гараж с някоя стара Шкода и хоп стара Шкода дето седи и чака някой да я вземе. Естествено веднага почнах да гледам през оградата и изведнъж нещо ми привлече вниманието. Това беше надписа GLS. Викам си , опааа тука има игра , поразходих се около къщата и една приветлива дама ме покани след като и обясних защо нахалствам. Реално всичко това се случи след като аз вече си бях набавил всички глезотии , които исках като : 1. Добавките по вратите 2. Инструменталното табло с оборотомер 3. 5-степенната скоростна кутия 4. цялото арматурно табло Естесвено звъня веднага на Коце и викам , братле тука имаме победител. Да я пазаря ли да го играе донор на Бореслава , която потенциялно може да стане ГЛС. Коце вика , говори там и да я дигаме. Та мина известно време , може би около година , и миналата седмица Коце вика , отиваме. Еми отидохме. Натоварихме . Докарахме и започнахме да разкостваме , каквото ни трябва. Няма да се лъжем , колата е пълен скрап , но това , от което Бореслава има нужда е налице и спасено Та и тази събота не бе погубена , и поредната Шкода бе оглозгана , за да стане донор . И си разглобяваме с Коце , и по едно време се чува в дълечината тежки стенания... Спира пред гаража едно поло с от пасажерския прозорец се подава 1 плик с 4 бирички и 1 чипс. Айде и Марто @mRt пристигна. Според мен беше дошъл на кибик и биричка , но не това стана Ето и малко снимки от деня. Двете задни врати не искаха да се отворят Марто и Коце дълго време ги увещаваха и в крайна сметка те се съгласиха и двечките А така ми трябваше заден десен панел и врата И за последно Марто получи урок по ръкопашен бой и рязане с флекс Разбира се под зоркото око на Коце Скоро нещата ще започнат да се случват и за Бореслава , аз лично чакам Коце да каже , ае да я сглобиме и таз , че да стане една истинска 120 ГЛС Поздрави на всички
    2 points
  7. Бях забравил.... Червени с надпис TypeR ?, още са си в калъфа - ако ги искаш твои са.
    1 point
  8. Абсолютно споделям мнението ти. В края на 2012 г. бившия ми шеф се сдоби с Мустанг Шелби уж модел 2013 г. Е наистина ми правеше удоволствие да го карам, въпреки, че е много опасен. Той беше всичко, което трябва да бъде - двигател 5,8 с 670к.с., задно предаване, и най-важното - ръчни скорости!
    1 point
  9. А по форумите има много хора дето и бензина-нафтата като не са "пресни" сипват нови.?
    1 point
  10. Събота сутрин започна със заплакване на прелестите: Докато течеше разкрасителна процедура дойде това и неустоях да снимам VID_20210605_093107.mp4 След това се събрахме за тръгване Убавец! И се събрахме в Първенец @mRtсе е замислил как харчи Съби, а и какъв късметлия е, че оная КИА на входа на пистата не го снима...) Брат'чедите на @Izolini& @chavdarlk (Чарли, другия път ще ги оставя да се возят с мен!) И още много други (следващите снимки са от Влади, един член на Ауди клуба, който сега си търси Шкода за да идва на нашите събирания, 'щото сме били 'баси готините типове, еле па я!) Толкова беше впечатлен, че на тръгване ми подари това зайче
    1 point
  11. Получи се разкошна приятелска среща, на шарена сянка, гарнирана с много усмивки и приятна компания. От името на екипа на Шкода клуб България благодаря на всички, които дойдоха на традиционната ни среща в с. Първенец. По доброто ви настроение считам, че сте останали доволни и ще дойдете пак. Благодаря и на колектива на ресторант Малкия Явор, които отново ни посрещнаха радушно, изпълняваха поръчките на всички гости буквално светкавично, а за кухнята - превъзходна е. Ще ви очакваме и на националния ни събор, който също ще бъде проведен на приятно и уютно място, но за това ще пиша на малко по-късен етап, ще има информация и във фейсбук страницата ни. Този път нямам снимки от сборния пункт в София, както и от пътуването. Но не се сдържах да снимам най-бързото SDI в клуба: Тук вече пристигаме, посрещаме гостите и стартираме с раздумки и приятелски подмятания: Най-ниския клубен автомобил. Коцето за пореден път се оплака от състоянието на околовръстното на Пловдив: Ха така, насекомите се махат още докато са пресни. Който кара бърз Супърб задължително има нужните принадлежности в багажника. А ако ги е забравил, винаги има от кого да си изпроси: Още гости: Като няма място сред другите коли, решение винаги се намира: Господин съ-организатор, другаря Ив Чо aka smirnoff. Успя да дойде с две коли, вишневата 120-ка е по-надолу сред снимките: Тук някакви vRS-и се търкалят. На Патрик повечето я знаете. Но съм пропуснал да снимам подробно на Пепо Fabia-та колко е тръшната. Окачването е твърдо като камИк: Наш Сашко е баш Майстора: vRS Line: Ето малко и от ресторанта. Всяка прилика с действителни лица е случайна: Ето и една Skoda 120L амфибия:
    1 point
  12. Мисля, че четох някъде - издържа до 370 Nm, ама това е макс на макс. По-нагоре трябва задължително да се играе със софта на кутията и да се сменят чаркалъци. На мен разходът ми е следния: - градско през лятото (София) - 8 л./100 км в относително икономичен режим (без напъване и използване на инерцията, колкото мога и престой на светофарите на N) - градско през зимата - ~9 л./100 км. - за 12-13 км. не може да вдигне над 60 градуса. - извънградско (магистрала със скорост над 140 км/ч) - 7,7 - 7,9 л./100 км. - извънградско (магистрала със скорост 110 км/ч на темпомат) - 6,0 - 6,2 л./100 км. - извънградско (обикновен път със скорост не повече от 110 км/ч) - смъквал съм и до 4,9 л./100 км. (адски изнервящо е, защото постоянно следях да не вдигам над 2000 оборота), но реалистично е 5,7 - 5,9 л./100 км. smile027
    1 point
  13. Все още искам и чакам нормален език за платформата на форума , тоест английски , плащам пакета , ако е еднократен. Hit me with offers..
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.