Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      18

    • Мнения

      1419


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      7215


  3. shaft

    shaft

    Модератор


    • Points

      4

    • Мнения

      5536


  4. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      3

    • Мнения

      7038


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/09/21 във всички области

  1. Безсмисления пост продължава!!! След коланите се заех с таблото... Разглобих го напълно... И започнах да премахвам ръжди... След това възтанових грапавата, видима част, против отблясъци в челното стъкло... Хареса ми как става и реших, така и така имаше ръждички около отвора на жабката , както и по металния гръб на вратичката, а винаги ме е дразнела гладката ламарина, когато отвориш жабката и ги направих грапави ... След това изчистих ръждичките на централната конзола... Както и на декоративната лайстна... След това почистих всички гумени детайли... Бях забравил металната част под радиото... След това събрах Таблото... А ето как изглежда вече жабката, когато се отвори... Забравих да отбележа, че подмених духалките с такива със здраво уплатнение. След като таблото беше готово на 80%, почистих барчето... Както и етажерката под жабката...
    10 points
  2. Кат гледам, няма кой знае къв интерес към проекта и няма кой знае къв смисъл да пиша, но поне да информирам Боре за случващото се по колата. Следва дълъг, без интересен пост с много снимки и нищо съществено!!! Няма смисъл да го четете!!! Донора е закупен само и единствено за прехвърляне на всичко ГЛС на нашата кола. Веднага след разтоварването от пътната помощ, започнахме разглобяването на целия интериор и вечерта всички части бяха в гаража. На следващия ден започнах да възтановявам детайлите. Започнах първо с инерционните колани. Състоянието им беше плачевно... Късаха се болтове... Разплитаха се пружини... Другата, беше счупена, наложи се да я разкаля сгъна и закаля на ново... Металните части бяха в плачевно състояние, направо се разграждаха... След правилната обработка, се получиха добре... След това изпрах плата... Почистих шините на закопчалките... Самите закопчалки... Подмених болтовете... И единия беше готов... След това повторение... И двата са готови!
    8 points
  3. Мда... Тъжно е. Все по-често го забелязвам на много места... Бате Жоре, той английският е по-лесен, много по-постен и изключително глупав език, затова всички прибягват към него и са горди, че го знаят на някакво ниво. Обаче не могат да си напишат правилно името и не знаят кога се слага 'ий' и кога двойно 'и' и т.н. Няма по-лесен и тъп език от английския, който да става за ниско-до-средно интелигентните хорица, затова е популяризиран толкова много именно този език...не заради нещо друго. Англоговорящ не може да научи перфектно български, както българин може без проблеми да научи перфектно английски, с всичките му глуповати интонацийки и т.н. Относно темата - в България сме, говорим си на български и трябва да сме изключително горди, че сме Българи и имаме такава писменост! България е малка, но велика страна, погледнато в исторически план! Нека да не се забравя това! Полага се изключително старание това да се забрави. Оцелели сме при много големи трудности, както и сега оцеляваме при такива, каквито никой друг народ не може да каже, че е преживявал някога. /ние сме си виновни за много от трудностите/ Не разбирам парадирането и гордостта от това, че всички знаем английски /който не го знае, както казах, мега прост език е, мега прост, с 2-3 времена, които се използват, и всеки може да го научи за няколко месеца... докато има български думички, които доста от нас не ги знаем какво означават, нали/ И все пак, светът се стреми към простотата (също и простотията) и доста интелигентни знания ще останат забравени. В никой друг език това не може да стане /камо ли в нискоинтелигентният английски език/: Само, където тук обичаме ситуацията да е the mother was fucked, еей! Няма смисъл от англифицирането на каквото и да било Българско, направено за Българи Има множество инструменти за превод в браузъра - могат да се използват навсякъде.
    4 points
  4. Първо се научи да пишеш на български и след това ми се прави на англичанин!
    3 points
  5. До всикчи колеги спорещи в темата(за да не цитирам коментари един по един). Не разполагам с някакви неограничени финанси за да ги пилея безразборно по официални сервизи. Точно това е причината да си спестя смяната на филтрите и да си платя само санитарния минимум за това обслужване. Избрах ЕТ по няколко причини които според мен всеки разумен човек би възприел,а това са: 1. Човека който ми обслужва колите от години освен майстор ми е и приятел и не ми взима една стотинка за труд ми каза "не съм сменял такъв ремък и не се наемам да ти го правя" става въпрос за този на маслената помпа. 2. Колата е на достатъчно малко километри(закупена е от ЕТ и не ми се влиза във безсмислени спорове дали са реални)за да си правя експерименти с двигателя. 3. Всчики подменени консумативи(ремъци, ролки и т.н.) по книжка се сменят на 210 000км което обуславя, че най-вероятно следващата такава операция поне с моето каране което е около 30 000км на година ще е при следващия собственик на автомобила. 4. Дори и да бях заложил на сервиз "чичо Гошо", "бат Кольо" и т.н. пак щях да вложа оригинални части поради причината от т.3. 5. Цената на частите с ДДС е около 1190лв,а на труда 445лв. Дори и да бях търсил някой колега от форума за отстъпка на частите не мисля, че щеше да е повече от 10% върху тази цена(в нея има 5% отстъпка на почти всичко така или иначе). Та остават тези фамозно непреодолими 445лв за труд, ами замислете се колко би ви взел "чичо Гошо" или "бат Кольо" за това упражнение, по мой груби сметки няма да са по-малко от 250лв. И като теглих чертата стигнах до извода,че за 200лв(което са два резервоара нафта от евтината ) получавам две години гаранция и при еввнтуален проблем, а за такива съм прочел доста във форума от неправилно зацепени ангренажи ще знам с кой да се разправям, а не с "чичо Гошо" или "бат Кольо". P.S. Бъдете здрави и не се впрягайте толкова в никому полезни спорове
    2 points
  6. Нека да си е тук. За рекламата няма лошо. По-важното е, че информацията би помогнала и на други хора. Та Велко, ако реши, да си драска директно в тази тема.
    2 points
  7. Нищо не пазиш защото с тези зимни гуми през лятото спирачният път е едни 20% повече от на летни гуми. За влизането в локва с тях па изобщо да не отварям дума.
    2 points
  8. Да, Вики-то явно има всеобщ проблем с паленето, знам за една изхвърлена такава. Аз ползвам едно бюджетно Daewoo и съм доволен, няма досадни проблеми с паленето. Октавията междувременно миналата седмица удари пореден юбилей:
    2 points
  9. Ние, които го искаме на правилния език, те поздравяваме ??
    1 point
  10. Поздрав , към всеки , който иска форума да е на правилния език !
    1 point
  11. А, харесва го. Точно за това чичо Манчо се дърпа???
    1 point
  12. Вземи едно php, пусни два езика, два скина и дай линк на нас непросветените. Даже час ти отпускам. Не знам дали се усещаш, но току що се изпика върху нечии труд. Това не са ти темите в телефона.
    1 point
  13. Уви, Passi е прав. Зимна гума лятото е мнооого рисково и крайно непрепоръчително. Аз си карам два комплекта, които сменям на 3-4 години. Така сменям на 2 години комплект, вместо всеки сезон 1/2 комплект. Крайната сметка е същата, само дето карам правилните гуми в правилното време.
    1 point
  14. @maxrpmпонеже това мерене на английския определено не му е мястото в темата за предложения за форума го отделих в собствена тема в която можеш да се изявяваш на воля Хм.. дали? Това гледал ли си го?
    1 point
  15. На Сашко сачмата пак е дала на късо ? Като ти се ще да бълваш простотии на английски отивай по чуждите форуми - има и други Шкода общества, където със сигурност ще се зарадват на твоя си фъкинг гууд инглиш.
    1 point
  16. Ако бъде избрана, ще се постарая за по-добро качество!???
    1 point
  17. Естре е голям пилот. От 11-ти на старта, до 1-ви за две обиколки на ринга, и то в доста сложни условия. Действието се развива през изминалия уикенд на 24ч на Нюрбургринг.
    1 point
  18. Да предложа една-две (втората е на Миро @tuningmania), нищо че ме има и в календар 2021
    1 point
  19. Колега, това че си се обосновал не те извинява и не ти дава право, не ти прави и чест. А за индианеца - реших че твоят ник идва от scout /на английски-разузнавач/, а в американската армия такива са били предимно индианци, както и в британската колониална армия - местни от колониите, най-често ловци. Сега обръщам внимание, че твоят ник е с буква “к” а не с буква “с” и съответно означава нещо друго или по-скоро нищо. Пък аз като съм се набутал, здраве да е - имал съм пари и съм платил. Ама разговора беше за ремонта и частите на колегата който е публикувал фактурите, а тях не си ги плащал ти, той си ги е плащал. Излиза според теб че и той е глупав като мен, само ти си умник. Евала тогава, твоето интелектуално ниво явно е по-високо Само се чудя, като те чета колко знаеш, как познаваш правилните хора и колко плащаш, кой ли избива комплекси ? Щото, не виждам друг да те хвали, сам го правиш.
    1 point
  20. Предполагам си наясно,че горивният филтър трябва да се напълни с Ваг ком.
    1 point
  21. Тая кола нали не сме я забравили ? Ето ви кратка история от мен , а останалото от Коце. . Миналата година сестра ми ме помоли да ги закарам с разни нейни приятелки да си поркат на една вила в село Гълъбово до Сливница. Та тръгваме натам , сичко точно , багажника пълен с мръвки и пиене и след кратко пътуване по едни страхотни пътища се оказвам по средата на нищото. Слизам аз от колата и блеейки нещо в небитието , сестра ми вика : ейй гледай какво има там. Обръщам се и виждам в съседния двор под едно дърво тъне , ама тя си беше много потънала в калта една дърта Шкода. И си викам е тва е , аз като разправях на Теодора ,че по малките села винаги някъде трябва да има един гараж с някоя стара Шкода и хоп стара Шкода дето седи и чака някой да я вземе. Естествено веднага почнах да гледам през оградата и изведнъж нещо ми привлече вниманието. Това беше надписа GLS. Викам си , опааа тука има игра , поразходих се около къщата и една приветлива дама ме покани след като и обясних защо нахалствам. Реално всичко това се случи след като аз вече си бях набавил всички глезотии , които исках като : 1. Добавките по вратите 2. Инструменталното табло с оборотомер 3. 5-степенната скоростна кутия 4. цялото арматурно табло Естесвено звъня веднага на Коце и викам , братле тука имаме победител. Да я пазаря ли да го играе донор на Бореслава , която потенциялно може да стане ГЛС. Коце вика , говори там и да я дигаме. Та мина известно време , може би около година , и миналата седмица Коце вика , отиваме. Еми отидохме. Натоварихме . Докарахме и започнахме да разкостваме , каквото ни трябва. Няма да се лъжем , колата е пълен скрап , но това , от което Бореслава има нужда е налице и спасено Та и тази събота не бе погубена , и поредната Шкода бе оглозгана , за да стане донор . И си разглобяваме с Коце , и по едно време се чува в дълечината тежки стенания... Спира пред гаража едно поло с от пасажерския прозорец се подава 1 плик с 4 бирички и 1 чипс. Айде и Марто @mRt пристигна. Според мен беше дошъл на кибик и биричка , но не това стана Ето и малко снимки от деня. Двете задни врати не искаха да се отворят Марто и Коце дълго време ги увещаваха и в крайна сметка те се съгласиха и двечките А така ми трябваше заден десен панел и врата И за последно Марто получи урок по ръкопашен бой и рязане с флекс Разбира се под зоркото око на Коце Скоро нещата ще започнат да се случват и за Бореслава , аз лично чакам Коце да каже , ае да я сглобиме и таз , че да стане една истинска 120 ГЛС Поздрави на всички
    1 point
  22. Виждам щастливи лица. Това ме радва най-много. Значи резултата е на лице. Съвсем сериозно говоря, че падна голяма отговорност от плещите ми. Предварително Боре лично ме пита за майстора дали ще свърши работа. Заложих, дето се казва името си, че колата ще стане! Можеше и да кажа - търсете друг. За всеки клиент перфекционист, трудно ще се намери майстор перфекционист. Винаги ще има какво още да се желае. Още по-малко, майстор с влечение и отношение към по-старите коли. Почти всички майстори са на мнение, че ще оправи два огънати калника и някоя спукана броня за няколко дена и ще вземе същите пари, отколкото да се занимава с цяла кола поне месец. Т.е. трудно се навиват за такава работа. Затова, за сега за Пловдив, това е решението. Също е вярно, че Шкодата на Боре бе в идеално за годините си първоначално състояние. Без изгнило, без удари и сериозни кривини по купето, което за възможностите на бат Данчо бе една не сложна задача. А за Коцето, нещата, които има да свърши по колата са елементарни, на фона на това, което прави с Ерката. Така, като се накичи започва да добива вид. Ще стане още по-хубава. И много се радвам, че сложихте правилната решетка отпред. Ще следя развитието с интерес. Съжалявам, че не можах да присъствам на вземането на колата. Бях на тест-драйв на една Скала. Поздрави от тунското езеро
    1 point
  23. Аз няма да лайквам нищо , защото не ме кефи собственика
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.