Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      6810


  2. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      1412


  3. axel

    axel

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      1548


  4. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2505


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/14/21 във всички области

  1. Колеги, искам да ви кажа, че се давя в суперлативи за този сервиз. Заслужава все повече хора да разберат за неговото съществуване. Моята история: колата ми Superb mk1, 2.8, V6, 2005г., 193кс, автомат, която имам от 2г. и до сега е била абсолютно безпроблемна изведнъж реши да си покаже магариите. На прибиране за родният Разлог колата изгуби обороти (без да губи скорост), ритна жестоко и влезе в авариен режим. След направена диагностика и грешка Gear 4 Incorrect ratio се оказа (в началото), че проблемът най-вероятно е в клапанен блок (колата е обслужена напълно преди по-малко от година). На едно място, за смяна на блока с нов и оригинален + консуматив ми казаха, че цената ще надвиши 4000лв, което за мен е сериозна сума. След това звънях къде ли не: Трансексперт, Евгени ( @sauber благодаря ти за всички съвети), Дивалс, на някакъв, който по телефона ми каза, че съм убил скоростната кутия и да продавам колата, защото вече нищо няма да стане от нея. С изключение на последният благодарности за всички други сервиз, които ми отказаха, но го направиха, защото не се чувстват сигурни и ми дадоха обясненията, но и затова, че ме насочиха към Джемини 4 Та обадих се аз там и момчетата ми казаха да закарам колата. Първите впечатления бяха от изключително приятелско и добронамерено отношение. Не ми казаха, че съм убилавал нищо, обясниха какво може да е и ако е това евентуално колко би ми струвал ремонта, както и да не се притеснявам, че ще я ремонтират. Също така казаха, че докато не свалят кутията не могат да са 100% сигурни в нищо. "Дори една стотинка да има промяна по цената или да е допълнително, ние ще се обадим да ви кажем, бъдете спокоен." Ами наистиан ме успокоиха. Закарах колата и след два дни ми се обадиха с диагноза (без да свалят кутията) барабан и/или съединител, но ще могат да кажат като я свалят. Когато ми звъннха, че колата е готова се беше оказал барабан (не ме питайте какъв - не разбирам) и че колата е готова. През цялото време на комуникация (колата стоя там малко над 3 седмици, а аз им звъннах няколко пъти) отношението беше приятелско, добронамерено и с уважение към клинета. Вчера отидох да си я взема. Платих си. Дадоха ми гаранция 1г/20к километра. И въпреки че ремонта доближаваше 2к искам да ви кажа, че тези пари ги дадох с удоволствие. Уважението, човещината и професионализмът на тези пичове са чудовищни. Пича беше запомнил, че преди 3 седмици съм го питал дали мога да си платя ремонта с карта и ми звънна да ми се извини, че ПОС терминалът им не работи и да се приготвя с кеш, за да не се разкарвам напразно. Черешката на тортата беше, че тъкмо да се кача в колата забелязаха някакво петно от масло на стойката за левия крак (абсурд да го бях видял аз) и ми казаха, че не могат да ми дадат колата докато не го изчистят. Бях втрещен. Тръгнах да се прибирам и колата вървеше в пъти по-добре от преди. Такова отношение все по-рядко се среща, а когато се срещне е убаво да достигне до повече хора.
    1 point
  2. Както отбелязаха в една друга тема, която ще светна след малко, от правене на други коли за тая не остава време... нищо подобно!!! Можете да обърнете внимание на часовете в края на темата... разказа ми се играта мерене мислене и какво ли не, но успях да свърша... едно ГОЛЯМО НИЩО !!! Знаете, че съм си навил на пръста, да монтирам електрически усилвател на колоната на волана , избрах Фиатова, за жалост... Плюсовете и са, че е компактна и има реглаж на дълбочина и височина... Както и да е, работата започна първо от картонени макети... След това няколко пъти грешно изработени детайли... След доста опити, лявата част беше готова и трябваше да направим подобно копие за в дясно... . Оказа се че лявата и дясната част няма да имат общо... След това последни тестове... и на финала тази изрезка... Стана това... Качих колоната, и се кефех много на резултата! супер здраво устойчиво, прибрано и функционално се получи... Да ама не, оказа се, че няма човек в БГ който да може да подкара тази колона в "Аналогова" кола и сега всичкия труд на вятъра... налага се да изхвърля всичко това да нарежа купето отново и да ползвам Опелова колона, без реглажи... До тук... Пари: 6946лв. Часове труд (който не е заплатен): 482ч + 76ч = 558ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 1040лв.
    1 point
  3. Днес съм решил да светна всички раздели при задномоторките!!! Тази зима беше много мека, и колата е спирана от движение само за 1, 2 месеца, което значи, че си я возя постоянно и на всякъде!!! Ходя си на работа с нея... На кафенце... За дюнерчета... И дори на официални мероприятия... По някога проявява характер и си къса някви маркучи... Но винаги се намира някой приятел да помогне, въпреки че, някои от тях са БМВисти... После и го връщам... video-1620848614.mp4 Междувременно взех джантите от заварки на магнезиевите среди... Изпилих заварените, допълнителни отвори... както и излишните вече отвори за вентили... И времето се постопли, което автоматично доведе до осъществяването на поредната, планувана глупост по колата, а именно "мистичната" доставка от еконт ... При първоначалното мерене се оказа, че няма нищо общо с колата... Но си бях навил на пръста и започнах да я оразмерявам... Свалих тапицерията на тавана... И..."МЕЧКА СТРАХ, МЕНЕ НЕ" video-1623696635.mp4 Дзак... имаме дупка... Седеше яко, но ни чакаше още много работа по монтажа... С общи усилия и много чукане и кривене (и лигавщини)... Кожляка кацна на колата... Малко боя на спойлерчето и гордо позиране до Съби... От тогава не мога да се отърва от папараци... Дойде време за Инвазията на Пловдив, а аз не подготвен... Скъса ми се амортисьор... Разлепили ми се стоповете... Напълнили се с тиня... и на всичкото от горе матирал и налюпен лак... Недопустимо е !!! и реших така и така ги правя, ще има и малко тунинг да се връзват с фаровете... И след като всичко беше ок тръгнахме към Пловдив достойно и с вятър в косите!!!
    1 point
  4. И аз не знаех, че разполагам с такива способности, но важното е хубавите пожелания да се сбъдват.
    1 point
  5. Сбъдна се пожеланието на Влади за ЧРД. Още на следващия ден заминах. Този човек има ясновидски способности. Без да знае какво ми предстои. Благодаря, Влади ?
    1 point
  6. Стуцан печели титлата - трол на годината. Да се оплача - джи шокът ми, му спира тока от шокове(вибрации). После пак с удар тръгва, но трябва да го настройвам всеки път. Само това не мислех, че може да се случи. Старият ми джи шок е на 8 години и няма такива проблеми.
    1 point
  7. Малко стари бакии за оправяне... Ицолини, хубаво ми поставяш задачки, но не ми отговаряш. Заряза ме, като леща на Великден. Верен ли е отговора ми или не? Влади, тази песен за първи път я чух по радиото и си помислих, че е Lionel Richie. Харесва ми! Гласът и стила много ми прилича. Пък може и да греша... п.п. Песента по-долу не е конкретен пример. Просто да пусна нещо. и без бомбе
    1 point
  8. Може би трябва нещо по-конкретно да попиташ. Аз, например, мисля, че е малък, но с това полезен ли съм ти ?
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.