Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      24

    • Мнения

      1419


  2. Боре

    Боре

    Организатор


    • Points

      8

    • Мнения

      2226


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      6

    • Мнения

      7215


  4. javor2727

    javor2727

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      2


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/15/21 във всички области

  1. Няма експлоататори, правя всичко, първо щот ми е кеф да работя по тея кошари, както и защото уважавам хората и искам да ги зарадвам... Патрик, точно ти да кажеш, че има внимание към детайла, за мен е голяма гордост!!! И сега да не съм ОФФ, да се отчета какво правих последните дни... В общи линии продължавам с интериора... Почистих добавките на вратите... След тва се заех с корите... Реално погледнато, оригиналните кори на вратите са в топ състояние, но кат ще е ГЛС да е ГЛС и се заех с гнилаците от донора. Ясно е, че през годините никой не обръща внимание на цялостта на найлоните под корите, както и на допълнителното импрегниране на шперплата, в резултат на което, на всички ни е ясно какво се получава... Реших, да подменя шперплата с малко по-съвременен такъв, със слой ламинат, който смятам, че ще ги направи малко по дълготрайни. Сашко каза, че тва си е обикновен картон и няма кво да се направи, но аз смятам, че ще изкара достатъчно дълго... След като разчертах по шаблон точното копие, се заех с изрязването на отворите... След това скучно повторение още 3 пъти с което няма да ви занимавам. Срещнах обаче сериозно затруднение с демонтажа на "джобовете" на предните кори, защото са захванати чрез запресовани пластмасови пинове, през кората, с метални шайби... Още не съм взел решение как ще ги захвана на "новите" кори, но ще го измисля... След това направих шаблони на топлото запресоване на винила, което прави корите релефни , за да мога да подменя дунапрена, между винила, найлона, и шперплата... За жалост нямам снимки, но по шаблон изрязах линиите в плат за тавани с дунапрен, който е в приблизителната дебелина на заводския дунапрен, след това ги залепих за найлона, след което за винила, и след това за шперплата. Тук също реших да НЕ послушам Сашко, който предложи да купя или шванти за миене на чинии или с едно ново макетно ножче да режа парченца по 5мм. (той твърди,че може да ги изреже перфектно гладко) от гъбички за миене на чинии, щот нямало от къде да намеря токова тънък дунапрен, освен това, не е нужно да правя шаблон и да изрязвам лентичките в които потъва топлия печат, а просто да притискам добре с молив с гумичка, когато лепя "картона" с "хелметекс"... реших да не ползвам неговия метод и действах по моя, като замених "хелметекс" с "Момент" Падна едно лепене, едно надишване... 2 дни след работа по няколко часа... Резултата ме задоволява, сега със сигурност по метода на Сашко, щяха да станат по-добре, щот той тва го е правил на 14 и му е игра, но мен ме задоволяват и така...
    10 points
  2. Днес съм решил да светна всички раздели при задномоторките!!! Тази зима беше много мека, и колата е спирана от движение само за 1, 2 месеца, което значи, че си я возя постоянно и на всякъде!!! Ходя си на работа с нея... На кафенце... За дюнерчета... И дори на официални мероприятия... По някога проявява характер и си къса някви маркучи... Но винаги се намира някой приятел да помогне, въпреки че, някои от тях са БМВисти... После и го връщам... video-1620848614.mp4 Междувременно взех джантите от заварки на магнезиевите среди... Изпилих заварените, допълнителни отвори... както и излишните вече отвори за вентили... И времето се постопли, което автоматично доведе до осъществяването на поредната, планувана глупост по колата, а именно "мистичната" доставка от еконт ... При първоначалното мерене се оказа, че няма нищо общо с колата... Но си бях навил на пръста и започнах да я оразмерявам... Свалих тапицерията на тавана... И..."МЕЧКА СТРАХ, МЕНЕ НЕ" video-1623696635.mp4 Дзак... имаме дупка... Седеше яко, но ни чакаше още много работа по монтажа... С общи усилия и много чукане и кривене (и лигавщини)... Кожляка кацна на колата... Малко боя на спойлерчето и гордо позиране до Съби... От тогава не мога да се отърва от папараци... Дойде време за Инвазията на Пловдив, а аз не подготвен... Скъса ми се амортисьор... Разлепили ми се стоповете... Напълнили се с тиня... и на всичкото от горе матирал и налюпен лак... Недопустимо е !!! и реших така и така ги правя, ще има и малко тунинг да се връзват с фаровете... И след като всичко беше ок тръгнахме към Пловдив достойно и с вятър в косите!!!
    7 points
  3. Малкият, както винаги скромничи ! Реално погледнато, има твърде много знания и умения, а тези които му липсват, компенсира с упоритост, старание и огромно желание !!! Слава на Белобрадия и на Рогатия, в този Клуб и Форум има много /качествено и количествено/ знаещи и можещи ! Дори и да закъсаш със знания и умения, почти винаги има на кого конкретно да се обадиш за помощ и/или съвет ! Обичайните заподозрени, са Пепи, Гената, Патрик, Иво, Жорето, но и още доста други /нека не се сърдят, че не ги изброявам поименно/ не толкова известни на широката публика ! А готовите да помогнат, кой с каквото може, са много повече ! Само дето, нашият любим орландовски магьосник, търси помощ само в краен случай ! А, аз - аз съм пример как човек с минимални познания по автомобилите, може да осъществи и изживее мечтите си по отношение на автомобилите Шкода, благодарение на хората в това специфично автомобилно общество ! За което съм безкрайно благодарен на всички, но разбира се най-много на главния герой в тази тема - Малкият !!! Малък… Голям си ! Поклон !
    6 points
  4. Здравеите ! Наложи ми се и на мене да мина тази процедура. В момента положението е доста по-различно за фирма Безконтактни Мултиплексорни Вериги, които извършват тази услуга. Изпраща се стария номер по ЕКОНТ и ви връщат нов номер. На място на Кукуш 1 не става ! Нов номер, плюс пластмасовият държач за номера излиза някъде около 47-48 лева с таксите на куриерската фирма. (30 лв струва изработването на един номер плюс пластмасата. За мотори таксата е 20лв за същото. От пращането на стария номер до получаването на новия номер в един и същи офис на Еконт става за 2 или 3 дни. Аз съм от София. Човека ми каза, че щом го получи праща новия номер и аз го получавам на следващия ден сутринта в същия офис на ЕКОНТ, откъдето съм пратил стария. Попитаха ме дали стария ми номер е със звездите или със знамето. Табели с българския флаг правeли само квадратни. По-новите табели са със звездите. (Не вярвам да е проблем , ако на някой с повреден регистрационен номер със знаме му направят нова табела със звезди) 1. Звъните на 0882521954 на Мартин Григоров(пича е сравнително любезен и отговаря бързо). Праща ви на вайбър или на мейл необходимите документи, които трябва да приложите в пратката , заедно със стария регистрационен номер. Праща ви и декларацията , която трябва да попълните в word формат. 2. В декларацията, която е в word формат има IBAN на сметка в Централна Кооперативна Банка. Има и някакъв BIC номер, който не ми е ясно за какво е, но го дадох в банката. IBAN-а е нещо от сорта на "BG70CEC......". Превеждате на тази сметка 30 лева. Таксата за превода е 3 лева. Основание за плащане - давате трите имена на собственика на колата и регистрационния й номер. 3. Разпечатвате и декларацията, преснимате големия талон на автомобила и личната карта на собственика и от двете им страни. (три документа общо). Принтирах и преснимах всичко в магазин на office 1 4. Попълвате декларацията. Вътре трябва да се напише име, адрес, ЕГН , дата , подпис и телефон. Аз писах като обстоятелство за повреда "контакт на регистрационния номер с метална ограда" (истинската причина). Да не забравите да се подпишете! 5. На копията на личната карта и големия талон пишете "Вярно с оригинала" . Под него пишете трите си имена и задължително се разписвате! Големия талон го снимах двустранно и написах това и от двете страни на копието. 6. Отивате в ЕКОНТ и трябва да изпратите: - стария регистрационен номер - попълненото заявление в word формат - завереното копие на големия талон - завереното копие на личната карта - платежното за превода на сметката на Централна Кооперативна Банка Адресът на пращане е "гр.София, бул.кн. Мария Луиза 101" Мартин Григоров - 0882521954 Фирма " Безконтактни мултиплексорни вериги ЕООД" Изпращането струваше 6.50лв, което ми се видя малко много. Докато чакате да пристигне новият номер не можете да карате колата за голямо съжаление. Не става да се напише на лист хартия и да се сложи на стъклото :(
    4 points
  5. Както отбелязаха в една друга тема, която ще светна след малко, от правене на други коли за тая не остава време... нищо подобно!!! Можете да обърнете внимание на часовете в края на темата... разказа ми се играта мерене мислене и какво ли не, но успях да свърша... едно ГОЛЯМО НИЩО !!! Знаете, че съм си навил на пръста, да монтирам електрически усилвател на колоната на волана , избрах Фиатова, за жалост... Плюсовете и са, че е компактна и има реглаж на дълбочина и височина... Както и да е, работата започна първо от картонени макети... След това няколко пъти грешно изработени детайли... След доста опити, лявата част беше готова и трябваше да направим подобно копие за в дясно... . Оказа се че лявата и дясната част няма да имат общо... След това последни тестове... и на финала тази изрезка... Стана това... Качих колоната, и се кефех много на резултата! супер здраво устойчиво, прибрано и функционално се получи... Да ама не, оказа се, че няма човек в БГ който да може да подкара тази колона в "Аналогова" кола и сега всичкия труд на вятъра... налага се да изхвърля всичко това да нарежа купето отново и да ползвам Опелова колона, без реглажи... До тук... Пари: 6946лв. Часове труд (който не е заплатен): 482ч + 76ч = 558ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 1040лв.
    4 points
  6. Да актуализирам на Влади поста, че го затрупахме с един не толкова важен въпрос и остана на предната страница. Мисля, че това е по-важно. Успех, Влади!
    2 points
  7. Влади, вече имаш един лайк/плюс и от мен Честно казано, съм много приятно изненадан ! Много добре ти се е получило, звучи едновременно нежно и свежо ! Браво, само така !!!
    1 point
  8. Купих си гласова навигация за колата - голям кеф .... поне докато по радиото не пуснаха "Води ме в някоя квартална кръчма"...
    1 point
  9. Ако при тази ситуация оборотите се покачват, без наличие на ускорение или се покачват непропорционално на ускорението, трябва да се подготвиш за смяна на съединителя. При това съвсем скоро, да не кажа веднага.
    1 point
  10. Изпревари ме Жоре ☺? @axelВлади, младежо, на мен миксът ми харесва, а и да не ми пак щях да те подкрепя - едно че си наше момче, второ че си е творчество и то на нашенец. Успех ? И за да не е само лалане:
    1 point
  11. На мен пък, ми е едно такова... влашко-бразилско Поздрав за всички, изтрещели от работа в днешния ден !!! Мисля, че и децата ще разпознаят зеУениот ХаФтомобил
    1 point
  12. Коце, реставрацията се учи точно както го правиш ти - в движение И аз така придобих опит, ако тръгнеш да ми четеш темата от 2013та, много съм далече от истината. Но като се хванеш на хорото, и стават нещата - а и особено като има желание, което не липсва при теб, нещата се получават. Аз единствено съжалявам много искрено, че Пловдив и София са толкова далеч и не става за ежедневни заигравки, иначе можем да сътворим чудеса, ако сме на едно място
    1 point
  13. След намесатата ти ако премахне тъмните петна ще имаш светли.Таван или цял или не го пипай.
    1 point
  14. Коцето може да няма умения, както казва, но си е перфекционист човека и се справя чудесно. А това много му помага да прави от нищо-нещо и да изглежда, като заводско. Много здрави нерви и търпение се иска за тази работа. Също и добре развито въображение. Това си е талант. Мисли, намира точни решения, заменя, приспособява. Принуден е от ситуацията. С нови части от магазина най-лесно се работи, ама, като няма...Чудесен импровизатор. И се старае всичко да е естетически издържано. Най-важното е, че го прави първо на него да му хареса. А, като се вижда, това съвпада и с вкусовете на зрителите/кибиците/, което е чудесно. Малкия, направо ме утепА с щипките за пране. Никога нямаше да се сетя да ги използвам за стяги. Поздрави и желая нови творчески успехи. ?
    1 point
  15. Давам ти три варианта: 1. Пробваш сам, с микрофибърна кърпа и специализиран препарат за текстилна тапицерия. Аз ползвам този - https://www.google.com/search?q=motip+car+care&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiF6ufXgZnxAhWCMewKHYMRCCQQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1920&bih=969#imgrc=d0q5ZjfifA-EwM С предварително изпрана и суха микрофибърна кърпа - Мокриш на кърпата препарат, търкаш. Меко казано трудоемко е за цял таван. Но е безопасен вариант. Има още по-специален на Мотип - textile cleaner. Не съм го пробвал обаче. 2. Проверяваш при детайлъри. Ползвам съм услугите на Братя Кушеви. Момчетата са на световно ниво. Не очаквай да струва 20-30 лв. обаче. 3. Можеш да се разходиш до Auto Steam Clean - https://autosteamclean.com/ Ползвали сме ги доста хора от тук. Работят качествено, бързо и на справедливи цени. На място ще ти кажат дали биха поели ангажимент да изчистят таван или не. Разбира се, по-скоро играят на сигурно. Аз бих започнал по ред на стъпките 3, 1 , 2 ?
    1 point
  16. Не през въздуховодите. През самият вентилатор под жабката. Вентилатора го държи капаче на два винта. След малко като тръгна на работа ще снимам и ще кача снимки. Направих го защото според мен, ако пяната мине през вентилатора, пръскайки я през филтърта на купето няма да стигне до питата на климатика. А като разглобиш и махнеш вентилатора, имаш пряка видимост към климатика.
    1 point
  17. Най обичам сутрин рано да получавам ей такива известия ……. И кат отида в пощата да има това
    1 point
  18. Стуцан печели титлата - трол на годината. Да се оплача - джи шокът ми, му спира тока от шокове(вибрации). После пак с удар тръгва, но трябва да го настройвам всеки път. Само това не мислех, че може да се случи. Старият ми джи шок е на 8 години и няма такива проблеми.
    1 point
  19. Обича да дебне в тъмното ... ?
    1 point
  20. Днес в "междучасието", дойде момента за скоростите. Идеята за кутията е следната: -Сухо окачване - по-здраво е, по-измислено е и е по-модерно!!! -Диференциал 4,22 - защото смятам ,че заводския диференциал (3.9), ще дойде много "тежък" на моторчето, в съчетание с 9 инчовите, 15 цолови джанти. -Капак на 5та предавка от "мокра" кутия, както и фланеца, между капака и корпуса на кутията - защото искам да подменя начина на захват към купето, както и тампона, който така или иначе е дефицитен. Всичко това звучи прекрасно, но не е толкова лесно, нямате идея за колко много разлики става въпрос, дори пластмасовите зъбни колелца, за жилото на километража се различават в зависимост от предавателните числа на диференциала. В общи линии, деня днес премина в измиване на карантията на кутията... След това, дълго регулиране на луфтове на първичния вал, както и на диференциала, който МАСТЪРА - Тодор Пецанов, преди по-малко от година събра "касета" за сухи полуоски с корона и пиньон от мокра кутия - 4.22 След това купих още една 5 степенна кутия... заради този фланец... и този капак... и воала всичко е сглобено!!! Искам да благодаря за акъла и съветите на Тодор Пецанов както и на @The Best Forman за тва, че помни повече от мен и винаги ми е помагал за всичко, както и днес в студа!!! До тук... Пари: 6696 + 250 мократа кутия донор = 6946лв. Часове труд (който не е заплатен): 472ч + 10ч = 482ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 990 + 50 (зъбно колело на задна и реглажни пръстени за диференциал) = 1040лв. Следва окончателна сглобка, смяна на семеринги, гарнитури и опръстени и кутията е готова.
    1 point
  21. 1 point
  22. Здравейте, Мина студеното време и се захванах на ново с колата. Около месец вложих в мислене, чертане и смятане, за да подредя багажника и всичко, което трябва да влезе в него. Първа стъпка бяха помпите на спирачките и съединителя. Причини за подмяната на заводските има много... 1. За заводските, ремонтните комплекти са на изчерпване, по-скоро съм изкупил всичко от магазините, а нова доставка не се очаква. 2. Дори да ремонтирам стари помпи, всички налични имат износване, сенки или направо язви в цилиндъра. (брах достатъчно ядове на Стоянка...повече не ща!!!) 3. Планувам извратено големи спирачни апарати и дискове, а заводските помпички са не сериозни. 4. Заводски колата няма серво усилвател, а смятам, че е необходим. 5. За да сложа серво. отново трябва да се преправя купето, така че по-добре е да е от съвременна кола за която има достъпни части. И така, от донора на двигателя Фабия МК1, взех стойката с педалите, сервото и помпите. След това отрязах купето където ми пречеше и изкъртих гайките, които държат педалите. После изрязах една 3мм ламарина, върху която да започна да изграждам захватите за серво и помпа за съединителя. Идеята беше да е максимално прибрано до купето, което усложни подредбата сериозно. Помпа за съединителя отново ползвах хонда, като на ръчната, освен късия и размер огромен плюс е и късия ход. Изработих нова ос за помпата на съединителя. Преправих оста на сервото от Фабия, за да отговори на захвата на педалите. След доста работа и обмисляне, кое и как да застане, за да може да е максимално ремонтопригодно и максимално компактно крайния резултат е доста добър с добре съобразен ход на педалите и ползване на цялата площ на помпите. С две думи, разказа ми се играта но съм доволен!!! video-1614798844.mp4 Днес в празничния ден, реших да започна монтажа на хидравличната рейка. Под ръка отново имах за донор фабиева рейка... Да ама не... Проблемите са адски много... 1. Рейката е по-широка от 120ковата с около 20см. 2. Захвата на рейката е коренно различен от 120ковия и почти не възможен за изпълнение на 120ков мост. 3. Вътрешните накрайници са с 4мм по-дебели от 120ковите. 4. Конуса на външните накрайници е с 4мм по-дебел от 120ковия. 5. Наклона на шлица за кормилната колона е невъзможен за изпълнение в това купе. 6. Мястото за рейката между купето и моста е доста ограничено, а тя е доста обемиста. Реших, че нямам сили да мисля след педалите и се заех с нещо елементарно, а именно малко възстановяване на детайли по предните подкалници, които станаха на гевгир след бластирането. Отстраних гнилоча... След това произведох новото парче... Грундирах всичко... Заварих, изпилих, грундирах... След, като приключих с заварчиците, отскочих до един приятел за да поговорим за проблема с рейката и убедеността ми, че няма да оставя колата без усилвател на волана, логично е да е електрически, първо заради задно разположения двигател, второ заради маломощността на двигателя. Излишно е да се въртят от ремъка и тормозят моторчето, излишни неща... Решението не закъсня, да видим как ще застане на колата. До тук... Пари: 6586 + 110 = 6696лв. Часове труд (който не е заплатен): 417ч + 35ч = 472ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 990лв.
    1 point
  23. Тази статия потвърждава, че Google позволяват само техните навигации да минат през Android Auto. Така или иначе според тази статия Smartlink функционалността, която предлагат Шкода е съвместима с Android Auto, Apple CarPlay и MirrorLink и в този ред на мисли Sygic би трябвало да може да се подкара с MirrorLink. Аз знам, че имам MirrorLink на моето Йети (2016та), но честно казано не съм го тествал, тъй като ползвам само Waze и Google Maps през Android Auto.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.