Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      4

    • Мнения

      6922


  2. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      4

    • Мнения

      1200


  3. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2469


  4. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2505


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/16/21 във всички области

  1. Случайно ми излезе като предложение в тубата. Чух го и ми допадна много точно в тази версия. Викам си, с този глас и това произношение мацката е 'талиянка. Отварям чичо Гошо за справка. М'чи тя била румънка бе. Даже в Букурещ е снимано видеото. Та супер го докарва парчето.
    4 points
  2. На какво ни учи Камасутра? В каквато и поза да застанеш, все ще намерят как да те изплющят.
    2 points
  3. Аз няма да коментирам , Коце дали може или неможе, защото лично за мен отговора е ясен. Имайки предвид ,че съм един сравнително млад задномоторкаджия, смея да кажа ,че ако не беше той , Патрик и Иво нещата щяха да са различни , но мога да кажа ,че само като гледам какво прави , и откровенно ме надъхва да да правя неща , който не съм планувал. Бореслава става страхотно , страшно много ми харесва факта , че в клуба лека по-лека се сдобиваме със различни модели задномоторки. GLS нямаме , и с удоволствие ще помагам , когато и с каквото мога. А Боре , късметлия си в това отношение братле Поздрави П.С . само искам да добавя ,че факта ,че сме такава общност и че си помагаме , без знанечение дали някой прави в момента нещо или както Жоро използва думата "кибиците", защото дори и кибици и вие помагате много. Това ни прави инстински клуб , а не просто няква група дето някой си излива в нея разни работи на рандом принцип
    2 points
  4. Да цените станаха ненормални. Просто и на запад не си сменят колите заради ковид… 2019 като гледах за кола на жената VRS КИ 2010 г в немското мобиле от 6500 до 7500 евра имаше и то със сервизна история и от частници и от автокъщи с гаранция за немци, сега същите тези 2010..2011 год коли но с 2 год по стари от 2019 та и няма под 7500 …8500 евра за VRS. И май с перспектива 3 .. 4 год по добре да взема преди ФЛ дет ще и мина за това време 40 Хил … по евтина и ще загубя по малко пари от обезценка . Иначе имам vag com и дебеломер за боя и основни неща мога да проверя … и ако мине моя тест и на сервиз за проверка може да мине. Понякога не ги превъртат много умело и може да хванеш реални километри или пък часове работа на DSG 6 … опит с Октавия нямам но Ауди а3 имам а то е същото с различни дрешки.
    1 point
  5. На румънягите им се отдава италианския, защото те и италиянците говорят романски език. ?
    1 point
  6. Ми едно, че само у наше село ще се побърка горката навигация и второ, че ще си стигна до дОма (може би) след месец, ама много по-беден.
    1 point
  7. Лайк и от мен. Готино настроение има в парчето!
    1 point
  8. Днес е вторника между изминалата и следващата среща , за това смятам ,че е една добва вечер да кача няколко снимки от прединя път. Истината беше,че беше по-слаба среща от предния път , вероятно заради времето , но все пак се събрахме 3 Шкодички. Пъроначално бяхме аз и Юли и в един момент се появи още едно момче със синя ВРС-ка като модераторската , ама комби Поприказвахме , поседяхме до към 10 и нещо след което небето се отвори доста сериозно ето и малко снимков материял Когато си тръшнал рендака на земята Един турбо Мерц Малко японки , апропо Сивика го карашед една руса девойка , която не очакваш да видиш в подобна кола. Еклипсите се бяха подреди доста добре И накрая двете РС-ки Другата седмица би трябвало да има нова среща и дано хванем хубаво време Поздрави на всички
    1 point
  9. 1.5 ТСИ е напълно достатъчен за това купе! Поне аз не съм съгласен, че е на "косачка". Много прилично ускорение(250 n.m) и спокойно поддържа 150-160км. С нормално каране 90/120 (извънградско и магистрала)Разхода пада до 4,7-4,8, когато съм сам! Търсех по висока позиция и сравнително не огромно возило и това ме удовлетворява мпълно! Единствената забележка е че можеше да е обезшумен с една идея повече? Дори бих си заплатил допълнително тази опция, но за съжаление не се предлага? Подобно беше и лекото ми разочарование при поръчката, че бяха спрели цвета " деним син металик",
    1 point
  10. Изпревари ме Жоре ☺? @axelВлади, младежо, на мен миксът ми харесва, а и да не ми пак щях да те подкрепя - едно че си наше момче, второ че си е творчество и то на нашенец. Успех ? И за да не е само лалане:
    1 point
  11. Малкият, както винаги скромничи ! Реално погледнато, има твърде много знания и умения, а тези които му липсват, компенсира с упоритост, старание и огромно желание !!! Слава на Белобрадия и на Рогатия, в този Клуб и Форум има много /качествено и количествено/ знаещи и можещи ! Дори и да закъсаш със знания и умения, почти винаги има на кого конкретно да се обадиш за помощ и/или съвет ! Обичайните заподозрени, са Пепи, Гената, Патрик, Иво, Жорето, но и още доста други /нека не се сърдят, че не ги изброявам поименно/ не толкова известни на широката публика ! А готовите да помогнат, кой с каквото може, са много повече ! Само дето, нашият любим орландовски магьосник, търси помощ само в краен случай ! А, аз - аз съм пример как човек с минимални познания по автомобилите, може да осъществи и изживее мечтите си по отношение на автомобилите Шкода, благодарение на хората в това специфично автомобилно общество ! За което съм безкрайно благодарен на всички, но разбира се най-много на главния герой в тази тема - Малкият !!! Малък… Голям си ! Поклон !
    1 point
  12. Здравеите ! Наложи ми се и на мене да мина тази процедура. В момента положението е доста по-различно за фирма Безконтактни Мултиплексорни Вериги, които извършват тази услуга. Изпраща се стария номер по ЕКОНТ и ви връщат нов номер. На място на Кукуш 1 не става ! Нов номер, плюс пластмасовият държач за номера излиза някъде около 47-48 лева с таксите на куриерската фирма. (30 лв струва изработването на един номер плюс пластмасата. За мотори таксата е 20лв за същото. От пращането на стария номер до получаването на новия номер в един и същи офис на Еконт става за 2 или 3 дни. Аз съм от София. Човека ми каза, че щом го получи праща новия номер и аз го получавам на следващия ден сутринта в същия офис на ЕКОНТ, откъдето съм пратил стария. Попитаха ме дали стария ми номер е със звездите или със знамето. Табели с българския флаг правeли само квадратни. По-новите табели са със звездите. (Не вярвам да е проблем , ако на някой с повреден регистрационен номер със знаме му направят нова табела със звезди) 1. Звъните на 0882521954 на Мартин Григоров(пича е сравнително любезен и отговаря бързо). Праща ви на вайбър или на мейл необходимите документи, които трябва да приложите в пратката , заедно със стария регистрационен номер. Праща ви и декларацията , която трябва да попълните в word формат. 2. В декларацията, която е в word формат има IBAN на сметка в Централна Кооперативна Банка. Има и някакъв BIC номер, който не ми е ясно за какво е, но го дадох в банката. IBAN-а е нещо от сорта на "BG70CEC......". Превеждате на тази сметка 30 лева. Таксата за превода е 3 лева. Основание за плащане - давате трите имена на собственика на колата и регистрационния й номер. 3. Разпечатвате и декларацията, преснимате големия талон на автомобила и личната карта на собственика и от двете им страни. (три документа общо). Принтирах и преснимах всичко в магазин на office 1 4. Попълвате декларацията. Вътре трябва да се напише име, адрес, ЕГН , дата , подпис и телефон. Аз писах като обстоятелство за повреда "контакт на регистрационния номер с метална ограда" (истинската причина). Да не забравите да се подпишете! 5. На копията на личната карта и големия талон пишете "Вярно с оригинала" . Под него пишете трите си имена и задължително се разписвате! Големия талон го снимах двустранно и написах това и от двете страни на копието. 6. Отивате в ЕКОНТ и трябва да изпратите: - стария регистрационен номер - попълненото заявление в word формат - завереното копие на големия талон - завереното копие на личната карта - платежното за превода на сметката на Централна Кооперативна Банка Адресът на пращане е "гр.София, бул.кн. Мария Луиза 101" Мартин Григоров - 0882521954 Фирма " Безконтактни мултиплексорни вериги ЕООД" Изпращането струваше 6.50лв, което ми се видя малко много. Докато чакате да пристигне новият номер не можете да карате колата за голямо съжаление. Не става да се напише на лист хартия и да се сложи на стъклото :(
    1 point
  13. Вчера се получи доста яка реща , имаше бая коли , но истината е че тройката задномоторки дето сформирахме беше може би една от атракциите В крайна сметка бяхме 5-6 шкоди , пихме по бира , разгледахме наоколо , Коцето ми свири на рояла , а аз пък виках до 12 през новия отвор на Стоянка Ето и малко снимки от вчера. Не са всички , но всички ще са прекалено много Вероятно най-запазения 200SX в София Нещо доста рядко , макар и невзрачно. Мотора и би трябвало да е легендарния 2JZ А това , гледаш го нищо и никакъв Ярис , а реално 2 двуместна дискотека щ И за финал , нашият виртуоз , маестрото , майстора на 3-та симфония , откривател и инжинер !!! Надявам се да ви харесат Лека вечер на всички
    1 point
  14. Наистина супер резултати за норматив! Относно седалките - ще предложа още един вариант по който могат да се освежат. Аз скоро също си почистих основно целия интериор на първата 120ка и към седалките подходих с препарат за тапицерия и микрофъбърна кърпа. Правих го без да събличам тапицерията от седалките само ги извадих от купето. Препарата беше Pulimax на Ma-Fra ако някой се интересува, но и с всеки друг би станало. Метода - пръскам от препарата по седалката като си разделям седалката на лицевата част (на която се сяда) на 4/5 секциикаи за работа, не пръскам цялата на веднъж. Разтърквам с някаква четка аз използвах мека четка за зъби за да мога да стигна и най трудно достъпните места, но може да се ползва и по голяма стига да не е много твърда. Движенията са по линиите и шевовете на тапицерията. Кръгови движения както и напречни не са препоръчителни. С четката търсим да надигнем мръсотията без да късаме и раздърпваме конците на тапицерията, но разбира се зависи и колко са изпечени от времвто и от слънцето. След което забърсвам с микрофибъра по няколко пъти докато спре да остава мизерия по кърпата. Същото повтарям по кожените части. Седалките след това не са мокри и им трябват няколко минутки да изсъхнат напълно. Състоянието на седалките преди почистването: След: Преди: След: На предните седалки нямам добри снимки за да се покаже резултата.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.