Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. m_g

    m_g

    Потребител


    • Points

      8

    • Мнения

      242


  2. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      1

    • Мнения

      7038


  3. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      2010


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/17/21 във всички области

  1. Шкодата в общи линии само я карам. Не съм правил никакви ремонти, ако изключим смяната на масло и гуми, както и некокократното ремонтиране на километража. При една разходка показателят трябваше да смени хилядите. Съответно на 999 блокира, а както си карах скоро след него се разнесоха трагични звуци и скоростомерът също загина геройски. Последва взимане на друг - не му работи брояча (изронен редуктор). Хайде трети - този работи. От ден до пладне и той умря. При ранните версии до 1980г приводът на брояча е с метални зъбни колела след редуктора. В крайна сметка се троши редуктора. След това слагат пластмасови, съответно те се ронят, а редукторът остава цял. Това върви с преминаване от хромирана към черна релефна гривна. След 1983 се появява дневен брояч и матово стъкло. Та в крайна сметка ползвах механизъм от 105ГЛ, не помня 82 или 83 беше, като му сложих хром гривна. Намазах с рядка грес, раздвижих, всичко се върти и мести безшумно и засега работи. Миналата неделя се разходихме до Витоша в дъжда. Качихме се до х. Кумата, която е на 1750м. н.в. Направих малко снимки, които мисля ми се получиха добре.
    7 points
  2. Да, на нова Лада мяза
    1 point
  3. Ако при тази ситуация оборотите се покачват, без наличие на ускорение или се покачват непропорционално на ускорението, трябва да се подготвиш за смяна на съединителя. При това съвсем скоро, да не кажа веднага.
    1 point
  4. Карам Шкодата доста активно, почти ежедневно. За момента държи фронта без затруднения. Много съм доволен от зимните Барумки - колата с тях е дяволски проходима и стабилна дори на лед и сняг. И спря да завлича предницата, както с летните. Приятел ми подари чисто ново парно комплект с лостчетата, даже и маркуча до радиатора зеления си е там. Така са вървяли от завода - от до с маркучите. Ще го сложа като се позатопли. В един момент купих още едни рингове и ги сложих, защото се дразнех да я гледам без. Е, сега си доби фабричен вид и ми харесва. Купих заден десен калник. Колата си имаше и продължава да има някаква 3 см корозия на две места по дясната вежда, ще се лекува - то си е ясно. Все още имам въпросителна дали цялата кола да не я боядисам, или само тук там. Откъдето и да я гледам, изглежда много добре за момента - има си гланц, няма сериозни забележки, може би ще си карам така още няколко години. За една година навих може би 6-7000км. Сега предстои смяна на масло, слагане на летите джанти с летните гуми и пак каране колкото се може - повече. След като спря да се троши, имам минимални разходи по нея. Гори много малко. Взех и и два нови предни спирачни апарата - ще си купя нови дискове и ще сменя всичко. Може би ще сложа по-голям алтернатор. Сега съм с 42А и малко 42Ач акумулаторче и на студено два пъти се наложи да я зареждам. Но това си е особеност на 120-ките.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.