Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. audirulzz

    audirulzz

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      223


  2. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      5639


  3. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      10920


  4. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5337


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/20/21 във всички области

  1. Лека сутрешна неделна занимавка APR 1.8T & 2.0T Turbo Muffler Delete CTS MQB MK7/A3/S3 Turbo Outlet Pipe Kit CTS Turbo 1.8T/2.0T MQB Gen3 Turbo Inlet Elbow Pipe Racingline Performance R600 Silicone Coolant Re-Route Hose Racingline Performance R600 Silicone Intake Pipe EA888 Gen3 Racingline Performance R600 Intake System Най накрая двигателния отсег ми харесва.Всичко е мега подредено и красиво. И най важното.Най накрая започна да звучи добре
    3 points
  2. Аха, ама в завой и на спиране и тръгване ще са като намазани с грес
    1 point
  3. Привет на всички, темата е за кола, която не е Шкода или друг ВАГ, та ако не е ок, моля да бъде изтрита и да бъда извинен Най-накрая успях да сбъдна частично детската ми мечта - турбинирана импреза, за съжаление не е сти, а врх, но до там ми се простират за сега възможностите Няма да казвам колко време търсих, но накрая успях да се спазаря с продавача на една от набелязаните цели. Колата поне на пръв поглед е доста запазена, предвид че скоро става пълнолетна Няма ръжди, което е основното при Субару от тези години, Субару сервизът във Варна каза, че и технически колата е добре. На първо време трябва да и рециклирам фарците, че жълтеят и да изпера салона. До сега успях да я покарам доста, като вече ѝ посвикнах, да си призная - очарован съм от колата Доста по-тегава е за каране из града, защото воланът е доста тежък (на мен това ми харесва) и не е особено маневрена (трябва да се посменят някои неща по окачването, за да се промени това), но в завой поради доста ниското тегло, ниският център на тежестта и задвижването на всички колела е като залепена, при даване на газ до дупка няма нито недозавиване, нито презавиване. Има доста голяма турбо дупка, като до 3300-3400об/мин не се случва нещо кой знае какво, но над 3800об/мин получаваш сериозен шут в гърба (на мен това също ми харесва). Като недостатък за сега отбелязвам, че седалката е с къса опора за краката, но аз съм висок над 195см, та няма какво да се оплаквам . Може би ще търся седалка от сти, но шанса да намеря клони към 0
    1 point
  4. Има.Дойде и много сила.Като по скоро е съвкупност от интейка и тръболяците. Чува се през целия оборотомер как смуче въздух.Калапана за изпускане на налягането и той сттана доста шумен. Общо взето мега доволен. 100км градско само газ и спирачка за да слушам
    1 point
  5. По-мека гума = по-добро сцепление, по-добро сцепление = по-голямо триене, по-голямо триене = по-висок разход.
    1 point
  6. ? Баси якото! Много добре си подредил под капака! Изглежда перфектно!
    1 point
  7. Има тема за тези проблеми,има и човек дето ги решава тези проблеми.Аз съм ползвал услугите му и съм много доволен. Наско от Стара Загора е човека,ако имаш интерес мога да се разровя за телефон.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.