Привет на всички, темата е за кола, която не е Шкода или друг ВАГ, та ако не е ок, моля да бъде изтрита и да бъда извинен
Най-накрая успях да сбъдна частично детската ми мечта - турбинирана импреза, за съжаление не е сти, а врх, но до там ми се простират за сега възможностите Няма да казвам колко време търсих, но накрая успях да се спазаря с продавача на една от набелязаните цели. Колата поне на пръв поглед е доста запазена, предвид че скоро става пълнолетна Няма ръжди, което е основното при Субару от тези години, Субару сервизът във Варна каза, че и технически колата е добре. На първо време трябва да и рециклирам фарците, че жълтеят и да изпера салона.
До сега успях да я покарам доста, като вече ѝ посвикнах, да си призная - очарован съм от колата Доста по-тегава е за каране из града, защото воланът е доста тежък (на мен това ми харесва) и не е особено маневрена (трябва да се посменят някои неща по окачването, за да се промени това), но в завой поради доста ниското тегло, ниският център на тежестта и задвижването на всички колела е като залепена, при даване на газ до дупка няма нито недозавиване, нито презавиване. Има доста голяма турбо дупка, като до 3300-3400об/мин не се случва нещо кой знае какво, но над 3800об/мин получаваш сериозен шут в гърба (на мен това също ми харесва). Като недостатък за сега отбелязвам, че седалката е с къса опора за краката, но аз съм висок над 195см, та няма какво да се оплаквам . Може би ще търся седалка от сти, но шанса да намеря клони към 0