Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/21/21 във всички области

  1. Пресни, пресни от вчера? Малко преди излитане.?
    4 points
  2. Благодарение на @JORDITO Вчера назря момента да махна грозния амундсен и да сложа тАлАвизор със следните характеристики Андроид 10. CAPACTIVE 1280x720 QLED (Quantum Dot Light Emitting Diodes) Screen with 2.5D arc glasses CPU: UIS7862 Octa-Core 1.8Ghz. 4G SAMSUNG LPDDR4 RAM Memory Built In 64GB Inand Flash Support QLED LCD Screen Support 4G SIM Card Built-in Wireless CARPLAY Mirror Link for Android Mobile+iPhone 1080P HD Video Picture in Picture Function Built-In WiFi Module Amplify IC TDA7851 Radio IC NXP6686 Max External Memory HDD - 500 GB От поръчката,до монтажа,всички се случи благодарение на Жоржиньо.Перфектна работа и отношение Застана супер добре.Всички функционалности си бачкат както преди.
    3 points
  3. След дълго мислене, май го измислих и ще си взема е тези. Като цена качесто е адекватно доста според мен.
    1 point
  4. Няма експлоататори, правя всичко, първо щот ми е кеф да работя по тея кошари, както и защото уважавам хората и искам да ги зарадвам... Патрик, точно ти да кажеш, че има внимание към детайла, за мен е голяма гордост!!! И сега да не съм ОФФ, да се отчета какво правих последните дни... В общи линии продължавам с интериора... Почистих добавките на вратите... След тва се заех с корите... Реално погледнато, оригиналните кори на вратите са в топ състояние, но кат ще е ГЛС да е ГЛС и се заех с гнилаците от донора. Ясно е, че през годините никой не обръща внимание на цялостта на найлоните под корите, както и на допълнителното импрегниране на шперплата, в резултат на което, на всички ни е ясно какво се получава... Реших, да подменя шперплата с малко по-съвременен такъв, със слой ламинат, който смятам, че ще ги направи малко по дълготрайни. Сашко каза, че тва си е обикновен картон и няма кво да се направи, но аз смятам, че ще изкара достатъчно дълго... След като разчертах по шаблон точното копие, се заех с изрязването на отворите... След това скучно повторение още 3 пъти с което няма да ви занимавам. Срещнах обаче сериозно затруднение с демонтажа на "джобовете" на предните кори, защото са захванати чрез запресовани пластмасови пинове, през кората, с метални шайби... Още не съм взел решение как ще ги захвана на "новите" кори, но ще го измисля... След това направих шаблони на топлото запресоване на винила, което прави корите релефни , за да мога да подменя дунапрена, между винила, найлона, и шперплата... За жалост нямам снимки, но по шаблон изрязах линиите в плат за тавани с дунапрен, който е в приблизителната дебелина на заводския дунапрен, след това ги залепих за найлона, след което за винила, и след това за шперплата. Тук също реших да НЕ послушам Сашко, който предложи да купя или шванти за миене на чинии или с едно ново макетно ножче да режа парченца по 5мм. (той твърди,че може да ги изреже перфектно гладко) от гъбички за миене на чинии, щот нямало от къде да намеря токова тънък дунапрен, освен това, не е нужно да правя шаблон и да изрязвам лентичките в които потъва топлия печат, а просто да притискам добре с молив с гумичка, когато лепя "картона" с "хелметекс"... реших да не ползвам неговия метод и действах по моя, като замених "хелметекс" с "Момент" Падна едно лепене, едно надишване... 2 дни след работа по няколко часа... Резултата ме задоволява, сега със сигурност по метода на Сашко, щяха да станат по-добре, щот той тва го е правил на 14 и му е игра, но мен ме задоволяват и така...
    1 point
  5. Безсмисления пост продължава!!! След коланите се заех с таблото... Разглобих го напълно... И започнах да премахвам ръжди... След това възтанових грапавата, видима част, против отблясъци в челното стъкло... Хареса ми как става и реших, така и така имаше ръждички около отвора на жабката , както и по металния гръб на вратичката, а винаги ме е дразнела гладката ламарина, когато отвориш жабката и ги направих грапави ... След това изчистих ръждичките на централната конзола... Както и на декоративната лайстна... След това почистих всички гумени детайли... Бях забравил металната част под радиото... След това събрах Таблото... А ето как изглежда вече жабката, когато се отвори... Забравих да отбележа, че подмених духалките с такива със здраво уплатнение. След като таблото беше готово на 80%, почистих барчето... Както и етажерката под жабката...
    1 point
  6. Тая кола нали не сме я забравили ? Ето ви кратка история от мен , а останалото от Коце. . Миналата година сестра ми ме помоли да ги закарам с разни нейни приятелки да си поркат на една вила в село Гълъбово до Сливница. Та тръгваме натам , сичко точно , багажника пълен с мръвки и пиене и след кратко пътуване по едни страхотни пътища се оказвам по средата на нищото. Слизам аз от колата и блеейки нещо в небитието , сестра ми вика : ейй гледай какво има там. Обръщам се и виждам в съседния двор под едно дърво тъне , ама тя си беше много потънала в калта една дърта Шкода. И си викам е тва е , аз като разправях на Теодора ,че по малките села винаги някъде трябва да има един гараж с някоя стара Шкода и хоп стара Шкода дето седи и чака някой да я вземе. Естествено веднага почнах да гледам през оградата и изведнъж нещо ми привлече вниманието. Това беше надписа GLS. Викам си , опааа тука има игра , поразходих се около къщата и една приветлива дама ме покани след като и обясних защо нахалствам. Реално всичко това се случи след като аз вече си бях набавил всички глезотии , които исках като : 1. Добавките по вратите 2. Инструменталното табло с оборотомер 3. 5-степенната скоростна кутия 4. цялото арматурно табло Естесвено звъня веднага на Коце и викам , братле тука имаме победител. Да я пазаря ли да го играе донор на Бореслава , която потенциялно може да стане ГЛС. Коце вика , говори там и да я дигаме. Та мина известно време , може би около година , и миналата седмица Коце вика , отиваме. Еми отидохме. Натоварихме . Докарахме и започнахме да разкостваме , каквото ни трябва. Няма да се лъжем , колата е пълен скрап , но това , от което Бореслава има нужда е налице и спасено Та и тази събота не бе погубена , и поредната Шкода бе оглозгана , за да стане донор . И си разглобяваме с Коце , и по едно време се чува в дълечината тежки стенания... Спира пред гаража едно поло с от пасажерския прозорец се подава 1 плик с 4 бирички и 1 чипс. Айде и Марто @mRt пристигна. Според мен беше дошъл на кибик и биричка , но не това стана Ето и малко снимки от деня. Двете задни врати не искаха да се отворят Марто и Коце дълго време ги увещаваха и в крайна сметка те се съгласиха и двечките А така ми трябваше заден десен панел и врата И за последно Марто получи урок по ръкопашен бой и рязане с флекс Разбира се под зоркото око на Коце Скоро нещата ще започнат да се случват и за Бореслава , аз лично чакам Коце да каже , ае да я сглобиме и таз , че да стане една истинска 120 ГЛС Поздрави на всички
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.