Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      1419


  2. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      2

    • Мнения

      1209


  3. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      2

    • Мнения

      782


  4. sauber

    sauber

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2866


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/22/21 във всички области

  1. Пресни, пресни от вчера? Малко преди излитане.?
    2 points
  2. Както казах и на колегата @Dare - Възползвайте се от Ханкук докато е "на далавера". Братята от Корея се борят да минат от средният във високият клас от няколко сезона насам. Докато се борят, ние караме премиум гуми на цени за среден клас Това няма да продължи още дълго време обаче и цените рЕзко ще се изравнят с Континентал и прочие премиуми. Така че мажете докато е време
    1 point
  3. И на мен ми беше. И аз притежавах един Восток Командирские К39 около 2 месеца. Механиката зле навива. Няма добър резерв. Но поне беше лицеприятен
    1 point
  4. Вземи си естествено! Тва ако му е*а майката нещо (дано да не се случва), от кой да си купя
    1 point
  5. Както отбелязаха в една друга тема, която ще светна след малко, от правене на други коли за тая не остава време... нищо подобно!!! Можете да обърнете внимание на часовете в края на темата... разказа ми се играта мерене мислене и какво ли не, но успях да свърша... едно ГОЛЯМО НИЩО !!! Знаете, че съм си навил на пръста, да монтирам електрически усилвател на колоната на волана , избрах Фиатова, за жалост... Плюсовете и са, че е компактна и има реглаж на дълбочина и височина... Както и да е, работата започна първо от картонени макети... След това няколко пъти грешно изработени детайли... След доста опити, лявата част беше готова и трябваше да направим подобно копие за в дясно... . Оказа се че лявата и дясната част няма да имат общо... След това последни тестове... и на финала тази изрезка... Стана това... Качих колоната, и се кефех много на резултата! супер здраво устойчиво, прибрано и функционално се получи... Да ама не, оказа се, че няма човек в БГ който да може да подкара тази колона в "Аналогова" кола и сега всичкия труд на вятъра... налага се да изхвърля всичко това да нарежа купето отново и да ползвам Опелова колона, без реглажи... До тук... Пари: 6946лв. Часове труд (който не е заплатен): 482ч + 76ч = 558ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 1040лв.
    1 point
  6. Днес съм решил да светна всички раздели при задномоторките!!! Тази зима беше много мека, и колата е спирана от движение само за 1, 2 месеца, което значи, че си я возя постоянно и на всякъде!!! Ходя си на работа с нея... На кафенце... За дюнерчета... И дори на официални мероприятия... По някога проявява характер и си къса някви маркучи... Но винаги се намира някой приятел да помогне, въпреки че, някои от тях са БМВисти... После и го връщам... video-1620848614.mp4 Междувременно взех джантите от заварки на магнезиевите среди... Изпилих заварените, допълнителни отвори... както и излишните вече отвори за вентили... И времето се постопли, което автоматично доведе до осъществяването на поредната, планувана глупост по колата, а именно "мистичната" доставка от еконт ... При първоначалното мерене се оказа, че няма нищо общо с колата... Но си бях навил на пръста и започнах да я оразмерявам... Свалих тапицерията на тавана... И..."МЕЧКА СТРАХ, МЕНЕ НЕ" video-1623696635.mp4 Дзак... имаме дупка... Седеше яко, но ни чакаше още много работа по монтажа... С общи усилия и много чукане и кривене (и лигавщини)... Кожляка кацна на колата... Малко боя на спойлерчето и гордо позиране до Съби... От тогава не мога да се отърва от папараци... Дойде време за Инвазията на Пловдив, а аз не подготвен... Скъса ми се амортисьор... Разлепили ми се стоповете... Напълнили се с тиня... и на всичкото от горе матирал и налюпен лак... Недопустимо е !!! и реших така и така ги правя, ще има и малко тунинг да се връзват с фаровете... И след като всичко беше ок тръгнахме към Пловдив достойно и с вятър в косите!!!
    1 point
  7. Колега, нищо лично, но как си представяш снимка в календара с 2 Мерцедеса отстрани?!? Иначе като снимки не са лоши и двете, но нека малко повече старание да има, а не просто да се "щрака". Всичко това е градивна критика, не искам да се заяждам с никой. Същото важи и към колегата по-горе с T-Cross-a.
    1 point
  8. Саше, вече многократно сме го дискутирали този въпрос. Ние сме българи, клуба е български и форума е български. Съответно всичко в него следва да е на български. Избор на английски език не се предвижда на този етап. Ако искаш ползвай Chrome и го накарай да ти преведе всичко.
    1 point
  9. Направих нов опит за сигналните лампи. Използвам прозрачен материал за печат, като лицето се боядисва. За опита е с темперни бои, и качеството на боята не е добро, но съм на прав път. Смятам, че се приближавам към истината малко по малко:
    1 point
  10. За малко я изкарах от гаража, да подиша чист въздух
    1 point
  11. В крайна сметка вчера резнах още 0.5 намотки и колата застана точно така както исках да застане. Към момента ще е с това окачване. В бъдеще планирам да събера изцяло чисто нов мост с нови амортесьори , нови ниски/твърди пружини , както и всички тампончета. Тогава ще дойдат и новите апрати с дискове и накладки И за финал , снимката , която вече качих в темата за календара , но след лек едит от страна на Патрик @SKODA 105 RS гледам я и страшно много ми харесва !
    1 point
  12. И така , както казва мъдрата прабългарска поговорка от времето на хан Аспарух около рожденния му ден - Винаги , някой , някъде реже нещо с флекс. И както ще разберете явно последните 7 дни са дните с намаление на дискове за флекс , та се възползвахме от тази промоция. Както знаете , а може и да не знаете , но идеята на Марта е да е в оригинален вид 130-ка , но ниска , до колкото е възможно. Не знам дали тези резултати са до колкото е възможно , но за сега са задоволителни. Та предната Събота , Коце вика няма да работя идвай. И аз дойдох. В крайна сметка текущата равносметка е 2 намотки отпред и 2 отзад. Колата не ми харесва как седи , затова ще резна утре още 0.5 отпред. Искам предницата и задницата да са на 1 ниво , а не предницата да стърчи. И така преди да започне деня , решихме ,че е редно да видим аджеба как ще и тича ЛР пакета . Както е видно , тунинга е на изключително високо ново. Пичовете от Шкода на Дакар , както и Ян Копецки , могат само да завиждат ! После последва тежко гъзене отпред/отзад/отляво/отдясно/отдолу/ и огоре. Включително по едно време така се бяхме омотали с Коце докато се борехме с на стаб щангата захватите , че от някой филм за възрастни в участието на 2-ма мъже и една жена , щяха да ни завидят Показно как се реже ! И дъжд ни валя няколко пъти , нооо може ли 1 дъжд да спре българския тунер да си отреже пружините най-безцеремонно ? Гаража порастна с още 2 квадрата! И накрая резултата отпред и отзад. Може да сравните разликата с по-горната снимка Поздрави и лека вечер на всички
    1 point
  13. Отказах го - колкото повече клипове гледах в нета, толкова повече се убеждавах, че няма да ми допадне с това зелено. Поне безелът да беше черен. @sauber, сори, няма да имам да ти дам заместител.
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.